Novi proizvodi-Alexandar cosmetics,DM,CM...

09:48

Heeej pipl,kako ste mi? Ja sam odlično sada,baš sam uzbuđena što se tiče ovog' posta,a pisat' ću vam o proizvodima koje sam kupila u skorije vrijeme,pa ću ih ovdje malo opisati i napraviti kratku recenziju,to jeste(tj haha) napisat' ću moje mišljenje i kako su se meni svidjeli :) Pa da krenem...

#1.Prva stvar(neću da nazovem proizvodom,jer po meni to nije) je četka za tečni puder.Ja ni sama ne znam kako sam saznala za nju vjerujte,nešto sam bezveze tražila i raspitivala se o četkama,isključivo za tečni puder jer mi je nekako najviše trebala i dosadilo mi je ono trackanje rukama,prije svega nije baš higijenski i dosadilo mi je stalno prati i čistiti ruke nakon svakog nanošenja pudera.Tako sam ja čitala raznee recenzije bloggerica,a tražila sam naravno neku četku koja nije jako skupa,neku za moj džeparac i našla sam Blush četku u broju 32 koja ima da se kupi u Alexandar Cosmetics.I nekoliko dana sam tako čitala recenzije i uglavnom su sve bile pozitivne pa sam odlučila da je kupim.Pa sada je ona moja NAJ NAJ četka za puder,s obzirom na nisku cijenu(košta 12,50KM-50kn-6€-ii oko 500 dinara,nisam sigurna u dinare baš) je preodlična,znači ne mogu vam opisati kako ona lijepo razmaže puder po cijelom licu,kako je mekana i kako ima lijepu dršku..milina jedna.Ja vam stvarno preporučujem ovu četku ukoliko tražite nešto za tečni puder a da nije skupo,onda je ova četka odličan izbor za vas.Pošto ove četke mogu da se kupe preko interneta a u nekim gradovima imaju i svoje radnje(NYX) ja ću vam napisati gdje se nalaze njihove poslovnice u obližnjim državama,pa ako se odlučite na kupnju,da znate.Ocjena:5/5 :).



(znači kopirano sa njihove stranice)

Republic Of Macedonia

Skoplje - Aleksandar kozmetik


#2.Drugi proizvod je iz CM-a a to je moj najdraži šampon za suho pranje do sada.Za njega sam čula od jedne poznanice koja ima jako zahtjevnu kosu,jako joj se brzo masti i njoj je super pomogao da pranje kose smanji na umjesto svaki dan na svako 3-4 dana...Učinilo se kao odlična prilika da i ja pranje kose produžim za barem 1 dan,ako ništa više.Znači,zove se 'Girlz only' i ima ga kupiti u CM-u(barem do sada,iako sam jedan vidjela u Bingu).Košta 3.90KM,tako nešto znači ništa skupo za ovu kvalitetu.Ja sam probala i baby puder i balea šampon za suho pranje i bili su mi,pa onako,ništa posebno..a ovaj šampon za suho pranje ih je sve nadmašio i kupnju ću ponoviti sigurno,uskoro jer ga već pola nema hehe.Ima da se kupi u više tipova,znači pazite pri odabiru jer ima za tamno smeđu kosu,za svjetlu i plavu,onda imate ovaj šampon samo za volumen itd...I još nešto što mi se jako sviđa kod ovog' šampona jeste miris.Svi šamponi koje sam imala prije njega imali su tako jak miris da bi mi se zamantalo od njega kada ga udahnem,užas.Ovaj ima divan,intenzivan miris a volumen koji daje kosi je odličan.Ocjena:5/5 :).




#3.Sljedeći proizvod su Balea maramice za skidanje šminke.Slučajno sam naišla na njih u DM-u kada sam išla da kupim novi gel za tuširanje(i njega ću spomenuti ovdje,ne brinite hehe) i inače mi se ne da skidati šminku,tačnije puder sa mlijekom i vaticama,mrzi me da to radim kada mi je mrsko haha.Odlučila sam da ih probam jer do sada nikada nisam koristila maramice za skidanje šminke,pa rekoh ajde,šta fali,inače i sami znate da jako volim balea marku.Meni su se jako svidjele,imaju lijep miris crvenog grejpa i vlažne su taman onoliko koliko treba.Cijena je oko 4-5KM-oko 20kn,nisam sigurna baš.Ja ću sigurno ponoviti kupnju maramica.Ocjena:4/5 :).




#4.Četvrti proizvod je također Balea,a to je gel za tuširanje od limete i aloe ver-e.Željela sam isključivo balea tuširalicu jer imaju extra proizvoda sa odličnim mirisom,a ja sam se odlučila za ovaj.Miriše baš onako osvježavajuće,na čisto.Miris se ne zadržava dugo na koži nakon korištenja,tj tuširanja ali to mi i nije baš toliko bitno jer se inače poslije tuširanja namažem mlijekom za tijelo.Cijena je 2KM mislim-8kn.Ocjena:4/5 :).


#5.A sada jeda proizvod koji me jako ugodno iznenadio.Jučer sam išla do obližnjeg Binga koji ima inače i prehranu,i odjeću,restoran...sigurno ste čuli za njega.I hodam oko polica sa šamponima,kremama,tuširalicama i naiđem na ovu divoticu sa slike.Jao kako lijepo miriše,ne mogu vam opisati.U pitanju je krema za ruke sa mirisom orhideje.Iskreno,bila sam skeptična po pitanju ove kreme jer prije nikada nisam čula za ovu marku(Giardino dei Sensi) i cijena je bila nešto sitno,oko 3-4KM-12-16kn mislim(opet nisam sigurna,ali nije više od 5KM-20kn,sigurno).Kada sam došla kući i namazala ruke,ostala sam ono WOW!!.Kako divan miris ima,kako njeguje ruke,divota.Što je najbitnije,krema se brzo upija,tako da nemate brige da ćete nakon što je namžete nešto upackati ako dodirnete..ne,ne.Ruke poslije mirišu sigurno 1-2h što mi se jako,jako sviđa.Sve preporuke za ovu kremicu.Ja imam tubicu od 75ml.Ocjena:5/5 :).


#6.Sljedeći proizvod je Rosal Lip Balm(Morning Rose).U zadnje vrijeme su ova labela postala jako popularna i sve više postaju hvaljena od strane bloggerica.Ja sam ga kupila možda prije 1mjesec(i nije baš novi proizvod,ali sam ga odlučila spomenuti jer prije nisam pisala o njemu),i jako mi se sviđa njegova tekstura i nijansa.Ja imam u nijansi 'Morning Rose' i jako mi se sviđa.Miris nije ništa posebno,lijep je i ugodan.Cijena ovog labela je 4KM-16kn(sada je na sniženju u DM-u hehe) i nešto su skuplji od poznatih baby lips labela.Mislim da je super jer se može nositi u školu,uopste nije primjetan puno,baš onoliko koliko treba(barem meni i barem ova nijansa).Ocjena:4/5:).
Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda ovo labelo na usnama.



#6.Posljednji proizvod su Essence papirići za matiranje lica.Kupljeni su slučajno,sestra je tražila onaj Essence puder za matiranje(bijeli) i nije ga bilo.I opet sam ja išla i opet nije bilo,izgleda da ga ne proizvode više,šmrc šmrc...
Nemam ništa posebno da kažem o njima,probala sam 1-2 i ništa posebno nisam primjetila,njihova 'uloga' je da upijaju višak masnoće i daju licu lijepi matt izgled.Idućih dana ću ih bolje probati pa ću vam napisati mišljenje.Inače nisu skupi,koštaju oko 4KM-16kn-250dinara.Ne mogu dati ocjenu jer još nisam dobro isprobala,inače za sada,ništa posebno,ne bi' opet kupila. :)



-Toliko od mene za današnji post,potrudila sam se da što bolje opišem proizvode,da vam kažem ako ništa približnu cijenu.Iskreno se nadam da ćete uživati u čitanju i pišite vaše iskustvo sa ovim proizvodima(ako ste imali,a pišite i ako planirate imate hehe).Ako imate nekih pitanja slobodno napišite u komentarima,a možete pisati i javiti mi se na moj ask profil @thinkpinkpeopleee.PS:Slike nisu moje,tačnije ja nisam slikala kao što možete vidjeti,nisam imala vremena za slikanje i uređivanje,nadam se da ne smeta i da se nećete naljutiti što sam uzela(skinula) sa interneta
Hvala svima,ljubim vas :)♥




You Might Also Like

19 komentari

  1. Odličan post, jedno pitanje samo (znam da nema veze sa postom ali ok) šta ti misliš oim body sprej kao posle tuširanja se naprska sa tim i onda mirišeš, msm kako ti se to dopada? ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to ti je super ja ti preporučujem ja imam i oduševljana saaaaaaaaaaaaaaaaaaam

      Izbriši
    2. To je meni odlicno,jako lijepo mirisu i bas su onako osvjezavajuci,pisala sam o jednom iz Avona(prosli post) koji mi se jako svidja,pa ako zelis procitaj,inace su mi super:-)❤❤

      Izbriši
  2. ako ti nije problem da skineš ovu muziku tako je bzvz, inače super post dopada mi se samo tako nastavi sve pohvale za bloog ali mi muzika smeta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada sam u dilemi,jer neki mi pišu kako je muzika super,a neki da im se ne svidja,pa ne znam kome da udovoljim,vidjet' cu,uvazit' cu tvoj prijedlog..ii hvala ti puno:-)❤

      Izbriši
  3. Post ti je odličan, jako mi se dopada.Pišeš o proizvodima koji stvarno jesu odlični.Koristim ovaj balea gel za tuširanje, samo je ljubičaste boje, ne sećam se od čega je, ali jako dobro miriše, takođe imam ovu četku za tečni puder, ko to kupi stvarno nije pogrešio, a baš juče sam kupila jedan ovaj Morning rose i već sam oduševljena..Svaka čast za ovaj post, samo tako nastavi, mnogo sii dobra uu ovome♥
    Usput, poseti moj blog ako nije problem♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti puno,bas mi je drago da ti se svidjaju ovi proizvodi:-) posjetit ću naravno ❤❤

      Izbriši
  4. Post je odličan stvarno draga. Obožavam da čitam tvoj blog, uvek su postovi super. Vidi se da se baš trudiš. Imaš dobrih slika, saveta, super pišeš, dobro opišeš prozivode ili nešto drugo. Samo reči hvale za tebe! Samo napred! ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaoo hvala ti puno,mene uvijek obraduju tvoji komentari jer si i ti odlična,tako da još jednom hvala puuuuno!!❤❤❤❤

      Izbriši
  5. Obožavam ovakve postove! :) Delim mišljenje za Blush četku, jer je stvarno odlična! Isto mislim i za Rosal labelo. Sva njihova labela baš, baš volim. Jedino mi se ono bezbojno, svetlo roze, baš i ne sviđa. Ostala su super. ♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Anja,puno mi znače komentari a tebe bas volim,divna si:) iskreno,kada sam vidjela da se tebi svidja Blush četka u broju 32 odmah sam odlučila da je kupim,tu nema sumnje ❤❤

      Izbriši
  6. Post ti je veoma dobar. Preporucujem ti da stavis anketu u kojoj ces pitat da li zelimo muziku na blogu. Mislim ako zelis to je samo moje misljenje :)
    Sve pohvale za post!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam o tome razmišljala pa cu vjerovatno to i uraditi,tako da vi možete odlučiti:-) ii hvala ti puno☺❤

      Izbriši
  7. Post ti je super:-)


    http://everytteens.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post :)
    http://sofiiandalltheprettykittens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicno.<3
    Sve pohvale za post!

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ uclani se :-*

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts