Haul :)

10:03

Noovi post :D napokon,jel' da? Žao mi je što nisam dugo pisala novi post,ali škola i obaveze su učinile svoje,nadam se da mi  nećete puno zamjeriti.Sada sam tu i za vas sam pripremila New in post o stvarčicama koje sam kupila u posljednjih nekoliko dana i sa kojima sam jako zadovoljna.Predstavit' ću vam ih i napisati nekoliko rečenica za svaki proizvod,a ako vas nešto detaljnije zanima o nekom proizvodu,napišite u komentar i stže recenzija. :)

1.Prvo 2 stvačice iz Avona.Ja jako volim Avon i mišljenja sam da imaju odlične proizvode za jako prihvatljivu cijenu.Ovaj put sam pored CC kreme naručila ruž koji je limitirano izdanje i sat.Roditelji su mi 'obećali' kupiti nešto za maturu pa sam ja se izjasnila da želim sat,a ovaj mi se baš svidio i uopšte nije skup.
O ruž-u nemam baš puno da kažem,i onako je 'limited edition' tako da vam nema baš neke koristi da pišem o njemu.E da,nijansa u katalogu i nijansa koja mi je došla nisu ni blizu,a zapravo su iste.Samo kažem koliko je razlika u nijansi u katalogu i na vašim(mojim) usnama. :)






2.Prije nekoliko dana pogledam na aplikaciji 'dm',ponuda gdje kada kupite jedan Le Petit Marseillais gel za tuširanje,na kasi dobijete drugi,potpuno besplatno.A ja već duže vrijeme želim isprobati neki njihov proizvod jer nisam do sada nikada(koliko se sjećam) :D
Pomislih kako odlična ponuda i već sutra su se 2 gela za tuširanje našla u mom vlasništvu.Ja sam uzela gel za tuširanje od slatkog badema(zeleni),a na kasi sam dobila od cvijeta naranče(bijeli.)







3.Ovaj proizvod me ugodno iznenadio,a kupila sam ga totalno slučajno.Otišla sam u dm,a da nisam ni čula za nju,ali ajde reko,šta fali.Ova krema je protiv bubuljica i mitesera,i ima oodličan miris.Baš sam onako,prijatno iznenađena.Može se koristiti i kao podloga za make-up,brzo se upija i cijena je relativno niska za jednu dobru kremu.





4.Kada je riječ o Avon-ovom ružu,nemam ništa puno da vam kažem.I onako nemate baš neke koristi jer je 'limited edition',tako da... inače nijansa nije baš kao što je bila u katalogu,ali dobro,sviđa mi se.Pakovanje je preslatko,baš onako 'girly'. :)





5.Još jedan proizvod od Le Petit Marseillais je regenerator za kosu s karite mlijekom i medom.Odličan mi je,miris predivan,njega super.Poslije nanošenja ovog' regeneratora kosa je jako mekana i lako se raščešljava.:)






6.Sljedeći proizvod je Labello sa uljem makadamije i vanilije.Dugo sam ga željela i napokon sam ga prije par sedmica kupila i mogu reći da je odlično i svakoj curi preporučujem.Divno miriše i vrlo dobro hidrira usne.Tekstura je odlična,onako,kremasta :D





7.A umalo da zaboravim sljedeći proizvod haha,a njega sam najduže tražila.

Iskreno,bila sam i odustala od beauty blendera,a toliko sam recenzija čitala o njemu...tražila sam ga po dm-ovima kao luda,i opet...ništa.I u subotu,pričam ja sa prijateljicom o njemu,i čak smo razmišljale da naručimo neki sa e-bay-a ,eto,čisto da imamo i mi to malo čudo.I dogovorimo se da odemo do dm-a da drugarica kupi puder,i čik pogodite šta sam našla? haha,nisam ni sama mogla vjerovati kada sam ugledala na polici to malo rozo,preslatko jaje.Mojoj sreći nije bilo kraja.Naravno uzela sam ga i sva sretna krenula kući.Bilo mi je žao da ga prljam,najradije bi ga čuvala za ukras u sobi.Za sada mi je dobar,lijepo blenda puder,malo je teži za održavanja,ali ajde,valjda ću se već nekako ''uhodati'' u njegovo čišćenje. (Uskoro recenzija o njemu,bb).





8.Mislim da su sve cure čule za ovaj puder,a u pitaju je Essence all about mat,puder u kamenu.Jedno vrijeme ga nikako nisam mogla naći u obližnjem dm-u,ali eto,posrećilo mi se i već dugo ga koristim.Za mene nije ništa posebno,mislim,dobro matira lice i ugodan je na koži,ne primjeti se,solidan puder za solidnu cijenu.Nastavit' ću ga koristiti,ali ne vjerujem da ću ga više kupovati. :)







9.Još jedan proizvod(posljednji,napokon) je Balea mlijeko za skidanje šminke.Po drugi put kupujem ovo mlijeko i sigurno ga ne bi kupovala da mi ne valja..odlično je i jako lijepo miriše.Preporučujem. :)





Eh dosta o preparativi i dekorativi,prelazimo na jednu drugu 'stvarčicu' a to suuuuu...slip on tenisice,jeej.Već dugo su na mojoj shopping listi i jako sam sretna što sam ih kupila.Kupljene su u Stradivarius-u po cijene od 30€-60KM.Ja sam uzela bijele iako njih nisam planirala,ali eto,broj koji meni odgovara nije bio(prljavo roze) pa sam uzela ove.Isto tako su odlične i jako mi se sviđaju. :)








  • Toliko za ovaj post od mene.Naadam se da će vam se svidjeti i da ćete uživati u čitanju. 
-btw:sve slike su moje(ja sam slikala),čisto da znate..nadam se da će vam se svidjeti :)
  • Ako imate nekuu preporuku za mene,bilo koji proizvod,napišite u komentar.Također,ako ste probale neki od ovih proizvoda,napišite vaše iskustvo sa njim.
          
                             Do sljedećeg čitanja.
                                    Niki. :)



You Might Also Like

30 komentari

  1. Nikii,opet odličan post! Jako su lijepe slike,a i sviđaju mi se stvarčiće koje si kupila :-)♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. supeeeeer post, svaka cast☺❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je post, imam ovaj zeleni Le Petit Marseillais šampon i super mi je :) Sad si me zaintrigirala s ovim Beauty blenderom, svakako ću ga kupiti pa isprobati. :) <3
    http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno:-) nadam se da ces biti zadovoljna sa bb,javi utiske ako ga kupis.❤

      Izbriši
  4. Stvarcice su predobre i post ti je odlican♥:-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Oduševljena sam slikama, divne su! Slip on cipelice su predivne, dopale su mi se čim si izbacila sliku na Ask-u (tada su u pitanju bile roze). Inače, već neko vreme pokušavam da pronađem to Labello, ali ne ide. :D Sat mi se mnogoo sviđa, ma sve je prelepo! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Anja,drago mi je da ti se svidja post:-) nadam se da ces uskoro naci ovo predivno Labello❤

      Izbriši
  6. Cipelice iz Stradivarijusa su vrh! :D
    Poseti moj blog,uclani se ----- http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličaaaaan post draga!! Baš mi se sviđaju patikice. <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se sve što si kupila, baš me zanima kako mirišu ovi gelovi za tuširanje :)

    http://my5world.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaa ti.Lijepo mirisu,mada je meni ljepsi zeleni od slatkog badema,ovaj bijeli od cvijeta narace nisam ni probala jos,iskreno:-)

      Izbriši
  9. Koliko kosta ovo balea mlijeko za skidanje sminke i jel ga stavis na vaticu i tako ocistis? Inace post mi se jako svidja samo nastavi <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo mlijeko kosta oko 5KM,i mislim da je odlicno za tu cijenu.Eh da,prvo stavim malo na vaticu i ocistim lice sa njim pa se umijem.Hvala ti puno:-) ❤❤

      Izbriši
  10. Ipak si uhvatila slipons :) Divne su!
    Sigurno će ti se slagati uz kombinacije koje složiš. Mogla si ih podeliti sa nama.
    Svašta lepo si kupila :)

    http://marinamarry.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno stvarno.Komentari od mene starijih osoba puno znace:-) bit' ce prilike i da vidite kombinacije nadam se.Pozdrav!❤❤

      Izbriši
  11. Slatkicee,tene su top! Ja ih jos nisam nabavila :( haha super ti je post :* Ovaj mi je jedan od boljih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha,hvala ljepotice,nadam se da ces i ti uskoro nabaviti jedne za sebe❤

      Izbriši
  12. Odličan post,previše mi se sviđaju stvarčice. <3

    Pogledaj mj blog i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.Drago mi je da ti se svidjaju:-) 💋❤

      Izbriši
  13. Zaljubila sam se u patike, prelepe ! :-) xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/03/military-pants.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post. Koliko je kostao blender? :D

    http://nikifashionn.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Sviđaju mi se proizvodi, svakako namjeravam probati neke! Hvala ti :)

    http://liveit-winit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts