Kupljeno-zaboravljeno.

07:29

Pozdrav ekipa.Evo novi post danas,a pisat ću vam o proizvodima koje sam kupila i koristila 1-2 i skoro više nikada jer mi se nisu baš svidjeli.Cilj ovog posta je da vidite koji su to proizvodi i da bezveze ne dajete novac na 'gluposti'.Ima nekih skupljih proizvoda za koje mi je baš žao što sam dala novac ,a ima i nekih jeftinijih pa mi i nije baš žao.Moje iskustvo i mišljenje ću da podjelim sa vama.Sve slike koje budem postavljala sam ja slikala,jer sam željela da vidite kako to kod mene izgleda.


#1.Prvi proizvod je Nivea BB krema.Ovu toniranu kremu sam dobila na poklon i baš sam bila sretna kada je došla u moje ruke jer je to bila prva BB krema koju sam posjedovala.Kada sam došla kući,otpakovala je i stavila na lice izgledala sam kao ispečena.Grozno,lice mi je bilo smeđe.Izbor nijansi je katastrofa,imaju 2 nijanse :light i medium.Ja imam svjetliju nijansu a i ona je pretamna.Evo kako izgleda nijansa :




Kao što vidite baš je tamna i mislim da je ni na ljeto neću moći koristiti jer ni tada neću dovoljno dobiti boje u licu da bi je mogla koristiti.Inače ne volim BB kreme jer su sve pretamne i nemaju testera što je još jedan minus.




#2.Sljedeći prozvod je puder koji je uzela moja mama bez pitanja i savjeta haha :) I sada ga ona koristi jer je meni također jako taman a inače zove se : L'oreal Paris Infallible Stay Fresh Foundation.Moja nijansa je 230 i stvarno je jako tamna.Inače puder je jako lijepe teksture,lako se nanosi i mekan je na dodir.Ima i svjetliji nijansi pa ako želite možete probati na testeru,možda vama bude odgovarala.Ovako izgleda moja nijansa :




#3.Ovo je proizvod koji me i nije baš razočarao ali neću ga više kupiti.To je Nivea Aqua Effect umirujuća pjena za lice.Ja imam ovu pjenu namjenju za suhu kožu.Iskreno,kada sam kupovala nisam ni obraćala pažnju na to.Pjena je srednja,nije loša a nije ni ništa posebno.Ima još ista pjena u plavoj boji koja je namjenjena za mješovitu i masnu kožu.Ovako izgleda: 




#4.Ovaj proizvod me je totalno razočarao.Ovo je 'Afrodita gel po depilaciji'.Pravo razočarenje i samo sam bezveze bacila novce u rijeku.Ne sjećam se koliko je koštao.Afrodita kaže da usporava rast dlačica nakon depilacije/brijanja,smanjuje broj novih i urasliih dlačica.Blago dezinficira+smanjuje pojavu crvenih tačkica.Ja i sestra kada smo stavile ovaj 'gel' je užasno iritirao našu kožu.5 minuta me je koža peckala i svrbila,užas.Mislim da ništa od ovoga nije istina,iskreno.Više ga ne stavljam.



#5.Sljedeći proizvod su kristali za kosu.Ovo sam vidjela kod frizerki i odmah poletila da ih kupim.Ja imam ove plave kristale.Nisam baš razočarana,ali neću više ih kupiti.Nisu baš jeftini,i maste mi kosu.Nisam zadovoljna,očito frizerke imaju svoj metod korištenja ovih kristala.



-To bi bilo to za ovaj post.Nadam se da vi niste imali neugodno iskustvo sa nekim od ovih proizvoda.Obavezno napišite vaše iskustvo ako ste ga imali sa ovim proizvodima ili nekim drugim koji vam se nisu svidjeli.Pišite kako vam se sviđa :) Ljubim vas♥

You Might Also Like

18 komentari

  1. Predobar post.Samo tako nastavi.
    Sigurna sam da ce mnogo pomoci. ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno:-) ja se nadam da hoće❤❤❤❤

      Izbriši
  2. Stvarno mi se svidaju tvoji postovi i u pisanju si stvarno dobra, samo tako nastavi❤❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobro!
    Obozavam te, preekstra sii, jos ovo kad svaki dan pises blog, ma obozavam te! <3 <3 <3 :'*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaa da me vidis sada haha,osmijeh od uha do uha od sreće,hvalaaaa ti do neba i nazad na ovim riječima,puno mi znaci Vasa podrška :-)ly ❤❤❤❤

      Izbriši
  4. Ajme super si stvarno,svaki blog ti je sve bolji :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Sta reci osim da predobro pises postove odlicna si. ^^^^^^^

    OdgovoriIzbriši
  6. Poznata priča s Nivea BB kremom, hehe :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe ,zao mi je sto si je možda ti kupila pa bezveze novce dala :-)

      Izbriši
  7. http://dajnelaqueen.blogspot.com/2015/01/2014-favs.html posjeti moj blog.♥ ( ako može da komentarišeš ) Inače supeer*-* ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja imam ove kristale samo ljubicaste i odlicni su mi. Ja ih koristim prije nego peglam ili frckam kosu figarom na vrhove ih stavim. Stvarno su mi super i ne maste mi kosu i preporucam ih svima (ovo mi je 5. bocica) ����������

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts