Moja Shopping Lista :)

08:52

Pozdraav ekipa.Kako ste mi? Evo već duže vrijeme nisam ulazila na blog niti pisala novi post jer me mrzi da sjedim na stolici 1h i pišem post haha,nadam se da ću uskoro nabaviti lap top pa će i postovi biti češće pisani.Za današnji post sam odlučila pisati o mojoj shopping listi,tj.o stvarima i proizvodima koje već duže vrijeme želim kuptii i nadam se da hocu uskoro,jednog dana...
Ima 10 stvari koje sam jučer stavila na listu,a što dani prolaze i odmiču,lista je sve veća :)


#1.Prva stvar,pa možda ona koju želim najviše od svih su 'Slip on tenisice'.Bože,koliko mi se sviđaju,ne moguu vam opisaaaati..Meni su predivne,jako lijepo izgledaju i mislim da se uz dosta odjevnih kombinacija mogu nositi što je jako dobro.Prije nekoliko dana sam pročitala na internetu kako su ove godine u modi i da sandalice padaju u zaborav jer stižu slip on tenisice i meni se odmah svidjele,naravno.Prvo sam ih vidjela kod jedne bloggerke iz BiH i baš su mi se svidjele te koje ona ima,a još kada sam vidjela da su iz Stradivarius-a,poludjela sam za njim totalno.Od tada se nalaze na mojoj Shopping listi.Baš ovakve ja želim i mislim da su predivne.Šta vi kažete? :)




#2.Druga stvar koju želim jako dugo je jedna predivna torba iz Bershke koja mi se svidjela čim da je vidjela u katalogu od Bershke.Svaki dan razmišljam o tome da li će je biti u radnji i da li će se prodavati kada je dođem..hm? Naadam se iskreno da hoće jer je predivna.Jako mi se sviđa oblik a i jako volim svjetlo rozu i bijelu boju.Nadam se da će biti moja jer sam već u glavi smislila uz šta bi' je mogla nositi haha :) Ovako izgleda:




#3.Sljedeća stvar je Catrice all mat puder koji želim kupiti već sigruno 3-4 mjeseca ali uzmem neki drugi jer mi ovaj nije baš dostupan,ali sada sam odlučila potrošiti Manhattan puder i kupiti ovaj.Jako mi se sviđa tekstura  i izbor nijansi koji je jako dobar,što je meni jako bitno jer imam svjetal ten,casper šta ćeš haha :D





#4.Četvrta stvar je 'Lush kugla za kupanje'.Joooj koliko mi se sviđaju ove kuglice,preslatke su.Ni sama ne znam kako sam saznala za njih,sasvim slučajno.Za Lush proizvode sam već čula ali sam bila odustala od njih jer sam sve do jučer mislila da ih nema kupiti nigdje u BiH,i baš sam se prevarila.Kada sam vidjela da ima u Sarajevu bila sam pree pree sretna.Ove kugle imate u raznim oblicima,bojama,mirisima a njena uloga jeste da vas opusti i hidrira tijelo.Sve što treba jeste da napunite kadu vodom i stavite kuglu unutra i ona će se rastopiti i pretvoriti u predivnu boju(zavisi kakvu kuglu uzmete).Mislim da je super stvar,ja još nisam odlučila koju bi uzela a i svejedno mi je.Evo primjer kako to izgleda:




A evo izgled jedne kugle:






#5.Peta stvar su obične crne pantalone ali poderane samo na koljenu.Jako mi se sviđaju ovakve pantalone,čine se kao jednostavne ali meni su jako lijepe ovako poderane samo na koljenu,ništa previše.Jako mi se sviđaju,ako znate gdje ih ima kupiti,napišite u komentar slobodno :)




#6.Još jedan proizvod od 'Lush' marke su njihovi gelovi za tuširanje.Ne sumnjam da su odlični,da odlično mirišu i da odlično njeguju kožu.Nisam još odlučila koji da uzmem jer iskreno nemam pojma ni kakvi imaju,ako vi znate neki dobar,pišite u komentare slobodno :)




#7.Sljedeća stvar je 'Golden rose matt' lak za nokte koji je pre pre divan i jako ga želim.Do jučer,možda,nisam ni znala za ovo čudo koje tako lijepo matira nokte,predivno.Kada nanesete ovaj lak za matiranje vaši se nokti neće sjajiti i sigurno će lak duže trajati na noktima.Predivna stvar :)




#8.Stvar koju jako dugo želim jeste ova 'Ebelin spužvica' za nanošenje tekuće podloge koju nigdje ne mogu naći.Ne znam je li je više uopste ima u prodaju,ali zivim sa nadom da ću je već negdje pronaći jer se čini extra.Inače sam veliki ljubitelj ovih spužvica jer odlično nanose tekuće podloge,barem meni hehe. :)




#Deveta stvar su Boyfriend farmerke.Imam već jedne koje skoro pa i nisu poderane(nisam željela da uzimam previše poderane) pa sada želim druge.Ove koje imam su mi oko noge dosta široke što mi se ne sviđa,želim da budu kao boyfriend fazon a uže od uobičajnih.Odprilike kao ove sa slike:




#I posljednja stvar,tj.deseta stvar su Essence olovke za usne.Za njih sam nedavno čula i odmah me zainteresovalo zašto ih skoro sve cure hvale.I probala sam na testeru i stvarno su odlične,jako kremaste i mogu se stvarno koristiti kao i ruž jer imaju super teksturu.U većim DM prodavnicama možete naći jako velik izbor nijansi ovih olovki kojih ima gomila i stvarno su predivne.Mislim da svaka cura može naći nijansu za sebe.




  • Kako vam se sviđa moja trenutna Shopping lista? Imate vi nešto isto ili slično na svojoj listi? I pišite u komentare ako znate nešto vezano za ove stvari i proizvode(gdje se mogu kupiti,koji su dobri itd.) ♥






You Might Also Like

29 komentari

  1. Odlican post! Meni se takodjer svidaju 'slip on tenisice' i lush proizvodi,ali nazalost ne zivim u velikom gradu,pa su male nade da cu kupiti bilo sta od to dvoje<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Hana☺ Nadam se da ćeš pronaći nešto za sebe,ne gubi nadu ❤❤❤

      Izbriši
  2. Jao, meni se sve sviđa! Oduševljena sam ovim cipelicama i torbicom, kao i crnim pantalonama. I ja želim jedne takve, iscepane na kolenima, predobre su! *-* Prvi put vidim ove Lush kugle i baš bih volela da ih imam. Nisam do sada probavala njihove proizvode, ali dosta sam slušala o njima i čini mi se da su stvarno dobri. ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,bas su predobre i meni se jako svidjaju.Nadam se da ćemo i ja i ti imati priliku probati nešto od Lush proizvoda☺❤

      Izbriši
  3. Ejj,imaš ove crne farmerke u Pull&Bear,evo ti link:
    http://www.pullandbear.com/ba/en/woman/jeans/ripped-high-waist-skinny-jeans-c29022p5350437.html

    Btw:post ti je supp,i veoma mi se sviđaju ove slip-on ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,i predpostavila sam da ih ima u p&b,hvalaaa puuuuuno☺❤❤❤❤

      Izbriši
  4. Odlican post! A ove slip on tenisice su preslatke:D♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je super, od tvojih stvari cu uzeti kuglicu za kupanje i poderane farmerke. Na mojoj listi su: uske farmerke (obicne) i par majici. Mozes mi preporuciti neke radnje koje imaju uske, al skroz farmerke? Najbolja si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidja post i zahvaljujem na divnom komplimentu ☺❤❤
      Sto se tiče farmeri a,uske imaš u bukvalno svakoj radnji a možda najveći izbor ipak u Pull&bear,Zara i Bershka.Tu ćeš sigurno naci pantalone za svoje ukus i po želji i ❤❤

      Izbriši
  6. Odličan post draga, kao i uvek! Obožavam tvoj blog. Stvarčice su odlične takođe. ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar post:D svidjaju mi se sve stvari na listi, predivne su;)

    lifestylebylucija.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, jako lijepa lista, dakle hlače jedne i druge su i na mojoj listi i upravo ovakva jedna torbica :D nisam znala za ovaj mat lak,jedva čekam da ga probam :* Odličan post :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Drago mi je da imamo sličan ukus,ovaj lak je super,nokti budu bas lijepo matirani bez posebnog sjaja sto se meni izuzetno svidja.☺❤

      Izbriši
  9. Oooo, jako lijepa lista, dakle hlače jedne i druge su i na mojoj listi i upravo ovakva jedna torbica :D nisam znala za ovaj mat lak,jedva čekam da ga probam :* Odličan post :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej,hvala ti puno.Drago mi je da ti se sviđa.Ako probač mat lak,javi utiske jer čini pre odličan :)♥

      Izbriši
  10. Prva i druga stavka mi se najvise svidjaju ;))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je,hvala ti što si posjetila moj blog :)♥

      Izbriši
  11. Nice products!!!

    www.trendin.com/womens-accessories-29


    OdgovoriIzbriši
  12. Pre svega, od srca ti hvala što si počela da pratiš moj blog. Odmah sam uzvratila i to zaista sa razlogom. Kada sam počela da čitam post, uzela sam papir i olovku u ruke da napišem šta želim sa ove tvoje liste. Zaista si mi dala prave upute. Evo u Stradivariusu sam se zalepila za dvoje patika i ove iste slip ons. Takođe sutra odmah kupujem Golden Rose matte i neki Essence lipliner. Svaka čast za post. Pratim <3
    https://marinamarry.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaoo kada sam vidjela ovaj komentar,ostala sam ono woow.Ne mogu da vjerujem da si mi ti napisala ovakavdivan komentar.Zaista si odlicna i jako volim tvoj blog,a izuzetno mi je drago da ti je moja lista pomogla da nesto novo kupis i otkrijes.Cast mi je:-) veeliki poljubac za tebe.❤❤

      Izbriši
  13. Mozes li mi reci u kojoj radnji si vidjela Lush proizvode? Moolim te javi jer bih voljela da kupim kuglu kada budem dolazila u Sarajevo ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej imas Lush trgovinu u BBI centru u Sarajevu,u blizini Ferhadije,nadam se da ces naci😊❤

      Izbriši
  14. Heej, znam da malo kasnim ali tek sam sad satnala za tvoj blog :)
    Te crne pantalone sam vidjela u new yorkeru, potpuno iste i kupila sam ih naravno ( prije 1-2 tjedna ) :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Heej, znam da malo kasnim ali tek sam sad satnala za tvoj blog :)
    Te crne pantalone sam vidjela u new yorkeru, potpuno iste i kupila sam ih naravno ( prije 1-2 tjedna ) :))

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts