Manhattan Easy Match Make up :)

09:43

Danas vam ''donosim'' recenziju svog najdražeg drogerijskog puder,a to je kao što vidite iz naziva Manhattan Easy Match.
Evo šta o njemu kaže Manhattan : Easy Match je dugotrajan tekući puder koji se u potpunosti prilagođava tonu kože te ne začepljuje pore. Hidratizira kožu tijekom cijelog dana, osigurava besprijekoran i prirodan izgled te sadrži SPF 18 koji štiti od sunca.
A što ja kažem pročitajte dalje u tekstu :)



  • AMBALAŽA
Ovaj puder dolazi u praktičnoj ambalaži sa pumpicom.Mislim da je odlična jer se puder može jako lijepo dozirati i sistemom koji podiže dno kako se puder troši.Ovo je odlična stvar jer će te biti sigurne da ste puder potrošile do kraja.Pumpica kao što sam rekla jako lijepo dozira puder,moguće je kontrolisati pritisak i samim tim i količinu pudera koja izlazi.


Za cijenu od 80kn-nešto manje od 20KM(ja sam ga platila 18KM) dobit ćete 27,3ml pudera kojeg trebate potrošiti u roku od 24 mjeseca, nakon otvaranja.

  • TEKSTURA
Tekstura pudera je vodenasta,ali dobro pigmentirana.Mislim da je ovaj puder odličan za cure sa mješovitom kožom.Osim toga dobro se ponaša i na suhim dijelovima,ne ističe ih niti zateže jer je puder jako ugodan i lagan na licu.Mislim da ga mogu koristiti cure na normalno,mješovitom i suhom kožom uz neku dobru hidratantnu kremu.Na baš masnoj koži ne znam kako bi se ponašao.Ja prije ovog pudera stavim bazu(essence all about matt-baza),što naravno još produžava njegovu trajnost na licu.


  •  PREKRIVANJE
Prekrivanje je srednje sa mogućnošću nadogradnje.Može se nanjeti u više slojeva za prekrivanje većih nepravilnosti.Lako se razmazuje.Prekriva crvenilo,prištiće i ostale nepravilnosti.Unatoč dobrom prekrivanju ne stvara dojam maske već djeluje prirodno i lagano na licu.
                                -najsvjetlija nijansa-
  • TRAJNOST
Trajnost je također odlična,izdrži bez problema cijeli dan čak i na masnim dijelovima poput čela i brade.
Ono što se meni posebno sviđa je to što mi ne izaziva prištiće ni crvenilo.
Mislim da većina vas zna kako je meni tečko odabrati odgovarajući puder jer sam jako svijetle puti i većina pudera mi naprave masku na licu ili jednostavno nema dovoljno nijansi.Kod nas u ponudi,što se tiče ovog pudera ima 4-5 nijansi,nisam sigurna baš a to su:najsvjetlija(30-porcelain),srednje svijetla(ivory beige-32),tamnija(soft beige-34),još tamnija(rose beige-36) i najtamnija(golden honey-38).
Ja posjedujem ovu srednje svijetlu koja mi odlično,odlično odgovara.Još jedan + za ovaj puder je što ima tako svijetle nijanse da će svaka cura naći sigurno neku za sebe.

Ako nekoga zanima sastav pudera možete pogledati na slici ispod:


Ono što je bitno pri kupovini ovog pudera jeste da pogledate prije je li ga itko otvarao.Kada sam ja kupovala nije bilo testera u dm-u,prodavačice su rekle da bi trebali uskoro stići testeri za ovaj puder.Znači,pogledajte da li je netko otvarao,a to ćete saznati kada vidite naljepnicu na poklopcu(kao da je rastrgana-kao na slici dole,-to je otvaran puder).Očigledno neke žene ne znaju za šta služi tester hehe :D.I možete vidjeti po puderu(ako je ''prljav'') onda ga je netko def koristio.Ja sam čak i pitala prodavačicu da li imaju neki da nije otvaran(na što se ona slatko nasmijala haha),i dala mi jedan potpuno čist,i taj sam uzela,naravno :)


-To bi bio moj najdraži puder(barem do sada) i onako nemam namjeru za dugo da mjenjam jer mi je odličan.Nadam se da vam se svidjela recenzija jer ovo prije nisam pisala,ali jako je zanimljivo barem meni da čitam i pišem,naravno,tako da ako vam se svidi,uskoro još ovakvih postova.I da,ako niste glasali(za anketu),molim vas da to uradite imate u gornjem desnom uglu na blogu.
Čitajte i komentarišite kako vam se sviđa.Ly all♥♥


You Might Also Like

10 komentari

  1. Odlican post! Nominujem te da uradis Get your Freak on Tag.
    Evo link posta pa vidi u cemu je rijec:
    http://amyfashion18.blogspot.com/2015/01/get-your-freak-on-tag.html
    Nadam se da ces ga uraditi <333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,pogledat' ću o čemu se radi naravno☺❤

      Izbriši
  2. Uvau, mnogo mi se svidjaju tvoje fotografije! :)
    Čime fotografišeš?

    Zapratiću te nadam se da uzvraćaš. :)
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao i obično, odličan post Niki♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti draga,redovno čitam tvoj blog,super je♥

      Izbriši
  5. draga hej, nominiram te za Liebster Award, posjeti moj blog ako si zainteresirana :)

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heej,baš mi je drago da si me nominovala jer si ipak starija od mene i imaš više iskustva,drago mi je da si čula za moj blog,pratim te,i uradit' ću ovaj tag sutraa♥♥

      Izbriši

Popular Posts