Šta se nalazi u mojoj torbi.

11:14

Pozdrav dragi moji.Danas vam pišem o jednoj jako zanimljivoj temi (barem meni) a to je kao što vidite iz naslova 'šta se nalazi u mojoj torbi'.Moram vam reći da sam danas uzela jednu novu torbu koju sam mjerkala u Bershki mjesec dana i sve se  mislila da li da je kupim i naravno na kraju,uzela sam je.Prvo ću da vam kažem nešto o njoj i da pokažem kako ona izgleda :)

Znači torbu sam uzela u Bershki,košta treutno na sniženju 29.95KM a inače njena cijena bez sniženja je 50KM.Ima je u više boja a to su:bijela,crna,smeđa i svjetlo roza.Pošto ja imam nekako najviše smećkastih stvari odlučila sam se za smeđu :) Ovako izgleda:







#1.Prva stvar koju imam u torbi jeste novčanik.To svaka cura ima i on uvijek treba naravno i nekako mi je najsigurnije da tu držim novac već po džepovima.Ujedno može da stane i mobitel-super stvar.Uzela sam ga u Bershki još prošle godine ali mislim da ga još ima za kupit ,i ima ga u ponudi u više boja,moja je svjetlo roza.


#2.Druga stvar su maramice.Mislim da nigdje ne idem bez njih,nosim ih i u školu.To mi često treba,i to je stvar lične higijene.Nosim i vlažne i suhe,za svaki slučaj.

#3.Sljedeća stvar je češalj.Nosim obični mali češalj koji se 'izvlači' haha.Ne znam kako da vam bolje objasnim to,uglavnom obični mali crni češalj.

#4.Krema za ruke.Jednostavno,kada je hladno to je nešto neizbježno.Volim da mažem ruke i da budu 'svježe'.Koristim običnu kremu iako imam u planu da uzmem neku baleinu.

#5.Kozmetička torbica.Sve cure znaju šta tu se nalazi tako da nema potrebe da filozofiram u vezi toga,ne stavljam ništa previše samo neke osnovne stvari.

#6.Ključevi.Volim uz sebe da uvijek imam ključeve,nekako se sigurnije osjećam,ne znam ni ja haha.Mislim da sve cure imaju ključeve u svojoj torbici :)

#7.Slušalice i mobitel.Hm,nešto što nikada ne smijem zaboraviti haha.Mobitel je uvijek uz mene,svugdje ga nosim.Također ,volim da slušam muziku pa onda nosim sa sobom i slušalice.

#8.Sveska i hemijska olovka.Kada mi nešto padne na pamet to zapišem u tu svesku.Volim da je nosim sa sobom.

#9.Flaša vode.Uvijeek je nosim sa sobom,svugdje.Puno pijem vode,svaki dan baš.Volim nositi sa sobom vodu.

#10.Intimne stvari.Tu spadaju ulošci i maramice za higijenu.To nosim sa sobom i stoji u džepu koji baš i ne koristim,volim da se osiguram,za svaki slučaj.



-To bi bilo to za danas.Hvala vam na podršci koju mi pružate,nadam se da će vam se svidjeti i ovaj post,a i svaki sljedeći :) Komentarišite,pišite kako vam se sviđa,volim vas ♥






You Might Also Like

8 komentari

  1. Predivan post♥♥♥
    Jedva čekam sledeći :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je post.Imaš slične stvari kao i ja u svojoj torbi.Možeš molim te pročitati moj blog: http://savetizasvevas01.blogspot.com/#_=_ :) Inače,ja sam sa ask-a : http://ask.fm/HelpForYouBoysAndGirls ♥♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je post, sviđa mi se.Većinu stvari koje si pomenula se nalaze i u mojoj torbi haha ♥ Možeš li pogledati moj blog?Imam novi post, ako ti se svidi,komentariši i oceni ga♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahah sve ovo držim u svojoj torbi. Odličan post i mislim da je baš koristan :)
    I takođe cijelim blogom sam oduševljena.

    Poseti i moj i ako ti se svidja,komentarisi ga:)http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ,baš mi je drago :) hvala ti puno,i hoćuu♥

      Izbriši

Popular Posts