Catrice all matt plus puder-recenzija.

03:17

Danas sam posebno raspoložena za pisanje bloga.Dok ovo pišem slušam jednu od najljepših pjesama današnjica koju pjeva divna djevojka po imenu Minja Samardžić.Možda niste čule za nju,jer nije još uvijek postala poznata u svijetu glazbe.Njena najljepša pjesma mi je 'Budući moj' pa ako niste,obavezno poslušajte.
Također,još jedva divna pjesma koju u zadnje vrijeme slušam jeste 'Enormno' a izvodi je Fantastic band.Znate da svako moje putovanje ima svoju pjesmu? Ako niste znali,sada znate,a za Italiju je to definitivno ova pjesma.Divna je i mnogo je volim,mislim da ne može da mi dosadi. Uh umalo da zaboravim da vam spomenem još jednu pjesmu za putovanje u Italiju,a to je 'Veži se polećemo' :D


Prvo sam mislila da ovo bude jedan random post jer ne znam više o čemu bi pisala,ali sjetila sam se da nisam pisala recenziju za moj sada najdraži Catrice puder?!
Eh sada prelazimo na recenzijuuuuuuu :)

Moj dugo traženi puder,duuugo,duuugo traženi jeste ovaj Catrice all matt plus puder koji sam uzela prije možda 1 mjesec i stvarno od tada ga svakodnevno koristim,tako da ćete ovdje pročitati moje iskreno mišljenje o ovom' proizvodu.


-Tekstura: srednje gust(nije ga teško razmazati)
-Bočica: je matt,meni se jako sviđa.
-Miris: meni se jako sviđa,prijatno miriše iako se ''izgubi'' nakon što ga nanesete na lice.
-Cijena: zavisi,ja sam ga platila oko 14 KM-7€,ali bude na sniženjima za manje novca.
-Nijansa:kod mene je najsvjetlija(010 light beige)
-Trajnost: meni bez problema izdrži 6-7h.


Mislim da su to osnovni podaci o ovom puderu,a sada prelazimo na moje mišljenje.

Dolazi u matt bočici sa crnim poklopcem i dozira se na pumpicu što je meni barem jako praktično jer izađe proizvoda onoliko koliko vam treba za prekrivanje cijelog lica.Meni jedna pumpica ne može biti za prekrivanje cijelog lica,jer imam nekih nepravilnosti,tako da koristim 2 ''pumpice''.
Uzela sam najsvjetliju nijansu i super mi odgovara jer sam  ja i ljeti svjetla skroz,ništa ne tamnim.
Dolazi u još barem 3-4 nijanse koje su dosta slične.
Što se tiče teksture ona je srednje gusta.Možda će vam se činiti kada ga istisnete na ruku da je baš baš gust,ali kada ga razmažete uopšte nije,baš taman koliko i treba.
Meni se skoro svaki puder prije ovog' nakupljao u borice i poslije 3-4h bi mi jednostavno ''skliznuo'' sa lica kao da nisam ništa ni stavljala.To me mnogo iritiralo kod prijašnjih pudera jer naprosto u školi mi ne bi izdržao.Hvala Bogu to nije slučaj s ovim puderom.Bez problema mi izdrži u školi,pa čak i poslije(uzmite u obzir da odlazim u 8h,a vraćam se oko pola 2).Mislim da je to za svaku pohvalu.
Ovaj puder je namjenjen za masnu/mješovitu kožu jer je matt završnice.S tim se ne bi baš složila.Mislim,jeste da on matira lice ali neće vam cijeli dan izdržati,a da se ne zasjajite nakon 2-3h.Ja obavezno svaki puder matiram dodatno sa puderom u prahu jer sam tako sigurna da će mi duže izdržati.
Ja ovaj puder nanosim najčešće beauty blenderom(Ebelin) i tada mi nekako najljepše ''sjedne'' na lice.Prrobala sam i četkicom(Blush 32) i tada dobijem jače prekrivanje.Tako da sve zavisi od mog raspoloženja i stanja u kojem mi se lice taj dan nalazi.Nisam probala prstima,ali mislim da bi i tada jako dobro funkcioniralo.

Mislim da je to to što vam ja imam reći vezano za ovaj puder.Nadam se da nisam ništa zabravila.Ii da,miris mu je jako prijatan kao što sam već rekla,predivno miriše.

Ako imate nekih pitanja pišite u komentare.Inače ovaj puder toplo preporučujem curama sa mješovitom/masnom kožom(uz kameni puder) i možda curama sa normalnom,ali nikako sa suhom jer mislim da bi isticao suhe dijelove lica. :)








You Might Also Like

10 komentari

  1. Odlična recenzija! Catrice proizvodi su mi odlični, ne sumnjam da je i ovaj puder odličan :)
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, ja sam isto jako svijetle puti pa razmišljam da kupim ovaj puder :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.Probaj na testeru,mislim da će ti odgovarati :)♥

      Izbriši
  3. Helouu, recenzija je vrh. Nadam se da ću naći u svom gradu ovaj puder jer mi se po tvom opisu jako svidja. Također ti želim reći kako imaš odličan blog. Za svaku je pohvalu. :) :D ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej hvala ti puno.Drago mi je da ti se sviđa blog :)♥

      Izbriši
  4. Prvom prilikom kupujem ovaj puder. Razmišljala sam da ga kupim ili ne, ali sad ga sigurno kupujem samo se nadam da će mi nijansa odgovarati :)
    Jako mi se sviđa tvoj blog <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno :) puder je odličan,ja ću sigurno ponoviti kupnju aBd<3

      Izbriši
  5. Jel prekrivanje dobro? Mogu da prekrijem bubuljicr?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrivanje je srednje, bubuljice nece bas pokriti, jedin uz neki korektor :)

      Izbriši

Popular Posts