Top 5 proizvoda ispod 10KM :)

11:49

Pozdrav cure.
Već mjesec dana je prošlo od kako nisam pisala post, znam, dugo je to..
Ali ja jednostavno gubim volju da pišem više, i zbog ove vrućine vani samo bi' ležala i spavala.
Odlučila sam sada da pišem o jednom, po meni, jako zanimljivom postu a to je Top 5 proizvoda ispod 10 KM- 5€.
Stvarno ima mnogo odličnih proizvoda koje možemo priuštiti hvala Bogu, ali eto, ja sam izabrala neke koji su po meni odlični i koje ću definitvno i dalje nastaviti kupovati. Pa krenimo :)

Prvi proizvod je nešto što ja mnogo volim, i što mi olakšava brijanje ljeti, što naravno treba i radim jako četo. To je Balea pjena za brijanje  koja košta 3-4KM u dm-u. Stvarno odlična stvar za sve cure ( i žene, naravno) koje imaju problema sa osjetljivom kožom, koje ne znaju kako ''omekšati'' dlake prije brijanja, i slično.
Imate raznih mirisa, boja, i sve su odlične,ja sam imala borovnicu, a uskoro kupujem mislim od kokosa samo zbog boje i mirisa haha :D
Može se koristiti za pazuh, noge i bikini zonu. Odlična stvar.


Druga stvar jeste  Avon so skin body losion.
Meni se jako sviđa zbog njege koju pruža, koža poslije korištenja ovog losiona je mekana, hidrirana i mirišljava. Po meni najbolji losion za tijelo ikada, po meni ni Nivea losioni mu nisu ravni, a cijena je neuporedivo niža :)








Treća stvar je toliko hvaljeni Ebelin Beauty blender.
Za mene je odličan, jako dobro nanese puder, ne ostavlja linije i sasvim dobra stvar za dobru cijenu. Možete ga naći u dm prodavnicama za 6-7KM, s tim da ga je stvarno teško naći jer se jako brzo proda, ali možete pogledati. Za tu cijenu, odličan :)




Četvrta stvar je stvar koju mislim sve djevojke imaju u make-up kolekciji haha.
Radi se o Rimmel stay matte puderu za matiranje lica, jel' :)
Kupujem ga već sigurno 1-2 godine, od kako sam počela da se šminkam, i odličan je stvarno, cijena je oko 7KM mislim, stvarno se isplati probati.




I posljednja, peta stvar jeste Balea krema poslije depilacije.
Odlična je, umiruje kožu poslije brijanja, smanjuje iritacije  i pored toga miris je fenomenalan stvarno.
Predobro miriše i preporučujem svima da probaju, cijena je 3-4KM i imate je kupiti u dm drogerijama ( prodavnicama ) .


  •  Toliko od mene drage moje za ovaj post. Ja se nadam da će vam se dopasti, i ako niste, probajte ove proizvode jer su stvarno odlični, isplati se probati. A ako ste probale, pišite vaše mišljenje u komentar. :)







You Might Also Like

8 komentari

  1. Odličan je post, obavezno moram probati pjenu i kremu za brijanje heh <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Isprobala sam Baleinu kremu poslije brijanja i mogu reći da je fanstastična, u potpunosti se slažem s tobom!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemoj gubiti volju jer ti odlicno ide pisanje postova, pomogla si mi u mnogo cemu i hvala ti na tome. Odlicna si djevojka i samo nastavi pisati, ako niko, tu sam ja i uvijek cu citati ma o bilo cemu pisala. ��♥♥

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts