Kosa za pamćenje ! ☻

05:39

Pozdrav svima ☻

Danas vam pišem o DIY maskama za kosu.
Mislim da je kosa za sve djevojke/žene zaštitni znak ljepote i mislim da svaka cura treba da posveti dovoljno pažnje svojoj kosi, te da je njeguje kako treba.

Ovo će biti kao neki #BeautyMix , pa ako vam se svidi, recite i pišem još njih :D

Osim kvalitetnih i provjernih proizvoda koje koristite za njegu kose, uvijek možete isprobati one iz ''kućn radinosti'' koji su također super a ne koštaju gotovo ništa.
U svakoj kuhinji nalazi se mnoštvo namirnica koje mogu vratiti sjaj i elastičnost vašoj kosi.
Ja ću vam pokazati 5 jednostavnih maski koje će pomoći svakom tipu kose, nadam se da ćete biti zadovoljne ako probate ( a nadam se da hoćete ) :D



#1. MASKA OD JOGURTA I LIMUNA ( recept protiv peruti )
Potrebno ti je :
-1 jogurt u čašici
-maslinovo ulje
-limunov sok
-zdjela, kašičica, i češalj

* U zdjelicu istresi jogurt i dobro promješaj sa kašikom maslinovog ulja i kašikom limunova soka. Kosu jednom operi običnim šamponom, a zatim češljem nanesite masku na vlažnu kosu. Ostavite da djeluje 10-tak minuta, nema potrebe više i isperite. Poslije uobičajno osušite kosu i masku možete koristiti jednom sedmično.


#2.MASKA OD MENTE ( za masnu kosu )
Potrebno ti je :
-čaj od mente ili metvice
-kuhalo za vodu ili lončić

*Tri vrećice čaja od mente ili metvice zalijte sa 3 dcl vruće vode, ne kipuće! pazite.
Ostavi da se ohladi na sobnoj temperaturi. Vrećice iscjedi i baci, a ''kupkom'' namoči kosu i vlasište uz kružne pokrete prstiju po tjemenu. Ostavi da djeluje 1-2 minute, a zatim kosu isperite toplom vodom. Ovu ''kupku, masku'' možete koristiti jednom sedmično.


#3.MASKA OD BANANA I BADEMOVOG ULJA ( za dubinsku njegu )
Potrebno ti je:
-1 banana
-bademovo ulje
-zdjelica i kašika

* Bananu izgnječite kašikom i stavite u zdjelu. U ''pire'' od banane dodajte 6-8 kapi bademovog ulja ( možete ga kupiti u apoteci ili drogerijama ).
Dobivenu masku dobro utrljajte u svježe opranu kosu i to po cijeloj dužini. Pustite da djeluje 15-tak minuta pa dobro isperi toplom vodom. Masku koristite kod svakog pranja dok ne vidite promjene.


#4.MASKA OD MASLINOVOG ULJA ( za ispucale vrhove )
Potrebno ti je :
-maslinovo ulje
-kašika

* Ovo je najjednostavnija maska za kosu, a treba samo da 5 kašika maslinovog ulja utrljate na suhu kosu po cijeloj dužini. Ostavite da djeluje 10-15 minuta, pa kosu operite jednom blagim šamponom ( najbolje dječijim ili od kamilice ).
Ukoliko vam je kosa baš baš suha, maslinovo ulje na kosi ostavite preko noći, pa kosu operite ujutro.
Dok su ove vrućine još, postupak ponavljajte jednom sedmično.


#5. MASKA OD JABUČNOG OCTA ( SIRĆETA ) - ( za sjaj )
Potrebno ti je:
-jabučni ocat ( sirće )
-čaša obične vode
- zdjela i kašika

* U zdjelu pomješajte 5 kašika jabučnog octa ( sirćeta ) s čašom obične vode.
Nakon što operete kosu, kako to inače činite, stavite masku na kosu. Ostavite da djeluje oko 5 minuta pa temeljito isperite toplom vodom. Koristite jednom sedmično ( kao i sve maske ) .



  • Toliko za danas. Ja se nadam da će vam se post svidjeti.
  • Što slijedeće želite čitati pišite u komentare ili na moj ask @thinkpinkpeopleee . Ljubim vas ! :*

You Might Also Like

20 komentari

  1. Super post, pomogla si mi. Ko želi neka pogleda i moj blog. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post kao i uvjek <3 Jako si mi pomogla :) Posjetite i moj blog http://luckygirl1908.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. Super savjeti.
    http://youjustsmillerightnow.blogspot.com/2015/08/whats-in-my-backpack.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja sam pisala post na ovu temu,odlican je tvoj post!
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj za perut i za masnu kosu će mi puno značiti, probaću kad skupim hrabrost hahaha :D Ne volim puno da eksperimentišem kada je kosa u pitanju, uvek me nekako strah da nešto ne zeznem... :O

    Novi post na mom blogu :)
    Girly world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha a razumijem te, ali mislim da ovdje nema sta puno da se zezne, moze ti samo pomoci, a ne odmoci.☺☺
      Ako probas javi utiske☺❤

      Izbriši
  6. Mnogo si mi pomogla, hvala ti! ♥ Zapao mi je za oko ovaj recept za masnu kosu, ali nisam sigurna da ću uspeti.

    Novi post
    milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi ☺
      Mislim da svi mozemo probati maslinovo ulje haha❤

      Izbriši
  7. odlicaaaaan post, isporbacu neku sigurno☺♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Post ti je odlčan, pogotovo mi je pomogo za masnu kosu : ) hvala ti puno <3 naravno, nova sam na blogu, pa mozete pogledati moj post---> http://luckygirl1908.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Post je super, Niki. Sigurno ću probati neku od ovih maski. :)♥

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan post i jako suoer savjeti!! BIG LIKE! <3 <3

    http://lorenapecurlic.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts