Favoriti Mart-a :)

10:15

Pozdrav drage moje :) Napokon nam je došlo proljeće,a sa njim i (nadam se) lijepo vrijeme.Mart polako prolazi,a stiže nam April što znači da smo sve bliže i bliže najljepšem godišnjem dobu,naravno,ljetu.Iako je danas 27.3 i Mart još nije završio kako treba,ja sam odlučila da pišem favotite za ovaj mjesec jer poslije ne znam koliko ću imati vremena da to sve stignem jer imam dosta ideja za post-ove.Nemam puno proizvoda jer nisam baš nešto posebno koristila,a moram priznati niti jedan proizvod me nije baš oduvao s' nogu,tako da,vidjet ćete u nastavku.
Potrudila sam se da slike što bolje izgledaju,pa se nadam da će vam se dopasti ovakve kakve jesu.Krenut ću sa prvim proizvodom:


1.Beauty blender,ne tako davno kupljen,za kratko vrijeme je uspio ''privući'' moje simpatije.Jako dobra stvarčica,ne puno skupa(košta oko 3-4€-iako je ovo samo spužva).Koristila sam nekoliko puta i sviđa mi se način na koji nanosi tekuću podlogu,lijepo blenda samo što vam treba više pudera nego inače kada ga nanosite sa bb.Meni iskreno to ne smeta(curama koje koriste skuplje pudere možda hoće) ali ipak ništa previše.Što se tiče održavanja,to je meni bio problem nekoliko prvih dana korištenja.Nisam nikako mogla isprati sav puder i svu pjenu(poslije) pranja iz njega.Koliko god(vremenski) ja ga stiskala,prala...pjena ne izlazi i tačka.U početku sam bb prala sa običnim sapunom ili običnim gelom za tuširanje i to stvarno nije ni našta ličilo.Poslije sam odlučila kupiti običan baby šampon i već sa prvim pranjem sam osjetila olakšanje i sigurno ću ga od sada više koristiti jer neću imati problema(više) sa pranjem.Preporučujem ako ga nađete u dm-u jer se jako brzo proda. :)



2.Baby šampon koji sam već spomenula je moj veeeliki favorit što se tiče mjeseca Marta.Najviše sam ga koristila za pranje bb i make up četkica,i za tu svrhu odlično mi je poslužio.Da ne bude zabune,nisam ga koristila za šta je inače i namjenjen(a to je za pranje kose) već samo za(gore navedeno) tako da u te svrhe pranja kose ne znam kakav je,ali probat' ću jednom sigruno pa javljam utiske.Ja sam uzela običan(žuti),i ne miriše ništa posebno,onako,blagi miris,pravi baby.Imate i sa kamilicom koliko sam ja vidjela,ali meni se,iskreno,miris nije nikako dopao,tako da sam uzela ovaj.Kupljen je u dm-u po cijeni od 3.95 KM(tačno). :)



3.Proizvod koji ste već vidjeli ako ste čitali Haul post(ako niste,možete to učiniti tako što ćete kliknuti ovdje ) , a to je Le Petit Marseillais regenerator za suhu i oštećenu kosu sa mirisom karite mlijeka i meda.Već sa prvim pranjem sam ga zavoljela,stvarno odličan proizvod.Masku od istog nisam probala,tako da vam za nju nemam šta reći,ali ovaj proizvod preporučujem svim curama koje ga već nisu probala(možda nema takvih,ja kasnim sa svim') haha. :)




4.Sljedeći proizvod je Becutan puder za djecu(sve mi stvari za bebe).Šalim se naravno,šta ću kada su odlični.Ovaj puder koristim već duže vrijeme,a najviše kao šampon za suho pranje,kada mi je kosa u ''lošem'' stanju.Meni se kosa jako brzo masti,bukvalno mi je 1 dan skroz čista,a već drugi dan ujutro(i inače čitav dan) je katastrofa.Ne znam šta se dešava,ali to je nepodnošljivo.Ovo malo čudo mi koliko-toliko pomaže da kosa što bolje izgleda.Preporučujem. :)




5.Ovaj proizvod je u favoritima samo zbog mirisa..i možda malo zbog toga za šta je namjenjen.Ovo mlijeko za suhu i oštećenu kosu sam kupila iz znatiželje.Kako prije nisam koristila mlijeko za kosu odlučila sam isprobati ovu ''jeftiniju'' verziju.Mlijeko ima extra miris,pravi ljetni osvježavajući.Koristila sam ga 2-3 puta i nisam primjetila da mi je nešto posebno njegovao i hidratizirao kosu.Što se tiče teksture,rijetka je(ne baš previše,neće vam curiti ako ga stavite na ruku) i nije masna(koliko sam ja mogla primjetiti).Pošto se meni kosa i bez njega brzo masti,ne mogu reći da li masti ili ne kosu.Naravno,ne treba pretjerivati ni s čim,pa tako ni s ovim.Cijena mu je relativno niska,pa ako ste zainteresovane za nešto ''novo'' , probajte. :)




6.Ovu planet spa masku imam već duže vrijeme,i koristim je već dugo,1 sedmično.Jako mi se sviđa kako njeguje kožu i kako očisti kožu.Miris je fenomenalan,fantastičan.Ova maska je iz 'Amazonian Treasures' kolekcije-Avon.Koristi se tako što je nanesete na čisto lice u debljem sloju,sačekate(ostavite) da stoji na licu 10-15 min i poslije isperete vodom.Poslije koža bude jako mekana i čista.Moje preporuke. :)




7.Posljednji porizvod je Balea sapun za ruke.Njega sam sasvim slučajno kupila kada sam išla sa mamom u dm po neke stvarčice i nisam ga mogla ostaviti.Predivno miriše,predivno izgleda i što je najbolje...odlično njeguje ruke.Stvarno to nisam očekivala od sapuna,a naročito ovako jeftinog sapuna.On košta nešto manje od 3KM.Pri prvom pranju sam primjetila kako poslije ruke budu jako mekane,mirišljave i njegovane.Stvarno odličan sapun i imate još nekih mirisa,ne sjećam se baš tačno sada.Ovo je 'limited edition' pa ako želite da ga kupite,uradite to što prije,možda ga brzo ''povuku'' sa polica dm-a. :)





8.Kako ovo ne bi bio post samo o proizvodima,ubacit ću i moje 2 najdraže tenisice ikada.To su air max i nike air force,kupljene prošle godine.Jako mi se sviđaju,jako su moderne i uz bukvalnu svaku odjevnu kombinaciju se mogu nositi.Mislim da ste sve/i čuli/e za ovaj par tena tako da nemam vam šta reći već da ih puuuno volim. :)


Air max-white.


 Air force-f1.




  • Da li ste probale neke od ovih mojih favorita? Koji su vaši favoriti za mjesec Mart?


                                                               


You Might Also Like

35 komentari

  1. http://nikifashionn.blogspot.com/2015/03/favoriti-mart.html#_=_ Super ti je post kao i uvijek,posjeti moj blog <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Najboljaaa siiiii <33333333

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja imam ovu Planet Spa masku i kod nje mi se najviše dopada miris. :) Volela bih da probam ovaj Balein sapun za ruke, često ih menjam, najviše biram na osnovu mirisa. :D Inače, čeznem za Air Force patikama, divne su stvarno! *-* Biće i moji favoriti narednih dana. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja biram sapun na osnovu mirisa,ali ovaj je stvarno divan,probaj nekad'☺ jedva cekam tvoje favorite draga Anja.❤❤

      Izbriši
  4. Draga nominirala sam te na posljednjem postu :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. Jako mi se dopada način na koji ti pišeš. Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, već sam ti rekla. :)<3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je predobarr,a ove bijele air force i air max tenisice su savrsene☺❤ http://ivanasmagicalworldofbeauty.blogspot.com/ Ako hoćeš pogledaj moj novi post❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post ! Probala sam većinu ovih proizvoda koje si navela ovdje i sa svima se slažem, odlični su :)
    A ove tenisice baš upravo razmišljam kupiti :D

    Novi post, posjeti :) xoxo

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, a što nisi stavila svoje slip on baletankice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti☺ nisam njih jos uvijek nosila,tako da...

      Izbriši
  10. ništa posebno, očekivala sam više proizvoda

    OdgovoriIzbriši
  11. Great products! In the meanwhile, what do you think of following each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a great weekend :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post, air-max premoćne! Ova muzika što svira, druga pesma - kako se zove pesma od Enrique-a? Jel Bailando? :) Komentariši i učlani se u moj blog. ❤

    Novi post na blogu: jasminadi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post Niki❤
    Imam ove Air Max-White i stvarno mi se mnogo sviđaju. Jajako želim Beauty Blender, ali ga nikakone mogu naći :-(

    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti☺ i ja sam ivaj dugo trazila i slucajno sasvim nadjem u dm-u,samo su 3 bila u prodaji,sreca,na vrijeme sam otisla,probaj i ti potraziti po obliznjem dm-u❤❤

      Izbriši
  14. Definitnivno broj jedan je beauty blender, to je nesto fenomenalno...ja ga obozavam :) super post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Post ti je savršen i stvarno mi se sviđa.Ako bi mogla pogledati moj blog i vidjeti kakav je?❤

    OdgovoriIzbriši
  16. New post here! Visit if you like, I'd be thankful :) xoxo

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post! Vecina stvari nam je ista, osim pudera. Ja koristim nivein za bebe, a probala sam i balein sprej za suho pranje. Preporucujem ti oboje ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam i ja nekada prije i nije mi nešto :)♥

      Izbriši

Popular Posts