Favoriti zime :)

08:41

Pozdrav ljudi.Nakon nekoliko dana odmaranja od bloga, napokon sam raspolozena i imam nešto vremena da budem na blogu i pišem novi post. Dugo sam razmišljala o čemu to da pišem i odučila sam da današnja tema bude o mojim favoritima ove zime,tačnije o proizvodima koje sam ja kroz zimu koristila i naravno još uvijek koristim. Pravit ću kratke recenzije pa da odmah krenem sa opisivanjem mojih dragih proizvoda :)


#1.Prva stvar koja mi je bukvalno spasila život,tačnije koja je spasila moju kosu jeste šampon protiv peruti Vichy.Uvijek sam imala problema sa ljuštenjem tjemena,nastale bi mi grozne okrugle kao 'plohe' koje bi mi se češljanjem kose odvojile od tjemene i ostale onako na kosi,pa jao.Muku sam mučila sa tim,još kada mi je počela opadati po odjeći,rekla sam DOSTA! Ne mogu više,tako je to ružno i nekako se baš osjećaš neuredno.Jer ja, kada bi oprala kosu, osušila je, počešljala, odmah bi mi, nakon što se tjeme osuši pojavila se ružna perut što me je mnogo iritiralo.Pored mašćenja kose imala sam i taj problem,pa sam baš baš često kosu morala prati. Meni je to nekako od gena jer i moj otac ima s tim problema, sva sam na njega, šta ću haha.
I onda sam s ocem otišla u jako dobro opremljenu apoteku i raspitali smo se za šampon koji će nam pomoći da se riješimo peruti, i ljubazna apotekarka nam je preporučila ovaj 'Vichy Dercos šampon protiv peruti' i naravno odmah smo ga kupili.Jeste da je on malo skuplji od ostalih šampona,ali stvarno se isplati za tu kvalitetu dati 25KM-100KN-12€.Imate ga uzeti u svim bolje opremljenim apotekama koje drže Vichy preparativu i što je vrlo bitno,jako malo je potrebno staviit šampona da bi oprali svoju kosu.Tko ima problema sa peruti,toplo preporučujem.Ja evo već nekoliko mjeseci nemam više s tim problema(da kucnem) i sigurno ću ga nastaviti koristiti. :)



#2.Druga stvar je naravno moj najdraži puder i moja najdraža četkica.Puder je kao što već znate Manhattan Easy Match u nijansi 32 sa kojim sam ja, malo je reći preprezadovoljna, i četka Blush 32 sa kojom sa također super zadovoljna.Za puder sam pisala recenziju na blogu, četku sam spominjala u prošlom postu, pa tko želi može pročitati.Inače puder možete kupiti u skoro svim drogerijama koje drže Manhattan kozmetiku,a četkicu imate naručiti preko interneta i u njihovim poslovnicama Alexandar Cosmetics. :)




#3.Sljedeća stvar je odjeća,naravno moram malo i toga ubaciti u ovaj post :) Najviše sam nosila moje drage Timberland-ice koje sam kupila još 2013 godine u Office Shoes,i koje sam platila 200KM-100€-800kn ali sigurno vrijedi svaki dinar za ove čizmice.Svima su i više nego poznate naravno,moje su u svijetlo rozoj boji i uz sve bukvalno sve ih nosim jer su odlične.Ne propuštaju kišu,snijeg,ono kada se snijeg topi(tzv u Bosni 'bljuzga') itd..što mi je naravno jako bitno.Poslije maxica i starki,deef najdraža obuća.Možda su i skupe, mislim i meni su bile, pogotovo ono mama kada je vidjela cijenu,faca : BAM WHAT haha :) Ali bolje uzeti jedne orginal nego 3-4 para fejk timbica pa ono,ništa ne valjaju.Bolje uzeti orginal i mirna 3-4 godine sigurno :)






#4.Zimi mi je baš bitna hidratacija kože,pa sam koristila za lice kremu iz Avona od mrkve i za ruke Giardino dei  Sensi od orhideje o kojoj sam pisala u prošlom postu(možete pročitati).Imate je kupiti i u dm-u vidjela sam neki dan,i opet ponovljam da je miris odličan i stvarno se jako brzo upije što je meni lično jako bitno.Ruke poslije nje mirišu sigurno dobrih 2-3h.Preporučujem. :)


#5.Što se tiče njege tijela,i o tome sam vodila dosta računa jer nisam željela da mi koža bude suha,mrzim to.Mjenjala sam gelove za tuširanje, a i onako oni ne pružaju baš neku njegu, zapravo ne pružaju nikakvu pa sam koristila losione za tijelo i najdraži losion je upravo onaj iz Avona sa arganovim uljem koji je, malo je reći fenomenalan! Baš ga volim, super hidrira kožu i extra miriše.Preporučujem. :)


#6.Svi volite,predpostavljam kapice i šalove nositi po hladnim zimskim danima,pa tako i ja.Baš,baš volim kapice.Imam ih mnogo,a izdvojit ću ga 'najdražu' kapicu jednu iz New Yorkera smeđe boje,nije ništa posebno,nema natpisa,obična kapica sa kuglicom na vrhu i tjt.Meni se jako sviđa. :)


#7.Što se tiče kose,nisam baš vodila neku brigu o njoj.I priznajem,jako mi je žao što malo bolje ne njegujem svoju kosu i obećavam počet ću bolje da je tretiram.Koristila sam razne šampone,trenutno koristim Garnier šampon od meda i nekog ulja ne znam haha,i masku za kosu iz Farmasi-a.Maska je stvarno super,ima lijep miris,a što je najvažnije kosa poslije bude stvarno mekana i baš njegovana.Odlična je vjerovatno jer se sastoji od pamuka hehe. :)



#8.Izdvojit ću i 2 parfema koja su mi se svidjela ove zime.Oba su iz avona i stvarno su super,super miršu.Jedan je 'Incandessence' koji baš baš volim,extra je.
Drugi je 'Sensuelle' koji je također super samo se manje zadržava na koži od ovog prvog.Inače sve 5. :)



  •    Koji su vaši favoriti za zimu? Da li ste probali i da li imate nešto od navednih proizvoda? Podjelite vaše mišljenje sa mnom :)

-To je to za danšnji post,nadam se da ćete uživati u čitanju.Pišite u komentare teme koje želite čitati kako bi u petak napisala novi post.Ljubim vas sve i pišite kako vam se sviđa :)








You Might Also Like

8 komentari

  1. Odličaan post! :) Timberland cipele su prelepe, baš mi se sviđaju (posebno boja). Ja sam ih ranije nosila, a sada nisam u tom fazonu, ali su definitivno odlične. :D I božavam da nosim kapice. ^^ Probala sam Incandessence parfem, odličan je, i meni se takođe sviđa! :D ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Anja,bas mi je drago da ti se svidjaju odredjeni proizvodi :) i meni se takodjer najviše svidjela boja kod ovih timbica, bas je onako 'girly' :-) ljubim te❤❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Uu baš dobro, imaš zaista kvalitetne objave. Moji favoriti bi bili hidratantna krema i micelarna otopina od Mixe, Airol i Herbin šampon od koprive, prepreodličan je i jeftin je, a uz to i L'oreal Elseve regenerator ��❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super favoriti, probala sam šampon od koprive i super je ☺❤❤❤

      Izbriši
  4. Oduševljena sam draga! Post je odličan, to se zna! Timbice su divneee, boja strava!! ♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav, prvi put sam na blogu i jako mi se sviđa :D Moji zimski favoriti su također sve što hidratizira kožu koja mi bude dosta suha preko zime, tako da obavezno navečer tijekom tuširanja koristim Nivein regenerator za tijelo jer doista radi čuda mojoj koži, poslije naravno trackanje lonsionima itd.. za lice sam neki dan uzela u dmu na popustu od mixe kremicu za vrlo suhu kožu, doslovno me oduševila kako je malo teža stavljam ju preko noći s time da ponekad ubacim ružino ulje prije od alverdea koje me doslovce spašava zimi,a preko dana od loreala nutri gold dnevna krema... ako nisi svakako ti preoporučam da probaš ove proizvode :) baš sam se napisala :))) ;*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago sto si sa nama podjelila svoje favorite,ja nemam suhu kozu pa ne znam bas kako bi mi odgovarali ovi proizvodi,ali vec dugo mjerkam te mixa kreme,pa naci ce se nesto i kod mene valjda❤❤❤❤☺

      Izbriši

Popular Posts