Noviteti iz dm drogerije-novi proizvodi :)

06:33

Pozdrav ekipa.Ovih dana sam išla do dm-a i kupila nekih stvarčica pa ću vam danas njih pokazati i napisati nešto o svakoj.Neću gubiti vrijeme,odmah krećem sa pisanjem.Uživajte :)


#1.Prvi proizvod je definitivno moj najdraži puder od sada.Zove se Manhattan Easy Match,moj je u nijansi classic ivory(32).Meni se ovaj puder sviđa prvenstveno zbog velikog izbora nijansi.Čak i one cure sa jako svjetlim tenom će naći nijansu za sebe a to je porcelain(30) i ona je najsvjetlija.Pošto ja imam dosta svjetal ten nisam zeljela da budem baš još svjetlija pa sam uzela ovu nijansu 32 koja mi odlično odgovara.Ima jako lijepu teksturu,rijedak je(ne previše),lako se razmazuje,lijepo se stapa sa kožom,nije komedogen-nisam primjetila da mi se pojavljuju prištići ili crvenilo da se pojavljuje od ovog' pudera.Ako ste nekada imale Rimmel Match perfection znat ćete kako ovaj puder miriše.Isto.Ima jako ugodan miris,koji se nakon nanošenja ni ne osjeti.Možete ga nanositi četkom,prstim ili sunđerom.Ja to uvijek nanosim prstima jer se nekako najbolje izblenda.Pošto sam ja jako osjetljiva kada je puder u pitanju,ovaj je stvarno odličan.Ne bi ga baš preporučila curama sa jako suhom kožom jer će im istaći suhe dijelove lica,više je nekako za normalnu i mješovitu kožu.Mada,i cure sa suhom bi ga mogle možda nositi ako stave prije njega neku dobru hidratantnu kremu,tj da pripreme lice prije nanošenja ovog pudera.Cijena mu je 18KM-75kn.Toplo preporučujem.







#2.Drugi proizvod koji me je oduševio je Miss sporty korektor.Jao predobar je,stvarno.Prije sam bila jako skeptična po pitanju ovih korektora jer moje iskutstvo sam essence korektorom nije bilo baš najbolje.Nije mi odgovarao,jako se teško razmazuje,al' nebitno sada,da se mi vratimo na miss sporty korektor.Znači što se tiče teksture dosta je sličan puderu,tečući je(opet ne previše,sasvim soldino).U dm-u imate uzeti 2 nijanse a to su light i medim,dok u didacu imaju 3 nijanse,znači ima još tamnija od meduim nijanse.Danas sam uzela 2 'bočicu' i uzela sam opet light nijansu jer mi se super stopi sa kožom.Odlično prekriva prištiće i podočnjake,a košta u dm-u 4.50KM-18kn,a u didacu je nešto skuplji i košta 5.10KM-21kn.Stvarno je super i ja toplo preporučujem.Ovo su vam te dvije nijanse:




#3.Ovu umivalicu sam dugo tražila po policama dm-a i napokon neki dan sam je ugledala i odmah poletila da je kupim.Dosta sam čitala kod ostalih blogerrica o njoj i svidjela mi se.Naravno,marka je balea,pa gdje ćeš bolje hehe :D
Za cijenu od 18kn dobijete 125ml extra proizvoda.Ovo je gel za pranje lica sa vitamninima namjenjen isključivo mladoj koži.Ima miris grejpa koji je odličan.Ja je koristim samo navečer kada krenem na spavanje jer poslije koža bude baš lijepo očišćena i mirisna.Toplo preporučujem.




#4.Sljedeći proizvod je šampon za kosu.Nisam ga još probala jer sam ga kupila prije možda 1h ,tako da,večeras ću ga probati.Kupila sam ga u dm-u na sniženju,a koštao je 6KM,sadrži avokado ulje i Shea maslac.Mene je privukao miris i cijena mu je prihvatljiva.Iskreno,ne očekujem ništa previše od šampona,bitno mi je da obavljaju svoj posao ,a to je da očiste kosu.Ovaj je namjenjen za suhu i beživotnu kosu :)



-Toliko za ovaj post,čitajte i obavezno napišite vaše iskustvo sa nekim od ovih proizvoda(ako ste ga imale).Hvala na čitanju♥

You Might Also Like

8 komentari

  1. Predobar post draga! Obožavam tvoj blog, naj je:)♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo,upravo idem da čitam tvoj blog,mišljenje će sigurno biti obostrano:-)❤❤

      Izbriši
  2. Znači tvoji postovi su svaki put sve bolji i bolji,uživam čitajući tvoj blog!♥
    Samo tako nastavi,draga. :)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ljubice,mnogo mi znaci,drago mi je da ti se svidja moj blog:-)❤❤

      Izbriši
  3. Post ti je veoma dobar. Obozavam tvoj blog i kako pises. Mozes li mi dati e-mail adresu da te nesto pitam vezano uz blog ili ako hoces da te pitam u komentarima.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,drago mi je da ti se sviđa.Tu ne dajem svoju e-mail adresu,ali slobodno me pitaj šta imaš vezano za blog na mom asku,rado ću ti odgovoriti,korisničko ime mi je @thinkpinkpeopleee :)♥

      Izbriši
  4. Cao Fashion, pitala si me na mom blogu kako da stavis anketu. To ti je veoma lagano.
    Isto kao sto si stavljala ove gadgete sa desne strane. Ides na izgled bloga zatim na dodaj gadget i onda otvoriceti se znas ono osnovni, vise gadgeta i dodaj vlastito. Ti idi na osnovni gadgeti i listaj i vidjet ces medu njima pise anketa. Kliknes na to i samo ce se otvoriti i ti samo napises pitanje i ispod odgovore i to je to samo onda kliknes spremi.
    Nadam se da ces shvatiti posto ja bass dobro ne objasnjavam <3333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts