Avon haul ☻

09:32

Evo mene natrag sa novim postom. Prije nekoliko dana sam se učlanila u Avon (tačnije moja mama je, ali ja sam preuzela na sebe sve ''poslove'' koje treba obavljati) pa sam sama sebe proglasila 'Avon Lady' :D odlučila sam da vam predstavim proizvode koje sam kupila u zadnje 2 kampanje (co 7 i co 8 ) , pa da krenemo. I odmah da kažem da ovo nije nikakva reklama za Avon ili nešto slično, već sam ja sama odlučila da ih malo pohvalim i predstavim neke njihove, stvarno pristupačne i odlične proizvode ( dobro, ima i onih malo lošijih) :D



Evo jedna zajednička fotkica proizvoda koje ću vam predstaviti :)
 
 
 
 
Već ste u prošlom postu mogle vidjeti ovaj proizvod i mislim da svi znate za 'Univerzalni balzam' iz Avona koji je tada,navodno bio ''posljednji'' put u ponudi što nije istina jer ga ima i sada, iako je to možda ponuda samo za članove kluba ali uvijek možete zamoliti vašu 'Avon Lady' da naruči jedan za vas :D Na mene ovaj balzam nije ostavio neki ''jak'' utisak, jednostavno mi je isti kao i ostali. Realno, iskreno sada kažem, nisam ga ni koristila baš nešto dugo i konstantno da bi imala neko posebno mišljenje o njemu. Sasvim mi je uredu i nastavit ću ga koristiti u narednom periodu intenzivnije.



U kapanji CO 8 sam naručila 3 testera ( znam, nema jednog, a to je bio tester za Luxe puder koji sam ja već ''načela'' i nije mi se svidio pa sam odlučila da ga ne uslikam :D ) , znači tu je tester 'femme' i 'premiere luxe gold blush' parfema iz Avonove standardne kolekcije parfema. Pošto nisu baš jeftini, odlučila sam da uzmem tester i lijepo isprobam i mogu reći da sam ostala wow kada sam ih probala i definitvno ih preporučujem curama koje vole jake, dugotrajne parfeme jer ja ću ih vjerovatno uzeti u nekoj od sljedećih brošura.




Ovu kremicu je naručila moja sestra i ja sam je isprobala i sasvim je solidna. Mislim, jedna dobra krema, dnevna krema za suhu kožu lica. Nije skupa i imate je raznih mirisa u katalogu pa možete pogledati. Ne mogu vam reći ni kupiti je odlična je, ni nemojte je kupiti ne valja ništa, vjerovatno će ukusi biti različiti, na vama je da odlučite.







Ovu paleticu sjenki sam naručila za mamu iako je ona birala nijanse, meni se ove nijanse nisu svidjele ni u katalogu, a ovako, još manje. Imate stvarno raznih nijansi, možda nisu sve loše ali meni se ova iskreno ne sviđa paletica. Pigmentiranost im nije jača strana, sjenke se truse već nakon jedne upotrebe... Neću više da se žalim na njih, možda će se nekome i svidjeti, ali eto, na mene nisu ostavile jači utisak. Pokušala sam vam što bolje uslikati nijanse, i ovaj ''otisak'' na ruci sam dobila nakon što sam 3-4 puta prešla preko iste.




Eh njiove poznate 'Nutra effects' kreme za lice, imaju za razne tiove kože ,a ova moja je za suhu kožu i mislim da sam pogriješila kada sam je uzela jer je moja koža mješovita. Nemojte pitati 'pa zašto si uzela za suhu kožu kad je tvoja mješovita' ? odgovor je glup i ne želite da ga čujete :D
Meni nije ništa posebno uradila ni dobro ni loše, znači nije mi izazvala iritacije, bubuljice ili crvenilo, ali nije mi ni pomogla da suhi dijelovi lica dobiju malo ''ljepši'' i zdraviji izgled. Znači meni nije ništa posebno iako su je svi hvalili na sve strane,pa sam i ja odlučila da je probam. Ja sam sreća uzela jednu i to je gel krema i ja sam je najviše koristila kao bazu prije pudera i zato mi je dobro koristila pa ću je u tu namjenu i vjerovatno nastaviti koristiti iako je nema puno još hihi :D




Ovaj gel mi stigao jucer kao i naredne 3 stvari pa vam za njih ne mogu reći neko moje mišljenje pošto sam samo jednu isprobala, a to nije ovaj gel. Radi se o gelu za intimnu njegu ( ovo je za tinejdžere) i uzela sam ga da probam pošto sam već odavno htjela da kupim Nivea gel za intimnu njegu, ali nekako ga uvijek zaboravim pa sam odlučila da uzmem iz Avona. Ima blag miris, nije napadan i gelaste je strukture. Vidjet ćemo kako će se pokazati :D




Kao i prethodna stvar, i ovaj sprej mi je stigao jučer pa ga nisam stigla još isprobati, javljam vam utiske uglavnom. Samo mogu vam reći da me je iznenadila količina koja se dobije za visoku cijenu ( po meni) . Dobije se 100 ml za cijenu od oko 7KM što je po meni puno za ovako malu bočicu, ali eto, ako bude dobar neću žalit' za njim :D


Ovo je olovka za oči, kao kreon, mislim u tom smislu :D nisam je nešto previše koristila, više je moja sestra ali mogu vam reći da je odlična, jako pigmntovana i sviđa mi se što je s jedna strane olovka logično,a s druge strane imate kao ''spužvicu'' da razmažete olovku ili da je uklonite sa nekog mjesta ako ste pogriješili . Preporučujem :D

 


Ovo mlijeko za kupanje sam probala već jučer kada mi je stiglo i ja sam prezadovoljna sa njim. Jako lijepo njeguje, hidrira i super miriše. Imate stvarno raaaaznih mirisa pa sigurno ćete naći neki za sebe. Dobijete 500 ml za 3-4 KM što je stvarno sitnica :D




Oko njega sam pa mogu slobodno reći bila najviše uzbuđena. Koštao je 4.50KM a miris je preeeeeeeeedivan. Ja sam uzela sa shea maslacem, i ako se ne varam ima i vanilije, al nisam 100% sigurna. Također dobijete 500 ml za jako nisku cijenu a sigurno je i njega dobra. Nisam probala al' javljam utiskeeeee :D


  • Toliko za ovaj post od mene, nadam se da ste uživale čitajući i slobodno napišite vaše preporuke što se tiče Avon-a ili vaša iskustva sa Avonom, rado ću pročitati.

You Might Also Like

18 komentari

  1. Napookon taj post vise haha. Odlican tii je. Ja jedva cekam da i meni dode ovaj gel. ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, slike su ti fantasticno ispale♥
    Baci pogled na moj blog i uclani se ukoliko zelis: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. :D Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post .. zaprati moj blog nova sam ♥
    http://minadiyblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni proizvodi, vecinu njih sam probala :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja obozavam avonove ruževe i parfeme, bukvalno samo njihove koristim ahahh. A i odličan im je i serum za kosu (zlatni sa plavim čepom), divota♥
    Posjeti i moj blog katesdiyblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim avon parfeme, odlicni su, ruzeve nisam probala ☺☺

      Izbriši
  7. Avon sprej za zastitu od toplote se meni uopste nije dobro pokazao...previse mi je isusio kosu,a ne koristim ni peglu ni figaro,samo fen...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A eto meni je super, nisam primjetila da mi je kosa isusena ili slicno, pri tome odlicno mirise ☺ :))

      Izbriši

Popular Posts