Noviteti iz Avona

09:31

Pozdrav ekipa.Evo napokon novi post na mom blogu,dugo obećavajući haha :) Stvarno nemam vremena da ulazim na kompjuter i sjedim 1h i pišem blog,baš mi treba vremena dok uredim i slike i blog.Želim da bude što bolji,a naravno to traži i vremena,ali sve što se hoće nije teško,pa tako ni ovo.Prije nekoliko dana dobila sam Avon paket i proizvode koje sam naručila,pa ću vam ih sada ,tj danas ukratko recenzirat' :) Da krenem:

#1.Prvi proizvod je Losion za tijelo.Ovo je bila u nekoj posebnoj ponudi u avonu,moglo se birati između losiona ili kreme,ja mislim da je koštao oko 5KM-20kn,što je jako povoljno.Ja sam izabrala ovaj losion jer mi je nekako to više potrebnije.I mogu vam reći da me je ugodno iznenadio.Jako lijepo njeguje i hidratizira kožu,dugo se miris osjeti na koži,a što je najvažnije tekstura je odlična! Čim ga naneste na tijelo,osjetite mekoću i hidratiziranost.Ovo mi je sada najdraži losion za tijelo,i sigurno ću ga opet kupiti.Preporučujem.



#2.Drugi proizvod je Sprej za tijelo sa mirisom nara i manga.Jao,jedva sam čekala da ovo dođe u moje ruke.U tom broju avona je bio tester za ovaj miris i čim sam 'protrljala' tester,zaljubila sam se.Miriše PREDIVNO! Znači baš onako ljetno i voćno.Ima se uzeti i u još 5-6 mirisa ali meni se ovaj baš dojmio.Ostavit' ću ga za ljeto i vrućine,kada će se bolje osjetiti na koži.Sve preporuke za ovaj sprej,stvarno :)


#3.Sljedeći proizvod je iz Planet Spa kolekcije,tačnije 'Amazonian Treasures'.Bila je neka posebna ponuda gdje dobijete ovaj piling za tijelo,masku za lice i parfem Sensuelle za 15 KM.Stvarno jako,jako povoljna cijena za ovako dobre proizvode.Mislim da je u avonu baš super što se u skoro svakom broju mogu pronaći poneke akcije na određene proizvode,a koje se isplati  uzeti.No,da pređemo na naš piling za tijelo.
Već prije ove ponude sam vidjela ovaj piling ali nisam baš bila nešto zainteresovana za to...ne znam ni ja zašto.Ehh onda kada sam vidjela ovu ponudu nisam mogla odoljeti,i naravno naručila sam ovaj set od 3 proizvoda.Ovo je piling od akai bobica koje rastu samo u Brazilu mmmm.Ovaj piling nije jako grub već pruža jako lijepo 'srednje' pilingiranje tijela,i pruža osjećaj kao da ste u wellness cetnru zbog svoje,zaista,luksuzne teksture.Takodjer,sadrži i crni brazilski dud koji je poznat i kao 'amora' koji izgleda kao i svako slično bobičasto voće,samo što raste na drvetu.Miris mu je nešto posebno,a tek boja mmmm.Miris i ultra ljubičasta boja su PREDIVNI!! :)


#4.Četvrti proizvod je također iz Planet Spa kolekcije koji je došao u setu sa gore spomenutim pilingom,a to je Maska za lice.Ona dolazi u ljubičastoj tubi od 75ml i ima isti,karakterističan miris kao i piling,brazilske akai bobice i brazilski dud.Maska je gelaste teksture i ružičasto-ljubičaste boje te djeluje dosta osvježavajuće.Meni se ova maska jako sviđa,dobro radi svoj posao.Nakon što je nanesete u debljem sloju treba da stoji na licu 10-15 minuta i poslije je trebate isprati vodom.Lijepo osvježi kožu i da joj zdrav sjaj,što se meni jako sviđa.Također preporučujem :)


#5.I posljednji proizvod,ali ne i manje bitan je Krema za lice od mrkve i suncokreta.Ovo je,iskreno,mama uzela najviše za sebe jer ima suhu kožu,tako da,ona najviše koristi,ja ponekad.Imam osjećaj kada je stavim da mi zateže kožu lica što mi se ne sviđa.Ali lijepo nahrani kožu i jako lijepo miriše.Ima svjetlucave,male šljokice u sebi,koje se naravno ne vide kada se krema nanese na lice.Cijena je bila oko 4-5 KM,nisam sigurna,ne sjećam se sada,uglavnom ništa skupo :)

#5.Zaboravila sam reći da sam kupila i Avon parfem 'Sensuelle' koji je ODLIČAN! Nisam vam ga mogla uslikati jer sam bacila kutijicu,inače je super parfem :) Došao je u tom setu od 15KM.

-Toliko za ovaj post.Žao mi je što se duugo čekale za ove 'recenzije',ali šta je tu je.Iskreno se nadam da će vam se svidjeti,i obavezno ostavite vaš komentar ispod ako ste koristile ili planirate koristiti neke od ovih proizvoda.PS:sve slike su sa mog aparata,ja sam slikala,nisu sa interneta haha,da se zna,ipak :)Ljubim vas ♥




You Might Also Like

6 komentari

  1. Probala sam kod frendice ovaj sprej za tijelo i stvarno je pre *-*
    inace,jako dobro pises :-)
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi svidja☺ hvala ti puunoo❤❤

      Izbriši
  2. Obožavam avon proizvode, odlični su :)) i moraam ti pohvaliti glazbu na blogu, pjesme su odlične !

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puuno,drago mi je da ti se svidja glazba,i ja je voolim:-) ii dijelimo isto mišljenje o Avon proizvodima☺❤❤❤

      Izbriši
  3. Sprej za telo imam i stvarno je super, kao što kažeš. Baš mi se sviđa post, odlično! ♥♥

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts