Haul- pripreme za putovanje :)

02:30

Pzdrav ekipa. Danas sam išla do dm-a po neke stvarčice,a i didaca  koje mi trebaju za putovanje a i svakodnevnu upotrebu, da se ne lažemo :)
Za nekoliko dana, tačnije u subotu zorom u 5 ujutro treba da krenem za Tursku ako Bog da, pa sam mislila da na blogu stavljam postove tipa 'sta ja nosim na putovanje, kombinacije ili slicno' ako to zelite, pisite u komentare ili na ask @thinkpinkpeopleee :)
Ove stvarčice nisam uzela odjednom, mislim jesam većinu, ali pjenu za brijanje, brijač i Eveline ulje za tamnjenje ( koje nema na slikama jer ga je sestra bila ponijela na kupanje kada sam ja slikala)  nisam uzela danas već neki dan, ulje u Didacu, a ostalo (pjenu i brijač) u dm-u :)

Jedna zajednička fotkica proizvoda




 
Pjene za brijanje koristim već duže vrijeme, odlične su mi i uvijek imam jednu kod kuce, ako ne, onda koristim musku, slično je to haha.
Za cijenu od mislim 4 KM je odlična, brijanje sa njom je puno lakše.Imate je naravno u dm-u :)
 

 
Ovu kremu sam uzela za mamu, ona je već dugo koristi i sigurno joj je odlična.
Ima za suhu i mješovitu kožu, ova je za suhu i super miriše. Cijenu ne znam tačno, ali nije ispod 5-6KM sigurno :)
 
 

 
Nešto zbog čega sam možda i najviše išla u kupovinu jeste krema za zaštitu od sunca sa spf-om, u ovom slučaju sprej za zaštitu. U dm-u stvarno nema izbora ovih krema za sunčanje, znači skroz slab izbor, samo Nivea i neke Garnier kreme, mislim meni je ovo preskupo, al' dobro. Košta 21-22KM i ima spf 30 :)


 
Joj kako mi je sladak ovaj brijač. Vidjela sam reklamu na TV-u i prvo sam mislila da je užasno skup, a košta 2KM ako se ne varam, možda i manje. Možete kupiti posebno ili čitavo pakovanje. Prelijepog je izgleda, pogledajte vi te šare i tu boju. Predivan !
 
 
Baby puder. Stvar koju mislim da svi treba da imaju kod sebe, posebno cure. Ja ga prvenstveno koristim za kosu, kao ''šampon'' za suho pranje, a može se koristiti i kao puder za matiranje lica. Stvarno odlična stvar a košta oko 2-3KM, nisam sigurna, mislim 2 ipak i nešto feninga :)

 
Maramice za skidanje šminke sam kupila prvenstveno zbog putovanja jer mi je lakše da nosim maramice već tufere i mlijeko :)
Ove nisam probala, ako netko jeste neka piše kakve su, essence maramice su jako zgodne u ovom mini pakovanju, za tašne i opčenito za putovanja i kada ne treba previše stvari. Ne znam kako mirišu jer ih još nisam otvarala, neću da se osuše :))



 
Essence ruž u nijansi ''nude love'' je odličan, jako je lijepa nijansa i inače ja sam uvijek za nude. Nekako mi najbolje pašu :)
I essence lak je također u nekoj smećkastoj-nude nijansi i mogu vam reći da mi se također jako sviđa. Neki dan sam uzela iz iste kolekcije žuti lak, ali nisam ga slikala, zaboravila, i da, tačnije, rekla sam sestri da mi ga kupi:)
 
 
Ovo labelo je za moju sestru. Vidjela sam da Anja piše sve najbolje o njemu pa sam odlučila da joj ga kupim. Cijena je oko 2KM :)

 
L'Oreal šampon, iz iste kolekcije kao i regenerator koji ćete vidjeti poslije sam uzela baš zbog toga što već neko vrijeme imam regenerator koji je vrh!
Ja nikada bolji regenerator nisam probala stvarno, odličan je pa se nadam da će i šampon biti ako ne odličan, barem dobar-super :)

 
Ovo je za moju mamu. Ona koristi lak za kosu, jedan je u mini pakovanju za putovanje a drugi u bigi pakovanju za kuci :)

 
Pasta za zube je također za putovanje, nisam je prije probala uzela sam je prvenstveno zbog pakovanja. Dobro miriše, menta je u pitanju. Tačnije, piše metvica :)

 
To je regenerator o kojem sam vam pričala gore. Kupljen je prije mjesec dana sigurno, još ga malo ima, ali odličan je i sigurno ću ga kupiti ponovo.. :)

 

 
Konačno opet u mom vlasništvu najbolji drogerijski puder ikada definitvno :)
Posvetila sam mu posebnu recenziju, pa možete pogledati ako želite.


 
 
 
 
Umalo da zaboravim ovog' slatkiša. Kao što vidite u pitanju je gel za tuširanje, mislim da nema u dm-u manje pakovanje od ovog' :)
Predobro miriše, i roza boja je preslatka, jedva čekam da ga koristim.
 
  • Toliko za ovaj post od mene :)
  • Pišite u komentare da li želite jednu seriju postova vezanih za putovanje koji bi bilo sutra i prekosutra na blogu, nadam se :)
  • Do sljedećeg čitanja, poljubac vam šaljem :*
 
 
 
 
 
 
 
 



You Might Also Like

24 komentari

  1. Ja u subotu takoder idem na putovanje i bilo bi odlicno kad bi objavila postove vezane za to. Super post kao i obicno. ☺☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Obavezno nastavi sa serijom postova o putovanju. :D Sve stvari su prelepe, ne sumnjam da su i utisci o njima super, a ja ovaj balzam za usne obožavam, miris me oduševljava. <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anja draga, na tvoju preporuku sam ga uzela, nadam se da ce biti dobar, izgled obecava ☺
      I da, hvala ti puno, pisat cu te postove mislim, vidjet cu jos❤

      Izbriši
  3. Odlican post kao i inace ☺️ I super bi bilo da pises te postove o putovanju ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post, kao i uvijek.
    Ovaj essence ruz, uh, savrsenstvo. Zaljubila sam se apsolutno! ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican ti je post, i da bilo bi super kad bi objavila kao "Sto to ja nosim na putovanje" jer cu i ja brzo ici negdje ☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      I mislim da sutra ide taj post, očekujte ga ♥

      Izbriši
  6. Odlican ti je post, i da bilo bi super kad bi objavila kao "Sto to ja nosim na putovanje" jer cu i ja brzo ici negdje ☺♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično. Slobodno napravi seriju o putavanjima. Svi proizvodi mi izgledaju savršeno. Moraću i ja da kupim to Baleino labelo, haha

    Novi post--------→ http://milicamihaela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Labelo odlično miriše, i sasvim dobro njeguje usne. Za 1.90KM isplati se probati :)
      Hvala ti ♥

      Izbriši
  8. Super post. Samo tako nastavi. ♥♥ :)


    http://youjustsmillerightnow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaoj ovaj karmin je prelep,moram ga kupiti! :) Inace super post :) <3

    Ako zelis poseti i ti moj blog,pisala sam o vezbama:) http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako kupiš, nadam se da će ti se svidjeti :)
      Hvala ti puno ♥

      Izbriši
  10. Pa baš si lijepe stvarčice kupila. Ruž mi se posebno sviđa, mislim da ću skoknuti do dm-a ovih dana po njega haha :)
    I naravno, želim ti lijep provod na ljetovanju! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ruž je odličan :)
      Provela sam se extra ♥

      Izbriši
  11. Koristimo dosta slične stvari hehe <33
    Post je vrh

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam ovaj essence ruž, baš je lijepa bojica. Lijep post:-)
    Učlani se na moj blog http://katesdiyblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan ti je post! Samo tako nastavi!
    p.s. pogledaj moj blog ako zelis, danas sam zapocela s radom, pa eto, bilo bi mi drago da netko pogleda.
    http://anafcorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts