Kako preživjeti srednju školu ? ☻

05:37

Pozdrav cure.

Danas pišem o jednoj jako zanimljivoj temi koja će sigurno mnogima pomoći u skorije vrijeme.
Radi se o 5 načina kako da ''preživite'' srednju školu, kako se ponašati prvi dan, kako steći prijatelje i slično.

Moram priznati da kada sam ja krenula u srednju, nisam se ni malo plašila, možda malo novih profesora koje nisam poznavala, ali znala sam da će sa mnom u razred ići 5-6 cura koje su išle i u Osnovnu pa mi je i to bilo olakšanje.



Da krenemo :)

#1. Vjeruj u sebe.
Ono što je najbitnije jeste da imaš samopouzdanja.
Nemoj da brineš da li ćeš zapasti za oko nekom dečku već prvi dan, kako ćeš se našminkati, da li će sve proći kao što si ti zamislila. Ne, ne mora da znači da će sve proći ''savršeno'' kako si ti mislila.
Budi svoja, kada uđeš u razred nasmiješi se, prvi dojam je svima najbitniji. Nemoj da budeš odbojna prema drugima koje ne poznaješ, tu si i treba da sa svima imaš dobre odnose, na kraju krajeva sa njima ćeš da se družiš narednih nekoliko godina.

#2. Pronađi svoje ljude.
Možda sa tobom u novi razred, u novu školu neće ići osobe sa kojima si se družila prije, no to i nije tako strašno. Uvijek, u svakom razredu se nađe neka djevojka koja sjedi sama, koja nema drugaricu u svom društvu i to je sasvim normalno. Za nekoliko dana druženja sigurna sam da ćeš sa svima biti u super odnosu i da ćete se svi lijepo slagati.
Ono što je najbitnije jeste da se ne praviš da si nešto što nisi, nitko ne voli tatine razmažene curice i osobe koje se hvale sa svim i svačim. Budi opuštena, nasmijana, nemoj biti stidna i 100% će sve biti uredu.

#3.Ostvari dobar odnos sa profesorima.
Ovo je također jako bitno.
Prije nego što sam ja krenula u srednju, sestra i svi ukućani su mi govorili kako je bitno da u početku dobijem dobre ocjene jer će me tako profesori zapamtiti kao marljivu i vrijednu djevojku.
I to i jeste tako.
Jako je bitno da prvi utisak bude pozitivan i kasnije sigurno nećeš imati problema sa profesorima. Ako na početku budeš odlična u školi, pa poslije i ako ne stigneš da naučiš neki predmet nastavnik će da popusti jer zna da si vrijedna i da ćeš se iskupiti za to što nisi naučila.
Zato, već prvih dana knjige u ruke i javljajte se da ostavite dobar utisak.

#4.Redvno učenje i praćenje na času.
Ovo je vjerovatno i najbitnija stvar u svemu.
Redovono učenje, praćenje na času i pravljenje bilješki dok nastavnik priča lekciju su putevi do odličnog uspjeha.
Ja, iskreno nisam osoba koja redovno uči, jednostavno nemam tu naviku, ali evo obećavam ovdje haha da ću ove godine se potruditi da već prvih dana dobijem odlične ocjene.
Mislim da se dosta toga može zapamtiti na času ako pratite i bilježite važne podatke iz lekcije. Ukoliko sjedite sa pričljivom osobom, slobodno zamolite profesora da se premjestite u prvu klupu kako bi bolje pratili čas, to nije problem.

#5.Popularno društvo.
Nije bitno biti u popularnom društvu, bitno je imati kraj sebe osobe od povjerenja i marljive osobe, pa makar bile najnepopularnije osobe u školi.
Prijateljstvo igra veliku ulogu u tome kako će nam biti u srednjoj - radost ili trauma.
Znam da se danas dosta toga vrti oko društva, ali vremenom ćete shvatiti da to nije najbitnija stvar u srednoj školi :)



  • Nadam se da će vam se svidjeti ovaj mali vodič kroz srednju školu, pisala sam kako je meni bilo i što znam iz svog iskustva.
Pišite kako vam se sviđa i šta želite čitati u narednim postovima vezanim za #BackToSchool :)

You Might Also Like

18 komentari

  1. Predobra si mi, tek sam te otkrila i zaljubila se u tvoj blog, post je savrsenstvo❤️❤️❤️❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je trebao neki ovakav post! Sad krećem u srednju i bojim se, jer sam stidljiva. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, zaista je od koristi. I ja sam baš napisala jedan na sličnu temu, izbaciću ga već sutra. <3 Ja sam se strašno plašila prvog dana, čak i ako su 3 - 4 drugarice iz osnovne škole sa mnom u razredu. Postoje dva odeljenja istog smera, pa sam strahovala da ću ja upasti u jedno, a one u drugo. Na kraju smo sve u istom. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Trebaće mi ovo kad sljedeće godine krenem u srednju, ali nadam se da ću i ja imati nekih drugarica iz osnovne u svom razredu.<3
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao prvo ova tema mi je odlicna,a također je i odlicno obrađena.Po meni su recimo bas prva dva najnajvaznija!Pusa xx❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobar post. Super savjeti. Nemoj pogresno shvatiti ali nisi trebala deaktivirati ask citala sam tvoje odgovore ali.. :( Nebitno, najbolji blog imas nastavi tako. :* <3
    :D. Ako zelis posjeti i moj blog jer sam na pocetku.
    http://youjustsmillerightnow.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Bit' ću sada aktivnija na blogu, a ask vratim možda nekada opet♥

      Izbriši
  7. Ajme super si❤
    Znači svaki tvoj post sam pročitala od a do ž hahah :'')
    Samo tako nastavi❤☺ Možeš pogledati i moj blog, nova sam ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post <3
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se ako ti se svidja uzvracam :)
    llis9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts