Essence stay all day concealer- recenzija ☺

11:12

Zdravo svima ☺
 
Kako me dugo nije bilo na blogu, mislim da je vrijeme za novi post.
 
Pišem vam jednu mini recenziju za Essence korektor koji sam kupila u ovoj sedmici i kako mi se svidio, odlučila sam da vam napišem svoje mišljenje.
Možete ga kupiti u drogerijama koje drže Essence kozmetku po cijeni od neki 5KM-2.5€.
 
 
 
Pošto mi je trebao jedan, dva korektora, odlučila sam da pogledam neki jeftiniji i odlučila se za Essence.
Prvo sam pročitala neke recenzije, a kako ih stvarno nema puno, otišla sam u dm i probala i tako mi je se odmah dopala tekstura. Kremasta, lagana, lako se razmazuje, ne uvlači se u pore i slično.
Ono što mi je nekako najbitnije kod korektora jeste tekstura. Volim da je kremast i da ga mogu lako razmazati, a ovaj to stvarno jeste.
Izbor nijanse me je također iznenadio. Imate 2 nijanse (10 i 20) ali mislim da ce svakoj curi odgovarati.
 
 
Dozira se pomoću ovog spužvastog aplikatora što je meni nekako jako praktično.
Nisam nikada imala nekih problema sa ovakvim aplikatorom, jednostavan je i ja zadovoljna :)
 
 
Nijansu vam nikako nisam mogla uslikati, to mi nikada ne ide od ruke. Ali, mislim da možete na googl-u pogledati nijanse, jako su svijetle i odlične za posvjetljivanje dijela ispod očiju.
Što se tiče pokrivanja, ja bi rekla da je srednje, jako lijepo ujednači ten i sigurno da neće prekriti neke veće ožiljke i bubuljice, ali za neko lagano pokrivanje je sasvim dobar, iskreno, za tu cijenu i ne očekujem nešto previše.
 
 
  • Nadam se da će vam se post dopasti. Pišite u komentare šta želite čitati na mom blogu i svakako ako imate neke preporuke, rado ću pročitati :)

You Might Also Like

8 komentari

  1. Idem identicni i prezadovoljna sam njime! Ima na mome blogu recenzija pa pogledaj ako te zanima! ☺💟💟💟

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam ga i lijepo se ponaša na koži, ali nažalost, ništa nije uradio pri prkrivanju mojih panda podočnjaka :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ?
      Pa za neku vecu pokrivenost i nije ☺

      Izbriši
  3. Odlična recenzija. Lepo si opisala proizvodi, i naglasila da ne očekujemo previše od njega što se tiče pokrivnosti jer ne može da prekrije neke veće probleme na licu :)
    I ja sam u potrazi za nekim dobrim korektorom, ali mislim da ću uzeti Aura, čula sam dosta dobrih kritika na njegov račun. Jesi li ti čula nešto o njemu?

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cula sam sve najbolje za Aura korektor, nazalost meni nije dostupan pa ne mogu da ga uzmem a svakako kada mi se pruzi prilika kupit cu ga, cini se odlican, ako kupis javi kakav je ☺

      Izbriši
  4. Nisam imala ovaj korektor, ali mislim da ću ga uskoro kupiti. Super post ☺♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts