Avon CC krema-recenzija.

09:29

Današnji post će biti o Avon CC kremi koju sam dosta davno naručila,a tek možda prije 7 dana,tačnije sedmicu dana mi je stigla.Ne možete ni predpostaviti koliko sam 'ludila' svaki dan u iščekivanju.Kada sam je dobila odmah sam je otvorila i prvo što sam provjerila jeste nijansa ove CC kreme,jer je jako teško preko kataloga odlučiti koju nijansu uzeti i koja 'približno' odgovara vašem tenu jer se ova krema ima naručiti samo preko Avon-a.



Dolazi u 5 nijansi:Ivory,Nude,Shell,Natural Beige i Medium beige.


Krema dolazi u crnoj tubici i sadrži 30ml proizvoda.



Ja sam za sebe izabrala nijansu 'Nude' jer sam mislila da je približna mom tenu koji je jako svjetal' i nisam pogriješila.Imajte u obziru da su sve nijanse jako,jako svijetle tako da će cure sa tamnijim tenom možda imati problema sa odabirom nijanse.


Šta kaže Avon za ovu CC kremu:CC tonirana korektivna krema pripada novoj generaciji tečnih pudera koji neguju kožu i pružaju ujednačen i odmoran ten. U svom sastavu sadrži vitamin C i sladić koji korektivno deluju na pege i delove kože sa tamnijom pigmentacijom. Sadrži pigmente koji popravljaju boju tena odmah nakon nanošenja, pružajući licu zdrav i odmoran izgled, a lagana i bezmasna formula hidrira kožu i do 24h. Takođe sadrži SPF 20.

Moje mišljenje: Najviše me iznenadila prekrivna moć kod ove 
kreme,i to negativno.Ne slažem se sa ovim što kaže Avon,ni u čemu.Ova krema vam neće ništa pokriti,eventualno malo crvenilo i to je to.Pošto ja imam dosta prištića u buduće je koristim kao podlogu za puder jer je prekrivanje od 1-5(2).Što se tiče teksture dosta je kremasta i masna,tako da je masnokošcima ne bi preporučila.Lako se razmazuje i ostavlja dojam svježe i hidrirane kože,što jeste jeste.Ono što mi se posebno sviđa kod ove kreme jeste miris.Predivno miriše,odavno nisam pomirisala kremu koja miriše kao ova(puder-kremu).Ja sam znala da se od toniranih krema ne može ni očekivati velika prekrivna moć,tako da sam se većim dijelom pripremila na ovo.Koristit ću je na ljeto kada će puder biti pretežak na licu,pa će ova krema dobro doći kao zamjena.Ukoliko imate problematičnu kožu sa prištićima,crvenilom i pjegicama ova krema neće biti dobar izbor za vas.


Još nešto što me iznenadilo kod ove kreme jeste što ona u roku od 2 min oksidira.Znači postane naradžasta iako to baš nije u trenutku nanošenja.Naravno da se to na licu ne primjeti,ali evo na slici iznad možete vidjeti.



  • Da li ste vi probale ove kremu? Koja je vama najdraža tonirana krema(ako je imate,naravno) ? :)

You Might Also Like

20 komentari

  1. Hvala za ovu recenziju, iskreno sam razmisljala da kupim ovu kremu da isprobam ali vidim da necu ;) pozzz
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna recenzija! Ja sam imala Avon BB kremu i super mi je bila!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo da kazem da ti je blog odlican.Procitala sam vecinu postova i odlicni su :)
    Ovaj post je isto odlican.Kremu nisam probala.
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/2015/03/spring-is-comingspremite-se-za-proljece_11.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam želela da kupim al vidim sad ništa od toga hahaah. xd
    Super post i jako mi se sviđa tvoj blog!

    Pogledaj moj blog,i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda ce tebi bas odgovarati:-) probaj kremu na testeru...iiiii hvala ti puno:-) ❤❤

      Izbriši
  5. Odlična recenzija Niki. Sve je potpuno, slike predobre! :*♥

    OdgovoriIzbriši
  6. It is a nice product!!

    www.trendin.com/womens-accessories-29

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična recenzija :)
    te cc kreme mi se nikad nisu sviđale što se tiče pokrivenosti, ne pokrivaju uopće dovoljno !

    hvala draga na divnom komentaru na mom blogu, opet sam tu uz novi post :)

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post ! :-) xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/03/mickey-mouse-and-tartan.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam probala ovu CC kremu al sam se malo pre uhvatila za Avon katalog :)
    Odlican post :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh,hvala ti puno Adela,ne mogu vjerovati da mi ti komentarišeš blog.Predobra si!♥

      Izbriši
  10. Odlična recenzija.Nemam baš nekih dobrih iskustava sa ovim kremama,ali mogla bi se uhvatiti tog Avonog kataloga pa proviriti.
    Posjeti

    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:-) ii ako nisi do sada,onda deef trebas prelistati Avon,ima predobrih stvari❤

      Izbriši

Popular Posts