Avon prelistavanje i preporuke ☺

04:47

 
 
Pozdrav cure, kako ste mi danas?
Odlučila sam da vam pišem o Avonu, tačnije da zajedno prelistamo novi Avonov katalog i da vam preporučim neke stvari koje su zanimljive u ovom katalogu.
Vrijedi do 8.9 i imate još dosta vremena da naručite ako želite. :)
 
 
 
 
Ovako izgleda novi Avon.
Meni je katalog prelijep, predivno uređen kao i svaki, naravno.
Baš se potrude oko svega, pa tako i ovaj put. 
 
 
Kada otvorite katalog dočeka vas ovaj predivni, novi Femme parfem.
Imam ga i super je, jako lijepo miriše, dugotrajan je, a u ovom katalogu možete naručiti ovaj parfem za 22KM i na poklon dobiti losion za tijelo i mini parfem. Odlično, zar ne ? 
 
Također odlična ponuda iz Planet Spa kolekcije.
Možete da naručite šta god želite sa slike za samo 6KM (ja to zaokružim).
Ovo su jedni od najboljih proizvoda iz Avona, pri tome mirišu fenomenalno, odlično stvarno. 
Ukoliko imate rođendan neke bliske drugarice ili voljene osobe, Avon daje mogućnost da naručite 1 parfem za 35KM, a 2 za samo 47KM. Stvarno fenomenalna ponuda, vrijedi je iskoristiti.
Svi parfemi su odlični, ali meni se posebno sviđa ovaj u okrugloj bočici sa žutom tekućinom :D
 
 
 
Možda mislite kako ovi losioni za tijelo nisu ništa posebno, ali ja sam ostala oduševljena kada sam probala. Imam little balck dress i mnogo ga volim, super njeguje,a miris se zadržava dugo na koži.
Imate raznih mirisa, svi su odlični, a koštaju samo 5.50KM. 
Ovo je novi parfem u Avonu, iz Today-Tomorrow kolekcije.
Mojoj mami su to najbolji parfemi i uvijek ih iznova kupuje.
Koliko sam mogla preko testera pomirisati, odlično miriše.
Vjerovatno ću ga nekada i probati :) 
 
 
 
Luxe maskara za samo 5.90KM.
Inače, u Avonu, Luxe šminka je najskuplja, ovo se isplati kupiti :) 
 
 
 
Njihova poznata maskara sada samo 7.50KM. 
 
 
Ovaj set za obrve se čini jako zanimljiv.
Mislim da ću ga naručiti sada, dobijete ovu paleticu sa voskom i sjenilom, i naravno četkica.
Nije skupa, a izgleda obećavajuće :D 
Eh, ovo je novitet u Avonu. :D
Bronzer, rumenilo, i highliter u jednom.
Ovo ću definitvno kupiti nekada, čula sam sve pohvale za ovaj proizvod, te da je odličan za početnike jer se sa njim ne može pretjerati.
Ova paletica je 12KM kao i Avon kuglice. 
Maske i piling za lice iz Planet Spa kolekcije samo 5KM.
Definitvno naručujem piling sa mineralima mrtvog mora, kažu da je odličan :D
 
Kreme za lice za 7KM.
Moja sestra je davno naručila sa aloe verom i skoro je potrošila.
Kaže da je odlična. 
 
 
Najbolji proizvod iz Avona sada 8.50KM.
Cure, obavezno naručite, nećete se pokajati.
Ja mnogo volim ovaj eliksir i koristim ga u nenormalnim količinama. :D 
 
Njihovi šampon sada 5KM.
Imate za razne tipove kose, probala sam jedan i nije me se dojmio nešto, ali zato mirišu divno.
 
 
 
O ovoj četki vam mogu reći sve najbolje.
Ne znam kako sam živjela prije bez nje, ne ispuštam je iz ruka :D
 
 
Sprejevi za kosu 5KM.
Ovaj za zaštitu je odličan, imam ga.
 
 
Eh ovo je poznati Avon čokoladni piling (umalo nisam napisala puding :D ) koji ću naručiti što prije.
Cure ga obožavaju i kažu da miriše po pravoj čokoladi. 
Sprejevi za tijelo koji su odlični za ljeto i vruć dane, u ovom katalogu možete uzeti 2 za 9KM.
Ja imam od nara i manga i mnogoooo dobro miriše.
 
 
Također novitet u Avonu, losion za tijelo koji se ispire.
Sigurno ste čule za poznate Niveine losione za tijelo koji se ispiru dok ste još u kadi, pa evo, Avon ima svoju verziju koja miriše super i ovo naručujem uskoro
 
 
Njihovi gelovi za tuširanje, od 500ml za samo 4.50KM.
Mislim da ovo nema nigdje, prejeftini su, a odlični.
 
Ovaj set je super također za neki poklon. Dobijete 5 proizvoda za samo 17.50KM, odlična ponuda.
 
 
  • Toliko za ovaj post, nadam se da će vam se svidjeti i da ćete nešto naručiti. 

You Might Also Like

24 komentari

  1. Sjajan post draga ☺️ Ovu cetku za kosu cu morati odmah naruciti, svi je hvale 😄❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, obavezno naruci, najbolja je ☺☺😊❤

      Izbriši
  2. Obavezno piši ovakve postove što češće, kad god izađu novi katalozi, jer mi mnogo pomogneš oko odabira proizvoda koje želim da naručim :) Potrošila sam svoj sprej od nara i manga i obavezno moram da kupim drugi. Body Scrub od čokolade je predivan, miris je nešto najbolje, obavezno probaj :D Meni se sviđa ovaj trio sa rumenilom, bronzerom i hajlajterom, naručiću to jednom. ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidja ☺
      I meni se cini super ova paletica 3 u 1 , starno izgleda super, a sprej je prica za sebe, odlican❤

      Izbriši
  3. Meni su Avon proizvodi inače vrh! Dosta dobrih stvarčica a ujedno i povoljnih ima u ovom katalogu, vjerovatno ću poručiti nešto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je odličaaaaan! Moram naručiti neki sprej za telo, baš me privlačeee. ☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ljepotice ☺
      Sprejevi su odlicni, probaj svakako ❤

      Izbriši
  5. Jako dobar post.

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - giveaway u toku!

    OdgovoriIzbriši
  7. AHAHHAHAHAHAHHAHAHA kopi-paste Iva :''''') bolje obiši post i ne blamiraj seeee, čoveče

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svatko ima pravo na svoje mišljenje, nemoj samo da budeš puno ljubomorna :)

      Izbriši
  8. Odlično, sviđa mi se <3

    Pogledajte i moj blog :* http://tadic-je.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  9. odličan post <3

    ako želiš pogledaj moj blog i učlani se http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Imaš dara za ovakvu tipu postova, mada ti i drugi idu odlično. Sve 5. ☺
    http://savjetikristina.blogspot.ba/2015/09/5-outfit-prijedloga-za-skolu-back-to.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam cetku za kosu, i savrsena je.Odlican post, morar cu i ja nesto narucit'.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts