Haul-Italy

06:27

Cao svima.Pošto je prošli post bio vezan samo za Italiju i njene ljepote,sada sam odlučila da vam uslikam šta sam to kupila u Italiji.Prije svega,Italija je dosta skupa zemlja.Naravno ima i jeftinih stvari,ali uglavnom se tamo nalaze radnje koje nama nisu dostupne,tako da se ja nisam niti nadala da ću nešto kupiti,a nisam ništa posebno ni tražila.Nama je bio predviđen Shopping u nedjelju u Palmanovi(outlet) gdje se ja nisam stvarno nadala da ću naći bilo šta za sebe jer su tamo radnje uglavnom za ljude za ''debljim'' novčanicima.Tamo imate radnje kao što su: Gucci,Armani jeans,Benneton,Calvin Klein,Gap,Ice Berg,Guess,Kocca,Love Moschino,Pollini,Tomy Hilfiger itd.A s druge strane imaju i radnje koje su nama više dostupne kao što su:Adidas,Nike,Puma,Bata,Alcott(tu sam većinu stvari i kupila),Segue(radnja sa tašnama,novčanicima i torbama(male,velike,koferi) itd.),Kiko(kozmetička radnja) i još dosta radnji.
Uglavnom to je outlet gdje bi trebalo da ima više izbora razne odjeće i obuće po nižim cijenama nego inače.Ja nisam kupila uopšte puno stvari,jer kao što sam rekla nije da mi nešto posebno treba,većinu možete naći i kod nas(slične stvari).Ovo sve što ću vam pokazati sam kupila tu u Palmanovi,jedino su farmerke iz Bershke i njih sam uzela u Veroni.

 
Ove pantalone su prva stvar koju sam uzela u Italiji,tačnije u Veroni.Kao što sam rekla u prethodnom post-u,u Veroni imate Zaru,Bershku,mislim da ima i p&b...Meni su se ove pantalone jako svidjela i inače su mi trebale eto jedne ''poderane'' svjetle pantalone pa sam uzela njih.Super su mi i jako dobro stoje.Koštale su ko 50KM-25€. :)




U kiku sam uzela ovaj lak.Mnogo mi se svidio,boja je predivna,prava ljetna i nekako ''osvježavajuća''.Pored mora boja,ja sam odabrala ovu i jako je kvalitetan.Već sam ga isprobala i mnogo mi se sviđa jer se jako brzo suši na noktima.Nažalost,kiko nema kod nas. Njihova kozmetika je inače cijenom jako prihvatljiva,a mnogo kvalitetnija od naše.Moj je u broju 389 kao što možete vidjeti na slici i koštao je oko 1.90€ na sniženju. :)




Nešto zbog čega sam najviše mogu reći uzbuđena su ove Puma tene.Jako su mi se svidjele,a cijena im je najbolja.Koštale su svega 37€-oko 70KM.Mislim da nigdje ne možete naći orginal tene za taj novac,kod nas.Uopšte nisam planirala kupovinu obuće jer je imam baš dosta i uopšte ne nosim puno toga,ali ove su mi se tako svidjele.Mislim da im je boja predivna i da su jako lijepe.Već sam skontala uz šta ću ih najviše nositi haha. :)





Ovaj dux sam uzela u spomenutoj ''Alcott'' radnji koja se nalazi u Palmanovi i mislim da je ona cijenama najpristupačnija nama.Tu se nalazi stvarno predobrih stvari za jako niske cijene.Ovaj dux je koštao na sniženju svega 10€ i ja nisam mogla da ga ostavim.A previše volim sivu boju i inače sam više sportski tip,tako da je ova dukserica pun pogodak,a materijal je posebna priča.Ne mogu da vam opišem kako je mekana i tanka...prava ljetna. :)



 
Sljedeća stvar iz Alcott-a jeste ova predivna,svjetlo roza majica sa kragnom.Koštala je 6€ i meni se mnogo sviđa.Bila je u raznim bojama,ali ja sam izabrala ovu jer inače volim rozu boju,a majice sa kragnom su mi najljepše.Prethodno imam 2 u bijeloj i tamno plavoj boji,a ovo je moja nova ljubav! :)


To bi bilo to što sam ja sebi uzela.Naravno da su i mama i sestra sebi uzele po nešto,ali eto,to sam ja sebi našla i to je ono što mi se najviše svidjelo.Mislim,nema smisla da vam slikam šta su pokloni ili nešto što nije moje,tako da...Nadam se da vam se post sviđa i ukliko imate nekih pitanja,pišite u komentare.Ljubim vas i čujemo se sl put. :)♥

You Might Also Like

16 komentari

  1. Imas divan stil, i patike i farmerke mi se zaista mnogo dopadaju. Lak je fantastican, obozavam tirkiznu boju! ♥♥
    poseti moj blog i uclani se, novi post je tu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post.Odusevljena sam farmerkaama.Prelepe suu *---*
    I boja laka je divnaa. :-)
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ksenija,drago mi je da ti se svidjaju-,dopadaju☺❤

      Izbriši
  3. Sve je fantastično. Farke najbolje. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve izgleda super! Baš bi voljela probati italijanski Kiko cosmetics :) Pratim prpeko fc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Pantalone su prelijepe, zaista! Ako ih pronađem u našoj Bershki kupujem ih definitivno! Patikice su takođe lijepe, a i lak. Ma sve je zaista savršeno, sviđa mi se tvoj stil, imamo sličan. Odličan post, baš si se lijepo provela u Italiji, heheh :)

    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,čini se da imamo sličan stil :) I predivno je bilo,nezaboravno.Nadam se da ćeš pronaći ove pantalone♥

      Izbriši
  6. Sve mi se sviđa! Patikice su prelepe, pantalone takođe! Boja laka je savršena! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakav dobar ulov. Pa stvarno si se fino ponovila :)
    http://marinamarry.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts