Putovanje u Tursku :)

08:22

Pozdrav svima.Danas ću pisati o mom putovanju u Tursku,tj.gdje sam išla,šta sam posjetila,kako je bilo,i moje mišljenjo o Turskoj.Cilj ovog' posta jeste da vam prikažem Tursku kroz slike i par riječi o bitnijim mjestima i naravno,ako nekada krente u Tursku reći ću vam šta nikako ne smijete zabobići u razgledanju.Prije svega,ja sam obišla dosta gradova u Turskoj,ali neću o svima pisati već ću se isključivo bazirati na Istanbul :) Uživajte♥


               - Jedna slika sa krstarenja Bosporom u Istanbulu-

Nešto što se meni posebno svidjelo u Istanbulu,pored svih njegovih ljepota i divnih mjesta jeste Miniaturk.To je jedan od najvećih minijaturnih parkova na Svijetu.Otvoren je 2003 godine na sjevernoistočnoj obali Zlatnog roga u Istanbulu.Park ima 120 modela malih figura raznih struktura iz cijele Turske,naravno ima i iz drugih zemalja kao što je BiH,a u tom parku nalazi se minijatura Stare ćuprije iz Mostara.Stvarno nešto predivno što se isplati vidjeti i dati novac za ulaz.Naravno,ulaz se plaća,ali ništa skupo,sitno nešto.Ako vam nekada put nanese u Istanbul,posjetite ovo mjesto.





Kaošto svi znate ,Turska se proteže na dva kontinenta-Azijski i Evropski.Ta dva kontinenta veže svima poznati most na Bosporu,poznatiji kao 'Bosporski most(negdje ćete čuti i 'Bosforski' pa eto,skoro pa je to isto haha).Prvi put kada sam išla u Tursku naravno najviše sam željela da vidim taj čuveni most u Istanbulu koji se prikazuje u svim turskim serijama.Ja sam inače veliki ljubitelj njihovi serija,a najviše sam pratila 'Djevojka imena Feriha',čak sam zadnji put kada sam išla upratila 2 mjesta na kojima se serija snimala,pokazat ću vam ovdje.Prelazila sam preko mosta i mogu vam reći da je očaravajući...jakooo veelik,dug,širok,ima 3-4 trake za auta na njemu,naravno zabranjeno je pješacima prelaziti.A tek navečer...pa ljepota.Od 2007 godine,most je noću osvjetljen vođenim LED sustavom koji mjenja boje i uzorke,a razvio ga je Philips.Evo slika kao dokaz :)




Evo nekoliko slika sa krstarenja Bosporom,divota!








Prethodne slike su sa jednodnevnog krstarenja Bosporom brodicom,i predivno je bilo,divan Istanbul.
E sada,sigruna sam da ste svi čuli za seriju 'Sulejman Veličanstveni' i poznatu sultaniju Hurem-Merjem.Serija se snimala u Istanbulu u poznatom 'Topkapi' dvoru,poznatijem kao 'Carigradski dvor'.Taj je dvor bio sjedište Osmanlijskog carstva koji je sagradio Sultan Mehmet II.Sa dvorca se pruža pogled na Zlatni rog i Mramorno More,sa očaravajućim pogledom na Bospor.Znači,sada je to 'muzej' sa nekoliko manjih dvorova u kojem se nalaze razne znamenitosti,tipa razna odjeća Sultana iz tog' doba,razno posuđe i pribor za borbe koje su koristili.Stvarno nešto predivno što nikako ne smijete propustiti ako odete u Istanbul.Još ako ste gledali seriju 'Sulejman Veličanstveni' onda će te prepoznati i neke od mjesta na kojima se snimala serija.Ulaz se plaća,oko 25€. Evo nekoliko slika,na prvoj piše čak i 'Harem'.


                                 Ova slika prva je iz 2012 godine kada sam prvi put išla u Tursku :)


Sigruna sam da ste svi čuli i za 'Aja Sofiju' čuvenu džamiju u Istanbulu.Lično nisam ulazila jer je ulaz nešto baš baš skup,tako da se ne isplati,mislim,možda unutra i jeste čarobna,ali ja sve mislim da se unutra ne razlikuje od ostalih.Preko puta Aja Sofije nalazi se predivna 'Plava džamija' ili poznatija kao'Sultan Ahmedova dzamija'.To je jedina džamija u Istanbulu koja ima 6 minareta.Ispred se nalazi predivno 'dvorište' gdje možete napraviti magične slike.Evo nekoliko slika:


                                            Slikano 2012 godine-putovanje prvi put(Aja Sofija)
                                                          Plava džamija(2014 godine)

Ako želite više šopinga,onda idite na Taksim.To je poznata ulica u Istanbulu u kojoj se nalaze mnoge poznate marke tipa H&M,Sephora,S.Oliver,Bershka,Polo..nalaze se također i McDonald's,Burger king...
Toplo preporučujem da posjetite Taksim.





Još jedno mjesto sa kojeg se pruža pogled na jedan dio Istanbula je Pier Loti.Divan 'vidikovac' na koji možete stići pješke ili žičarom.





Jedna slika zalaska sunca u Turskoj :)



I ako je netko od čitatelja gledao seriju 'Djevojka imena Feriha' možda će prepoznati ovo mjesto gdje su se Emir i Feriha slikali i mjesto gdje je Feriha sahranjena.







-Eto,toliko od mene za ovaj post.Naravno da je tu bilo još gomila slika i nekih zanimljivih stvari,ali eto,ovo je nešto najvažnije i nekako što se meni najviše svidjelo i zapalo za oko.Nadam se da će vam se svidjeti i uživajte u čitanju :)♥
PS.Sve slike sam ja slikala,sa svojim aparatom osim ove 2 slike sa Taksima jer sam to skroz zaboravila da slikam kada sam bila :)

  • Kako vam se sviđa Turska? Da li ste nekada bili u Turskoj ili možda planirate otići u skorije vrijeme?

You Might Also Like

18 komentari

  1. SAVRŠENO! Jednom rečju, zaista savršen post! Slike su prelepe i oduševila sam se! Volela bih posetiti Tursku i čuvenu Topkapi palatu i most i ulicu sa puno prodavnica prvo, aw. *-*♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja :) zaista je divna zemlja a Istanbul predivan grad,predivan☺❤❤❤❤

      Izbriši
  2. glup ti je post iskreno, ne leeže ti ovakvi postovi radije se fokusiraj na modu

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidja mi se post...poseti moj blog,zaprati me :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je super i zanima me kako tako lijepo slikas?
    Uglavnom, ako zelis, posjeti i moj blog: http://xlovepandasx.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,preko aparata su sve slike i malo izostrene i tjt☺❤

      Izbriši
  5. Divno putovanje, odlicne fotke!
    Svrati i do mog bloga, ukoliko zelis mozemo se pratiti na GFC-u i ostati u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao hvala ti puno Sonia,drago mi je da ti se svidja :) tvoj blog sam već posjetila i odlična si,veliki pozdrav iz hladne Bosne za Italiju,pratit cu te ujutro ❤❤

      Izbriši
  6. Odlično. Hvala što si napravila takav post i što nije kratak kao kod ostalih bloger.
    Poseti moj blog i zaprati me ako možeš ------→ justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,ii željela sam nešto drugačije,malo za promjenu☺❤

      Izbriši
  7. Prelepoo! ❤ Od kada sam pre par godina počela da gledam turske serije, dobila sam ogromnu želju da posetim Istanbul. Iskreno se nadam da će mi se ta želja jednog dana ostvariti, jer je sve ovo što vidim na slikama čarobno! ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala drag Anja :) i ja takodjer ,preko serija sam pratila dosta toga i tada sam nekako dobila zelju da posjetim ova mjesta koja su ,pa malo je reci predivna! Nadam se da ćeš i ti posjetiti Tursku pa da i mi čitamo tvoje utiske❤❤❤

      Izbriši
  8. Nemam reci! Prelepo je! Svaka cast na fotografijama,odlicne!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Jelena,drago mi je da ti se svidjaju☺❤

      Izbriši

Popular Posts