Ebelin beauty blender-recenzija.

08:48

Pozdrav drage moje cure,nisam dugo bila aktivna na blogu zbog nedostatka vremena i inače nisam imala ideja o čemu da pišem,još je jako ružno vrijeme pa su slike bezveze,tako da i slike iz današnjeg post-a ja nisam slikala već sam uzela sa interneta,žao mi je,ali tako je kako je,drugi put ću ja slikati.
Odlučila sam napokon da pišem o mom dragom,dugo traženom 'Ebelin Beauty Blender-u' koji sam dugo dugo tražila i već polako gubila nadu da nikada neće biti u mom vlasništvu,te sam razmišljala da ću ipak trebati naručiti neki drugi 'fejk' bb sa e-bay-a ili nekog sličnog sajt-a.Stvarno ga je jako teško naći po dm trgovinama,jako se brzo proda i inače u ponudi imaju po 2-3 što je jako malo.Na sreću,ja sam ga pronašla i to sasvim slučajno,baš sam se iznenadila kad' sam ga ugledala. :)



Eh sada,moje mišljenje o ovom' malom čudu je pozitivno.Stvarno sam mnogo čitala o njemu po raznim blogovima,uglavnom su bili pozitivni komentari,pa sam ja nestrpljivo čekala da ga kupim.Na prvi dodir mi se (iskreno) učinio dosta tvrd,pa nisam bila sigurna kako će to funkcionirati na licu? Posebno je važno da bb koristite nakon što ste ga prethodno pokvasile vodom i dobro dobro iscjedile vodu(koliko je to moguće,jel') iz njega.Moram priznati da nisam probala orginal bb ali efekat koji ostavlja ovaj ebelin je predivan,i nakon nanošenja pudera sa njim koža jednostvano blista.Vaše lice će izgledati kao da nema pudera,jer ovaj sundjer ''utapkava'' puder u kožu,ne razmazuje ga,što je još jedan veliki +.Tako da se ne morate ''bojati'' da li će vam ostati linije po licu-toga sa ovim sundjerom nema!



Što se tiče održavanja,moram priznat' da je meni u početku to bio problem...nikako nisam mogla isprati sav puder iz njega,nikako mi nije bio čist kao nov,naravno.U početku sam ga prala sa običnim sapunom i tek poslije sam skontala koliko je to bio glup potez-to je skoro pa nemoguće jer je sapun dosta tvrd,a vama treba nešto ''tečno'' da bi stavili na bb.Prala sam ga i sa gelom za tuširanje i opet nisam isprala sav puder,pa sam odlučila da kupim običan baby šampon jer sam čula da ga dosta cura baš u te svrhe koristi,i ja sam baš ostala prijatno iznenađena.Tako da ako kupite bb preporučujem da odmah kupite i baby šampon da se ne mučite bezveze sa pranjem.


Lijevo-mokar,desno-suh

Što se tiče nanošenja sa njim,ja prvo puder stavim na lice pa onda sa bb utapkavam u kožu.Nemojte da stavljate puder na sundjer jer ce tada upiti previše pudera,a to ne želite sigurno.Zaobljeni dio(na vrhu) je odličan za blendanje korektora i utapkavanje pudera oko nosa i tih malo ''nepristupačnijih'' mjesta na vašem licu,dok je donji dio odličan za cijelo lice.Stvarno,ova stvar odlično blenda i puder i korektor,a meni se najviše sviđa taj efekat koji on ostavlja.Koža bude meka,baršunasta,nema linija po licu,koža poslije bude kao da nemate puder(a imate,što je odlično jer nećete imat' osjećaj ''maske'' na licu).



Ukoliko ga uspijete naći ovaj sundjer,nemojte ga zaobići.Cijena mu iznosi 7KM oprilike,sigurno nije više.Možete ga pronaći u dm drogerijama gdje stoje i ostale četkice i pribor za nokte.Moje iskrene preporuke za ovaj sundjer i ako imate nekih pitanja napišite u komentaru,rado ću vam odgovoriti i dati savjet. :)



  • Koristite li vi neki beauty blender? sa čime vi najradije nanosite puder ili korektor? imate neku preporuku za mene? pišite u komenatru vaše mišljenje.

You Might Also Like

18 komentari

  1. Najbolja kao i uvijeeek ❤️❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram da ti kažem da treba češće da se baviš recenziranjem, ovo ti super ide. :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja,potrudit cu se da pisem sto vise recenzija☺❤❤

      Izbriši
  3. Ja sam bas pre neki dan kupila Aurin bb i takodje mi je odlican, sve isto kao i ovaj, mnogo mi pomogne oko pudera da izgleda neprimetno, i on ce se sigurno naci na mom blogu hehe ♥ Sve pohvale, odlican post ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam cula da taj Aura bb nije toliko fobar,ali ocito su misljenja podjeljena☺ jedva cekam da cujem tvoje misljenje❤❤

      Izbriši
  4. Uuuu koliko tebi dobro ide pisanje recenzija. Ma odlična si! Pišu ćešće recenzije. Ljuuuubs<3

    OdgovoriIzbriši
  5. Niki,veoma dobro pišeš recenzije. :) Nadam se da ćeših češće pisati. Inače post je odličan. :D

    - pogledaj moj i komentariši!
    http://savjetikristina.blogspot.com/2015/04/proljece.html#_=_

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam svoj blender kupila prije otprilike 2-3 tjedna i kad sam dosla doma isla sam ga odmah oprati jer sam imala osjecaj da je prljav, ugl. i kako sam ga prala sam ga i strgala tj. kako je to spuzva su se napravile one crtice idk kako da to objasnim ugl. nisam ga nijednom koristila a vec je bio strgan lol ����

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebas biti izuzetno opezna s' njim i trebas paziti da ne diras i ne stisces noktima,to je jako bitno,ipak je to samo spuzva.☺💋💗❤

      Izbriši
  7. Post ti je stvarno odličan kao i uvijek, baš si talentirana za blog i doslovno ga obožavam čitati. Inače, beauty blender ima za kupiti i u bipi ako koga zanima (i to već duže vrijeme) :-)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts