Kombinacije za školu :)

08:53

Pozdraav cure,kako ste mi danas? Prošlo je nekoliko dana od kako nisam pisala na blogu i morgu vam reći da mi je nedostajao haha.Kao što već znamo,škola je već kod nekih počela a kod nekih tek za nekoliko dana,pa sam spremila nekoliko kombinacija koje možete nositi u školu.Svima koji si krenuli u školu želim sretan početak novog polugodišta a onima koji nisu još opet isto želim sretan početak i nek' uživaju još malo :)


#1.Meni je ova kombinacija jako lijepa i sigurno bi je često nosila u školu.Ja inače volim klasiku tako da mi se ovo jako sviđa.Inače volim sivu boju,pa šta više da vam kažem hehe.



#2.Druga kombinacija je nešto malo 'ljepše' za škole,tj za one cure koje se vole ljepše oblačiti.Meni se jako sviđa,prelijepo je sve iskombinovano.Sviđaju mi se farmerice i ovaj džemper,majica je prva liga i opisuje moj život totalno haha,ma sve je extra.Def bi ovo nosila u školu.I zaboravila sam reći da obožavam ove kapice,jooj.


#3.Sljedeća kombinacija je za one cure koje vole crnu boju.Ja bi ovo nosila u školu i sviđa mi se.Inače volim crnu i crvenu-bordo boju,mislim da je to super spoj boja.Ovako nešto slično sa slike možete naći u New Yorkeru.Inače,maskica je naaj haha :)


#4.Ova kombinacija mi se jako,jako sviđa.Nije ništa posebno a opet jako je lijepa.Prvenstveno mi se sviđa ovaj preelijepi široki džemper koje je obožavam nositi.Možda sada nije vrijeme za starke ali umjesto njih možete neke duboke tene ili čizmice.
#5.Još jedna jako lijepa kombinacija je ova.Inače ne volim 'navlačiti' na sebe puno odjeće u školu,volim da to bude nešto sasvim 'normalno' i ništa pretjerano.Ovo bi nosila ali ne često.Svidja mi se košulja i opet ova preeslatka kapica.


-To je to za ovaj post,nisam imala vremena za više pisanja ali uskoro post o make-up-u za školu i frizurama.
Ubacila sam nešto novo na blog a to je ako niste vidjeli anketa koja se nalazi sa desne strane gore u vrhu i sve što vi trebate jeste da glasate,imate pitanje i ponuđene odgovore a vi pritisnite šta mislite.Bilo bi mi drago kada bi to uradili čisto da vidim kako vam se sviđa blog.Čitajte i ostavite vaše komentare koji meni mnogo znače.Volim vas i još jednom sretan novi-drugi početak u školi :)♥

You Might Also Like

6 komentari

  1. Draga ovo je odlicno,kombinacije su ekstra svidja mi se sto si također ubacila i bordo boju jer je volim a i divno izgleda..Jednostavno odlično! I tebi sretan drugi početak polugodšta lysm ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepe kombinacije za pocetak skole. Najvise mi se svida 3 i 5.
    Veoma dobar post <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Znači mala,ti svaki put sve bolji i bolji post postavljaš.Znači Bože!!! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha jooj,znači Bože hvalaa ti puuno☺😊❤❤

      Izbriši

Popular Posts