Moja njega kose ☺

05:24

Hello guys ☺
 
Danas vam pišem o mojoj njezi kose, šta ja to koristim, kakva mi je kosa i da li sam ja zadovoljna.
Prije nego krenem na proizvode, reći ću vam da ja imam srednje dugu kosu ( do pola leđa ) , prirodno pravu, kosu koja se brzo masti i sa peruti. Znam, nije idealna kombinacija ali ono sa čime sam ja izuzetno zadovoljna jeste da mi je kosa jako zdrava, ne peglam je skoro nikako, ne uvijam je i slično.
Svi ovi preparati koje koristim učine to da moja kosa bude izuzetno mekana i da izgleda super.
Još nešto što jako volim jeste to da mi je kosa prirodna ravna, ljudi me često pitaju ' da li si peglala kosu ' što meni, naravno, odgovara itekako :)
 
Slike proizvoda će ići onako kako ih i koristim.
 
 
Znači, krećemo sa ovim šamponom. Prvo sa njim operem kosu, sva ona ''prljavština'' i ''masnoća'' se odlično isperu i jako sam zadovoljna ovim šamponom. Ovo je prirodan šampon od maslina i kupljen je u Turskoj, nema kod nas nigdje, mada naravno bilo koji prirodni šampon je odličan.
I da, miriše odlično. 
 
 
Ovo čudo je najbolji šampon koji sam ja probala. Svima, svima preporučujem da probaju, kosa bude toliko mekana da vam poslije i ne treba regenerator ili maska. Ja se često usudim da ne stavim regenerator poslije njega, jer odlično opere kosu i da joj mekoću koju dobijete sa regeneratorom. Ovo je L'Oreal Elseve Extraordinary oil kao što možete vidjeti, ima 6 ulja i on je za suhu kosu.
Kupovat ću ga još dugo, dugo sigurno.
 
 
Iz iste kolekcije je i regenerator. Prvo sam njega dobila i kada sam shvatila koliko je dobar i kada sam ga dobro istestirala, kupila sam i šampon. Važi sve isto kao i za šampon, samo što je ovo najbolji regenerator ikada :) Potrošila sam ga, trebam ići po novi, a nije ga bilo teško ni potrošiti kada je odličan.
Btw, mislim da je ovo prvi regenerator koji sam potrošila cijelog haha.
 
 
Eh da, znači prije nego smočim kosu, dobro je počešljam da mi se ne bi zapetljala u toku pranja. Sada koristim Tangle Teezer koji ste mogli vidjeti u prošlom postu i sada vam ovdje, službeno mogu reći da je ovo NAJBOLJA ČETKA IKADA !
Ako niste, ako nemate obavezno kupite. Nećete se pokajati cure sigurno, češljanje sa ovom četkom je bezbolno, bez čupanja i mršenja, ja sam sa ovom četkom potpuno zaboravila na prijašnju, običnu četku od 2-3 KM koju sam imala.  
 
 
Nakon što sam počešljala mokru kosu ( nakon pranja ) stavljam ovaj dvofazni sprej za kosu ( ili eliksir, kako hoćete ) koji miriše FENOMENALNO!
Ja bi špricala po kosi svakih 5 minuta, odličan je, kosa bude san snova poslije njega i ja ga stavljam na mokru kosu mada može i na suhu.
Preporučujem svima :) 
 
 
Ako se kojim slučajem odlučim ispeglati ili uviti kosu, koristim sprej za zaštitu kose od toplote iz Avona koji također miriše super i stvarno je odličan. Nekada sam ga stavljala na mokru kosu da bi je koliko-toliko zaštitila od fena i toplote i sa njim kosa bude super, tako da probajte, cijena je na sniženju u Avonu oko 7-8 KM (100ml).
 
 
  • Toliko za ovaj post, nadam se da će vam se svidjeti i da ćete probati neke od ovih proizvoda. 
Pišite šta želite čitati u slijedećim postovima, ljubim vas :*

You Might Also Like

20 komentari

  1. Zadnju stvar tj. sprej za zaštitu kose imam i ja, i preoličan je!
    http://mylittlebafcorner.blogspot.com/ -uzvraćam follow

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdje si kupila ovu cetku ? I da post je odlican ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post! Ja isto koristim lorealov šampon i fantastican je :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Lorealov sampon je odlican! Posjeti moj blog, ako zelis, tvoj post je super! ☺❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Blago tebi što imaš ravnu kosu, nisi prinuđena da je često peglaš kao što ja radim. Mada moram da priznam da je ovog raspusta stvarno nisam previše peglala, svega par puta. Probaću šampon i regenerator, baš sam čekala da neko napiše utiske o njima, kako bih znala da li da ih isprobam ili ne. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da imam srecu sto se tice ravne kose, bas sam zadovoljna.
      A sampon i regenerator svakako probaj, odlicni su❤

      Izbriši
  7. Cula sam da svi hvale tu Tangle cetku i vjerovatno cu je i ja naruciti uskoro.Odlicne recenzije,pratim te i pogledaj moj blog ako te interesuje :*

    http://zeberry.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cetku obavezno, odlicna je ☺
      Hvala ti, pogledat cu❤

      Izbriši
  8. Odličan post, koristimo isti regenerator :)❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Blago ti se, vjerovatno imaš ravnu kosu kako čitam ove komentare, da sam bar na tvome mjestu što se tiče kose ajme

    Pogledajte i moj blog :* http://tadic-je.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja imam Lorealov sampon za kosu,samo je malo drugaciji,no svejedno je,odlican kao i ovaj. Prezadovoljna sam njime!☺️ Post je vrh i bas mi se cetka svidaa.❤️❤️

    beautyhouse38.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts