Moja njega lica+DIY maske za lice.

08:48

Pozdrav dragi moji,napokon su nam došli sunčani dani,a sa njima i bolje raspoloženja i bolje organizovano vrijeme(barem što se mene tiče).Danas sam odlučila pisat' o njezi lica i nekim maskama koje su dobre za lice i uostalom koje je koristim.Mogu odmah početi sa pisanjem,inače ako imate neke ideje za dalje postove,pišite na moj ask profil: @thinkpinkpeopleee .


Prvo ću vam napisati nešto o mojoj koži lica koja je sve samo ne kako treba.Mješovita,T zona masna,nekada i suha(znam,čudno),prištići i akne,crvenilo,miteseri i šta sve ne.Ali nekako se uspijevam organizirati kako bi sve to koliko-toliko došlo na svoje mjesto i kako bi izgledalo bolje nego što već jeste.

-Ono što mi je stvarno dosta pomoglo što se tiče akni i bubuljica jeste 'Klindamicin' tonik ili losion koji imate kupiti u svim bolje opremljenim apotekama.To je kiselina koja sadrži antibiotik koji se koristi u terapiji protiv akni te dezinficira već postojeće akne,a spriječava nastanak novih.Ja nema šta nisam probala,od raznih krema,losiona,tonik-a,kaladonta,kamilice i ostalih gluposti,ništa mi nije pomoglo kao ovaj tonik(sada koristim losion,mada je slično,nema neke razlike,čak možda nikakve razlike nema,ali evo ako već kupujete možda bih vam preporučila losion,imam osjećaj da on bolje pomaže od tonika(možda i nije tako,al' eto,probajte oboje ako ništa,ne držite me za riječ) ).

-Sljedeća jako bitna stvar je samo čišćenje lica.Ako želite lice bez prištića i ostalih nepravilnosti onda svaki dan barem 2 puta(ujutro i navečer) trebate čistiti svoje lice.Ja koristim trenutno Balea umivalicu.Nije ništa posebno,ima fin miris i najviše sam je uzela jer su je druge bloggerice dosta hvalile i prilagođena je mlađoj koži.Sasvim solidna umivalica koja dobro radi svoj posao i cijena je i više nego prihvatljiva stvarno.



-Uz umivalicu koristim i Ebelin ''spužvu'' za piling i masažu lica koju sam neki dan sasvim slučajno uzela u dm-u i nisam mogla proći,a da je ne uzmem.Čula sam sve najbolje o njoj i stvarno je postala jako popularna u zadnje vrijeme kod ostalih bloggerica.
Ja je koristim tako što umivalicu stavim na lice i poslije kružnim pokretima masiram lice i poslije samo isperem.Sasvim lagano i bez komplikacija,a sigruno će vam dobro doć'.



Poslije tog' lice namažem nekom hidratantnom kremom(nivea ,najčešće) i to je to,ništa posebno.
Kada želim da stavljam puder,koristim ili essence pure skin kremu za mitesere i akne(može se koristiti i kao podloga za make-up) ili novu kremu koju sam uzela ma matiranje lica od Bale-e.



  • DIY MASKE ZA LICE
Prelazimo na maske za lice.

#1.Prva maska koja je provjerena od moje strane i koju vam mogu sa sigurnošću preporučiti jeste: maska sa medom i kukuruznim brašnom.

Potrebno vam je:
-kašičica meda
-kašičica kukuruznog brašna(može i više od jedne,zavisi koliko vam treba za lice)
-posudica
-i kašika naravno da sjedinite smjesu

Korištenje:
Kada ste sjedinile smjesu,prstima uzmite masku i rasporedite je po cijelom licu.Malo teže ćete je razmazati zbog meda,i možda će vam biti neugodno jer će se ljepiti za kožu,ali koliko je maska dobra,sve je to zanemarivo.Ostavite da stoji na licu 10-15 minuta i poslije isperite prvo hladnom pa toplom vodom(ako imate neku 'spravicu' sličnu ovoj ebelin spužvi ili nešto za 'masiranje' lica možete upotrijebiti sa ovom maskom za još bolji efekat).Koža nakon ove maske je hidrirana,masnoća je nestala,a čistoća lica je na nivou.Možete je koristiti 1-2 sedmično,ne više. :)


#2.Sljedeća maska je za uklanjanje mitesera,a sve što vam treba je so' i kaladont.Probala sam ovu masku,ali ne mogu vam sa sigurnošću tvrditi koliko je učinkovita,naravno da ništa ne može od jednog pokušaja.

Potrebno vam je:
-kašičica kaladonta
-kašičica soli
-posuda
-kašika

Korištenje: Nakon što ste pomješale so i kaldont,nanesite na željeno područje.Ja sam nanosila u predjelu nosa i ostavila da djeluje 10-15 minuta te poslije isprala prvo hladnom pa toplom vodom.Prije nego što sam isprala masku sa lica,utrljala sam je još malo sa ebelin spužvom kako bi maska što bolje odradila posao.


#3.Treća maska je maska od limuna i bjelanceta.Ova maska je dobra za akne koja će ublažiti 'upalu' lica i koliko-toliko smanjiti akne.

Potrebno vam je:
-bjelance
-limun
-posudica
-kašika

Korištenje: Odvojite bjelanjak od žumanjka,umutite i pomješajte sa 2 kapi limuna.Dobivenu smjesu nanesite na lice i držite oko 10-tak minuta,a nakon toga se umijte.




#4.Još jedna maska koju želim da napišem jeste maska sa aspirinom i med-om.

Potrebno vam je:
-2 aspirina od 500mg
-kašikica meda
-malo vode
-posuda
-kašika

Korištenje: Apirin potopite u malo vode kako bi se lijepo ''smrvio''.Kašikicom ga lijepo usitnite i dodajte med.Sjedinite smjesu i nanesite na lice izbjegavajući predio oko očiju(važi za sve maske,zaboravila sam to napomenuti). 
Ostavite da djeluje 20-tak minuta,a onda kružnim pokretima(posebno u predjelu T zone-čelo,nos,brada) masirajte kružnim pokretima.Poslije isperite toplom vodom i namažite vašu dnevnu kremu jer vam je sada koža osjetljiva,ili još bolje,uradite ovaj piling pred spavanje i namažite noćnu-hranjivu kremu.

Uživajte u svojoj blistavoj koži!! :))







You Might Also Like

16 komentari

  1. Svaka cast! Post mi se jako svida. Definitivno cu kupiti Ebelin spuzvu.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan post! Baš super što si ovo pisala, jer će mnogima biti od pomoći, kao i meni. ♥♥

    NOVI POST :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Heeej, koristim isti gel za lice od Balee i sva sreca da si napisala ovaj post jer sam planirala uzeti ovu spuzvicu za lice. Takodjer koristim i ovu masku od kukuruznog brasna i meda ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga nominirala sam te na zadnjem postu :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Ja sam oduvek volela da sama pravim maske za lice, pa su mi tvoje ideje dobro dosle!♥☺

    http://itsyourworldno1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nominirala sam te pa provjeri :* http://nevergiveup656.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post! Počeću da koristi ovu masku od kukuruznog brašna i meda! Baš mi se dopada a i blog ti je genijalan!

    POSETI MOJ BLOG I UČLANI SE AKO ŽELIŠ! (i ja sam kod tebe)

    justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Milice puno,drago mi je da ces probat' neku od ovih maski.❤☺

      Izbriši

Popular Posts