Random facts about me. :)

09:36

Pozdraav ekipa.Evo novi post,onako iznenada.Ja nisam ni planirala da piše novi post jer nemam baš isnpiraciju ovih dana zbog škole.Maloprije uđem na blog i vidim Anja objavila novi post i baš mi se učinilo to zanimljivo pa sam odlučila i ja da pišem.Do sada niste skoro pa ništa znali o meni,a evo prilike da me malo bolje upoznate.Nadam se da će vam se svidjeti. :)

-Jako sam tvrdoglava.
-Vjerujem u razne gluposti,tipa ako ne uradiš nešto(šta mi padne na um u tom trenutku) desit' će se nešto loše.
-Ne volim školu.
-Nikada ne učim na vrijeme,a kada mi se nakupi gradiva ne dižem glavu od knjige satima.
-Imam 2 najdraža profesora u školi(tačnije,profesorice).
-Mrzim sjediti za kompjuterom.
-Želim lap top.
-Za 14 rođendan sam dobila novi mobitel i ne mogu vam opisati kako sam tada bila sretna hehe.
-Imam stariju sestru i puni 18 godina  1.maja hehe.Jedva čekam njeno punoljetstvo aBd.
-Volim putovati i najradije bi svake sedmice išla u neku drugu državu.
-Volim shopping i previše.
-Volim čitati razne blogove.
-Svaki dan obavezno gledam vide-e na yt,bez toga moj dan je nepotpun.
-Ask je moje blago.
-Volim naručivati stvari iz Avona hehe.
-Dijelim sobu sa sestrom.
-Imam 2 prijateljice koje su mi bukvalno kao sestre i obe su starije od mene.
-Volim ovu pjesmu i podsjeća me na jedno putovanje.
-Na koje god putovanje da idem,slušam pjesme i bilo gdje da idem.
-Muzika je moje blago.
-Određena pjesma me uvijek podsjeća na određeni dan ili određeni događaj.
-Volim kupovati kozmetiku hehe(tko to ne voli,hm? koja ženska osoba to ne voli? )
-Najdraže piće mi je voda i cedevita.
-Najdraže jelo su mi meso i krompir na sve načine(osim pire-krompir,to ne volim nikako hehe).
-Ne volim pospremati sobu.
-Volim paliti mirisne svijeće,ali svaka mi neravnomjerno gori pa je bukvalno pola bacim :/
-Želim u budućnosti imati svoj stan,posao,auto,i mnogo šminke i odjeće.
-Bila sam 2 puta u Turskoj,i išla bi još 100 puta.
-Najdraža radnja mi je Bershka.
-Idem u ekonomsku školu,ne znam ni ja zašto.
-Nemam BFF.
-Volim isprobavati nove stvari.
-Volim provoditi dane sa porodicom.
-Imam mnogo rodbine hvala Bogu.
-Volim upoznavati nove ljude.
-Ne volim izlaziti u grad(po noći).
-Volim sunčane i lijepe dane.
-Volim ići na more sa porodicom.
-Jako sam osjetljiva i brzo se rasplačem.
-Mrsko mi je sušiti kosu.
-Volim milku.
-Gledam turske i latino američke serije.

Eto,to bi bilo to od mene.Čujemo se neki drugi put sa možda zanimljivijom temom. :)♥

You Might Also Like

29 komentari

  1. Super post Niki :-)♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post.Bilo bi dobro da jos nekad napises slican,ja uzivam citati ovakve postove,a mislim da i drugi hah<3

    OdgovoriIzbriši

  3. sviđa mi se tvoj post i po ovome shvaćam da si jako zanimljiva osoba i slična meni, super si ! <3

    dugo me nije bilo, ali vratila sam se :))) posjeti moj blog

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heej hvala ti puno ljepotice,žao mi je što dugo nisi ulazila,ali baš sam sretna sada kada si se vratila,nadam se da ćeš češće da bloguješ od sada ! :)♥

      Izbriši
  4. Odličan post,i činiš se kao jako zanimljiva osoba!
    Super blog.

    Pogledaj moj blog i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post. Cinis se jako zabavnom osobom <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post draga, kao i cijeli blog :) <3 Učlani se na moj http://fdiarybyz.blogspot.com/ ako već nisi :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post♥Imamo neke slicnosti :D♥
    Poseti I moj blog:
    http://samojestrane.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas dobar post :-)
    Prijavi se na moj blog katherinefashion24.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti Diana,i tvoj blog je super,odličan :)♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Nice blog!!!

    http://www.trendin.com/online-shopping-in-india_3

    OdgovoriIzbriši
  11. ''-Nikada ne učim na vrijeme,a kada mi se nakupi gradiva ne dižem glavu od knjige satima.'' - priča mog života :/
    lajk za vodu i cedevitu i emotivnost :)

    Kapege life moments :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Mnogo smo slicne, pogotovo dio gdje kazes da si jako osjetljiva! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas sam iskomentarisala jednoj curi danas na blogu koja je objavila facts about me da smo skoro skroz slicne,sad citam tvoj blog i vidim da sam jos slicnija s tbm nego s njom,haha❤️❤️❤️svaka cast,super ti je blog❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha super,drago mi je☺☺ hvala ti puuno puuno❤❤

      Izbriši

Popular Posts