Top 5 najboljih filmova! :)

07:45

Danas sam odlučila pisati o top 5 (po meni) najboljih filmova.Aj da se bolje izrazim, pisat ću o filmovima koji su se meni najviše  svidjeli i koje mogu da gledam 100x, a neće mi dosaditi.
Ima stvarno Extra filmova koji su nam dostupni danas,i jedva sam izdvojila mojih top 5.Sve ove filmove vam toplo preporučujem i svaki od njih ima neku poruku,a i radnja je odlična...kao i glumci naravno :D

#1.Prvi na popisu,prvi na listi,prvi uvijek i zauvijek je ''Tri metra iznad neba''. Joj koliko volim ovaj film,ne mogu da vam opišem.Znate vjerovatno da je riječ ''savršen'' za mene bez značenja i da nitko nije i ništa nije savršeno,tako da ja nemam riječi kada je u pitanju ovaj film. Sigurno ste ga svi pogledali jer je jako poznat,a ima zašto i biti.


Opis: Tri metra iznad neba je romantična komedija i realistična drama dvoje mladih kojima se život mjenja nakon prvog susreta. Ona-Babi je djevojka iz bogate porodice ,mamina i tatina prnceza,dobra učenica,nježna i nevina. On-Ugo ili Aće je harizmatičan i neodgovoran dečko,ovisnik rizika ,dobre zabave i ilegalnih moto-trka.Već nakon prvog susreta,Aće je bio siguran da će Babi da se zaljubi u njega,tačnije da će biti luda za njim kao što je i bilo.Da li će njih dvoje ostati skupa? To će te morati sami otkriti.

Glavne uloge igraju Mario Casas-Aće i Maria Valverde-Babi.
Snimljen je i 2 dio filma ukoliko na vas jak dojam ostavi prvi dio,ja sam sigurna da hoće.Film možete pogledati ( i 1 i 2 dio) na sajtu ''Filmotopia'' sa prevodom. Evo neke scene iz filma :)
 
 


 
 
 
 #2.Drugi film koji volim jeste ''The last song''. Jedan jako lijep,romantičan film,a glavne uloge tumaei Miley Cyrus i Liam Hemswrth. Također mislim da je dosta vas gledalo ovaj film,ali eto,ako niste,predlažem da ga obavezno pogledate.Također ovaj film imate na sjatu ''Filmotpia'' sa prevodom na srpski kao i prethodni film.

Opis: Ovo je romantična drama koja je snimljena po istoimenom romanu Nicholasa Sparksa. Radnja filma se vrti oko problematične Ronnie koja odlazi provest praznike kod oca sa svojim mlađim bratom u mali grad na jugu SAD-a te se zaljubljuje u lokalnog dečka.Otac od Ronnie pokušava da uspostavi kontakt sa njom preko jedine zajedničke stvari,-muzike.




 #3.Sljedeći film je ''The Duff'. Njega sam prvi put pogledala prošle sedmice i mnogo mi se svidjeo.Ukoliko volite teen filmove čija se radnja dešava većinom u školi,onda je ovo pravi film za vas. Nadam se da ćete uživati.Također možete ga pogledati na sajtu ''Filmotopia'' sa prevodom.


Opis: Radnja prati mladu Bianku čiji se svijet sruši kada sazna da je u svom društvu poznata kao ''debela,ružna prijateljica'' koja služi da bi njene prijateljice ljepše izgledale. Uz pomoć dežurnog šarmera koji je ujedno i njen komšija ,kreće u preobrazbu kako joj posljednja godina u školi ne bi završila totalnom katastrofom. Da li će Bianka na kraju uspjeti da se promjeni i  sa kim će na kraju ostati,saznat ćete ako pogledate film :)




#4.Ako ste ljubitelj komedije,onda vam deef preporučujem ''White Chicks''.Ni sama ne znam koliko sam puta pregledala ovaj fim.Vjerovatno svaki put kada sam bila željna smijeha i dobro provedenog vremena.Ovo je deef najsmješniji film koji sam ja gledala i toplo ga preporučujem.




Opis: Dvojica osramoćenih FBI agenata,crni blizanci Marcus i Kevin dobijaju zadatak da bezbedno dovedu u hotel naslednice i blizanke Tiffany i Brittany Wilson.Njihov nadređeni im daje taj zadatak kao posljednju šansu da bi ostali na poslu kao FBI-i agenti.Nakon male saobraćajne nesreći po povratku sa aerodroma,sestrama Wilson ostaju ožiljci na licu te zbog njih odbijaju napustiti hotel. No kako bi se spasili od otkaza,braća Copeland morat će učiniti nešto nezamislivo: prerušiti se u sestre Wilson.



#5.I kao posljednji film izabrala sam turski film ''Moj svet''.Imate ga pogledati na you tube(sa prevodom) i ako volite tužne filomove,onda vam ga prepručujem.


Opis:Ovo je priča o gluvonemoj i slepoj Eli i njenom učitelju Mahiru. Ela je sa 2 godine izgubila sposobnost da čuje i vidi usled teške bolesti.Zbog svog hendikepa djevojčica ne zna da jede,niti da se lijepo ponaša,pa njen otac riješava da je smjesti u mentalnu bolnicu. Međutim njena majka ga moli da još jednom pokušaju te da unajme učitelja i tako omoguće Eli bolji život. Učitelj Mahir rješava da ispravi grešku iz prošlosti i kroz Elu da zalječi svoje stare rane. Dolaskom učitelja za Elu počinje novi život,te Mahir pored njenih roditelja i mlađe sestre postaje jedan od saputnika u njenom životu.




  • Toliko za ovaj post,ja se nadam da će vam se svidjeti.Potrudila sam se da što bolje opišem filmove kako bi vas što više zainteresovali.Ako pogledate neki,napišite mišljenje o njemu,i ukoliko imate preporuku za mene,slobodno pišite u komentare.Ljubim vas! :* :*

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Od ovih filmova, pogledala sam samo prvi, "Tri metra iznad neba" i odličan je. Po tvojoj preporuci ću pogledati i ostale, definitivno! :)
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts