Avon paket ☺

04:13

Pozdrav cure ☺
 
Jučer mi je stigao jedan Avon paketić i 3 stvari koje sam naručila iz brošure C11.
Sa ovim stvarima stigao mi je i novi katalog, pa ako želite prelistavanje i moje preporuke, pišite u komentare.
 
 
Ovo su proizvodi koje ću vam predstaviti, i odmah da kažem da ovo nisu recenzije već kao 'unboxing' :)
 
 
 
 
Ovo je novi parfem u Avon katalogu,  AVON FEMME ICON. Meni se mngooo sviđa njegovo pakovanje, baš je nekako ženstveno i stvarno daje dojam nekog skupog parfema. Ja sam ga platila 16KM kao Avon Lady, a u ovom katalogu cijena mu je 21.90.
I miris mu je fenomenalan, odličan za jesen nekako, nije baš lagan,a nije ni zagušljiv, mislim da će mi ovo postati omiljeni Avon parfem.
Tople preporuke :)
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Druga stvar jeste popularna četka ' tangle teezer'. Mislim da su sve cure čule za ovu četku. Kod nas je nekako najpoularnija Macadamia , ja je nisam imala priliku probati pa ih ne mogu uporediti i baš mi je bilo drago kada sam vidjela da je Avon uveo svoju verziju.
 
Regularna cijena joj je u katalogu 40 KM i iskreno nikada ne bi dala toliko novca za ovu četku, ja sam je uzela po cijeni od 22KM ako se ne varam, a u brošuri C12 je 30KM.
U Avon-u kaže da bezbolno raščešljava čak i zamršenu kosu bez čupanja, da se može koristiti za vlažnu i suhu kosu i da je idealna i za djecu.
Ja vam mogu reći da sam zadovoljna, nisam je još dobro testirala da vam mogu reći je li sve ovo tačno, ali za sada je stvarno dobra i moram priznati da ne čupa kao obične četke, skoro nikako.
I ova roza boja je preslatka, skroz je neodoljiva :D
 
 
 
 
 
I posljednja stvar jeste Avon dvofazni eliksir u spreju.
 
U zadnje vrijeme sve više razmišljam o svojoj kosi i o tome kako bi je trebala više njegovati. Odlučila sam se maximalno posvetiti kosi i održavati je najbolje što mogu. Ovo ulje mi se učinilo skroz zanimljivo, a i miris mu je fenomenalan. Stvarno odlično miriše, pa nema sumnje da će vam i kosa odlično mirisati nakon ovog spreja.
U novom katalogu košta 8.50 KM što i nije baš skupo jer mu je regularna cijena 14.50 KM.
Ovaj dvofazni eliksir je za jaču strukturu kose i za nevjerovatan sjaj. Može se nanjeti na vlažnu i suhu kosu.
Kada isprobam ide recenzija u sklopu posta ' Moja rutina kose' koji planiram uskoro :D 
 
 
 
 
  •  Toliko za ovaj post, ja se nadam da će vam se svidjeti.
Pišite da li ste nešto probale i koji su vaši najdraži proizvodi iz Avona :)

You Might Also Like

20 komentari

  1. Ne naručujem često Avon proizvode ali ovi tvoji su baš interesantni!
    http://marinamarry.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju odlicne proizvode po pristupacnim cijenama, hvala ti ☺

      Izbriši
  2. Uu odlicni proizvodi,ova četka mi se baš sviđa!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!Sad mi je bas zapala za oko ta cetka ;) Pogledaj i ti moj blog ako zelis 💗

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! ova četka je predobra :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam mnogo stvari iz avona, pa možda budem naručila nešto. Ova četka mi je zapala za oko. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Niki, mogu li ti se javiti na mail ako mi zelis pomoci, imam jedno pitanje :)
    I preprepredobar post, cetka je savrsena ♥
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa ti imam samo privatni e-mail koji za koji ne dajem ime, a svakako mi se javi na ask u pitanje pa ti odgovorim, samo naznaci da si ti, ask mi je @thinkpinkpeopleee , ili Beauty by Niki ☺❤

      Izbriši
  7. Odličan post. Četka mi se baš dojmila. Izgleda predivno, definitivno ću je isprobati!

    https://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam već par meseci kupovala u Avonu i već mi nedostaje :) Ima baš dosta novih stvari koje do tada nisu bile u katalogu. Četka mi je posebno privlačna, baš bih volela da je kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da uskoro mozemo i kod tebe na blogu da ocekujemo neki Avon unboxing ☺❤

      Izbriši
  9. Woow, stvarcice su super :) ♥ Cetka mi je predobra, mnogo mi se svidja.

    Novi post
    milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, ajme Tangle Teezer mi je predobar moram i sebi jedan naručit. ♥
    Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa pretplati se ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cetka je odlicna i preporucujem je, isplati se dati novac za nju ☺☺❤

      Izbriši

Popular Posts