Kako se našminkati za školu?

08:27

Tinejdžerice 'ponekad' znaju pretjerati sa šminkom kada je u pitanju odlazak u školu,što može živcirati stroge profesore po školi.Ali diskretan make up koji izgleda kao da ništa nemaš na licu neće nikome smetati.Osim toga,u posljednje vrijeme se sve više govori o trendu make-upa koji se naziva 'nude' jer lice izgleda kao da nemate šminke na licu.Zato je korisno znati nekoliko trikova kada je šminkanje u pitanju.

#1.Umjesto teške podloge i promašene nijanse pudera,na nedostatke nanesite samo korektor.Dobar izbor je i tonirana krema ili prozračna podloga koja se prilagođava nijansi kože.


#2.Zaboravite na naglašavanje očiju sa divljim bojama sjenila jer to nikako nije prilagođeno za školu.Direktno naglašene trepavice s malo maskare i prirodne nijanse sjenila,poput smeđe ili bež,sasvim će lijepo istaknuti pogled.Maskaru nanesite u nekoliko laganih slojeva samo na gornje trepavice,a za još prirodniji look možeš pokušati sa bezbojnom maskarom.


#3.Obrve moraju biti uredne,oblikovane i prirodne.

#4.Izbjegavaj napdane boje ruževa ili sjajila,usne moraju izgledati što prirodnije.Ukoliko je tvoj ten svjetliji,koristi 'nude' nijanse,tj boja breskve,bež i ružičasta sjajila za usne.


#5.Mrvica rumenila dat' će malo svježine licu,a za prirodni efekat najbolje su lagane teksture na bazi kreme ili gela.

#6.Uvijač za trepavice neka postane obavezan dio vaše dekorativne kozmetike.Upravo pomoću njega možete postići savršen oblik svojih trepavica gdje maskara samo daje finalni dodir.


Evo nekoliko ideja i slika :






  • Šta vi koristite od šminke za školu? 

You Might Also Like

23 komentari

  1. Stvarno super post Niki,sviđa mi se i mnogima će pomoći to ti garantiram !!!!! ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobar post kao i uvek, sve si lepo opisala sta i kako treba hehe ♥ Ja inace od sminke za skolu koristim korektor, za nepravilnosti, preko toga puder u prahu jer imam masnu kozu i maskaru. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Milana,drago mi je da ti se svidja.☺❤❤

      Izbriši
  3. Odlican post,kao i uvek.Sve je super opisano.Ja se jos uvek ne sminkam u skolu jer mislim da je jos rano.U osnovnoj sam.Polako ima vremena.Kada pocnem da se sminkam obavezno cu jos jednom pogledati ovaj post.
    Pogledaj moj novi post,mozda ti se svidi <3
    ksenijalukic79.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.I ja takodjer mislim da je za sminkanje rano u Osnovnoj skoli,ima vremena☺❤❤

      Izbriši
  4. Odličan post Niki, kao i uvek!! ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš koristan post :-)♥
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican blog!
    Ukoliko zelis, svrati do mog i mozemo se pratiti putem GFC-a i ostati u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post,veoma mi se sviđaju ideje,blog ti je savšren!


    Pogledaj moj blog,ako ti se svidi učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Jeli misliš da je puno šminke za prvi srednje:korektor (ispod ociju i na prištice),puder koristim essence mousse koji se netreba fixirat pa izgleda prirodno na koži, tuš za oči, Maskara,rumenilo i popunim obrve iako mi izgledaju isto prije i poslje. Ovako se šminkam u skolu od 8 razreda i tada sam pocela stavljat puder. Iako mnogi kazu da puder nije zdrav za kozu mislim suprotno jer puder stiti kozu od vjetra i sunca, a i nisu mi se javili prištići samo povremeno koji;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uredu je to,sasvim je normalno da stavljas puder,mislim koja cura danas ne stavlja? Po meni je uredu,i ja stavljam puder od 8 ☺❤

      Izbriši
  9. Savršen post :)

    http://saveti81.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicni savjeti!
    Pusa iz Italije!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.....pusa iz Bosne i Hercegovine za Italiju :)

      Izbriši
  11. Good cosmetics.I love to use.

    http://www.trendin.com/online-shopping-in-india_3

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts