Summer outfits and make-up ideas :)

08:28

Naslov na engleskom? Ma nema veze,znate svi o čemu se radi.Odlučila sam da danas pišem o ljetnim kombinacijama i nekom laganom make-upu za ljetno vrijeme pošto nam ljeto dolazi,jel? :D
Ja ne znam za vas,ali ja jedva čekam da se bućnem na moru ili na jezeru.Na bazene ne idem skoro nikako jer mi bude previše gužve i onda mi se stvarno ne da gledati te ufurane face,ugh -.-
Uglavnom,da ne skrećem sa teme,počet ću sa ljetnim-proljetnim kombinacijama.

                                                             ~OUTFITS~
 
#1.Jedna predivna,ljetna kombinacija za šetnju.Ljeti sve volimo uglavnom nositi ''komotnije'' stvari koje nisu previše uz tijelo i koje nam neće stvarati nelagodan osjećaj. Ja jako volim haljinice,a naročito za večernju šetnju,odlazak na večeru,na sladoled i slično.Ovakve haljinice sigurno možete naći u H&M-u,Terranov-i,Bershk-i,Stradivarius-u i slično. Također,ovi rajf-cvjetovi su danas jako popularni,a mislim i da preslatko izgledaju,zar ne?
 
 
 
#2.Sljedeća kombinacija je također moj favorit za ljetne-proljetne dane.Mogu vam reći da više volim haljine da nosim ljeti već šorceve,pa šorceva uopšte i nemam puno,ali svejedno ih mogu ponekad obući.Svi znamo da su karirane košulje u modi,tako da sa njima ne možete pogriješiti.   
 
                                    Starke+šorc+crop top=dobitna kombinacija!
 
 
 
#3.Sljedeći outfit je također jako jednostavan,a opet jako lijep.Volim ''opuštene'' stvari,pa mi se ova kombinacija mnogo sviđa.Vama? :)
 
 
#4.Eh sada jedna kombinacija za dane kada nam baš nije toplo,pa ipak želimo da se ''bolje'' obučemo.Znate da prošle godine ljeta bukvalno nismo ni imali,pa sam odlučila da ubacim i ovu kombinaciju.Uostalom,može vam poslužiti kao inspiracija za školski outfit.Zašto da ne?
 
 
#5.I posljednji outfit je više za sportski tip cure.Ja inače ne treniram i ne bavim se sportom tako da nešto ovakvo možda ne bi' ni obukla,ali vama sigurno može poslužiti.
 
 
 
 
 
                                                               ~ MAKE UP~
 
Prelazimo na možda zanimljiviji dio vama,a to je šminka za ljetne-proljetne dane.Dobila sam mnogo pitanja na ask-u  tome šta treba nositi na ljetno od šminke,kako se našminkati i slično.Prije svega,moje mišljenje je da ne treba pretjerivati sa šminkom kada je vani +30°.A ljetni naravno budu i veće vrućine,tako da stavljajte samo osnovno.
Pod tim ''osnovno'' ja smatram(za sebe) : BB/CC krema,kameni puder,maskara i ruž(obično labelo).
 
#1.Na ovoj slici je prikazano sve ono što bi' ja i inače nosila.Tu je maskara,baza za lice(prajmer),korektor i labelo(baby lips). Sasvim dovoljno za jedan običan,ljetni dan.Slažete li se sa mnom da je sve na slici ono osnovno?
 
 
 
#2.Na sljedećim slikama je prikazan malo ''dramatičniji'' make up,odnosno nešto što bi ja nosila za večernje izlaske sa društvom ili porodicom.Na curama koliko ja mogu odgonetnuti jeste: puder,bronzer,maskara,tuš,olovka i ruž za usne i popunjene obrve.I to je super make-up što se mene tiče.Kako se vama sviđa? :)
 
 
 
 
 
Za cure koje ne znaju kako staviti tuš,evo jedan tutorial na kome je super objašnjeno:
 
 
 
Toliko za ovaj post cure nadam se da će vam biti od koristi za predstojeće dane.Uživajte u svakom danu :)
Do sljedećeg čitanja.
Niki.
 
 
 
 

You Might Also Like

8 komentari

  1. Sve je predivno, ovi mejkap trikovi mi se posebno sviđaju (ovaj sa ajlajnerom). :)

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  2. Niki, suuuper napisano! Baš si detaljno sve opisala! :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Prst gore za apsolutno svaki outfit..za ove make up kombinacije i naravno za predivni Baby lips. Koristim ga već neko vreme i oduševljena sam njim.
    Divan post!
    http://marinamarry.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti puno Marina,mnogo mi je drago kada vidim tvoj komentar♥

      Izbriši

Popular Posts