Favoriti za mjesec Maj:)

06:45

Pozdrav cure. :)
Nije me dugo bilo na blogu,ali pošto se bliži kraj školske godine,nisam jednostavno imala vremena za pisanje bloga.I danas imam mnoogo da učim,ali sam riješila da napišem post o favoritima za Maj jer ih i onako nema puno.
Mogu vam reći da je meni Maj bio do sada najljepši mjesec u ovoj godini.Jako mi je brzo prošao a desilo se mnogo toga lijepog po čemu ću ga pamtiti.Počeo je sa divnim putovanjem u Italiju,nastavio se sa druženjima,uspjesima u školi,zdravlju,sreći,upoznavanju novih ljudi,radosti...
Definitivno ću imati po čemu da ga pamtim. :)
Nisam puno toga koristila,a naročito ne šminke jer u zadanje vrijeme trudim se da koristim što manje šminke i da probam lice da dovedem ''u normalno stanje''.Odlučila sam da se više posvetim njezi tijela. Nisam ništa puno ni kupovala,jer počela sam da radim s Avonom i spremam vam veeeliki haul post.
Uskoro ide!
Datum koji ću def pamtiti čitav život jeste 28.5.To je bio jedan od najljepših dana u mom životu.Taj dan je bio tako ispunjen,divaaaan,sa divnim ljudima.Najbolji ikad! :))
Slušala sam i dosta pjesama ovaj mjesec i pogledala dosta filmova pa ću vam to napisati ispod sve.


#1.Prvi proizvod koji sam odlučila da stavim u favorite jeste Avon Nuttra efects GEL krema za suhu kožu.Moja koža nije suha,mislim,mjenja se s vremena na vrijeme.Nekada je jako masna,nekada suha...uglavnom sam čula sve najbolje za ovu kremu pa sam je odlučila kupiti i isprobati.Neću vam puno pisati o njoj jer će se naći u Avon haul-u pa ću vam tu reći nešto više.Uglavnom sam jako zadovoljna sa njom i u sadašnjem katalogu je možete naći po sniženoj cijeni.Mislim da se isplati dati novce za nju. :)



#2.Sljedeći proizvod je također iz Avona a to je njihov univerzalni balzam.Duuugo sam zeljela ovaj balzam jer su ga bukvalno sve cure hvalile i govorile kako je odličan za sve.Pošto je u prošlom katalogu bio na sniženju i pisalo je da je posljednji put u prodaji,ja sam odlučila da ga naručim i isprobam.Naručila sam s mirisom vanilije i jako sam zadovoljna.Jako dobro mi je oporavio usne i za sada,sve najbolje.Također o njemu nešto više u narednom postu. :)



#3.Još davno sam kupila ovaj losion za tijelo(mislim,kupila nisam ja,već mama i sestra) i to zabunom.Jako lijepo hidrira kožu,njeguje i dugo se zadržava miris na tijelu.Ja sam jako zadovoljna sa njim i isplati se dati oko 10KM za njega.

 
#4.Ovo mi je možda najdraža stvar koju sam kupila,i to totalno slučajno.Ovo je Balea suhi šampon za kosu.Već sam prije imala Balea šampon za suhu kosu,ali nije bio ovaj,i inače sam probala dosta šampona za suho pranje kose.Ovaj mi je najbolji do sada i trenutno je na akciji u dm-u pa pogledajte.Iskrene preporuke za ovaj šampon. :) btw:predivno miriše.



#5.Posljednja stvar jeste nešto što u zadnje vrijeme najviše koristim za čišćenje lica i nešto što mi najviše odgovara jeste ovaj ''duo''. Ebelin spužvica za čišćenje lica je odlična i stvarno je toplo preporučujem svim curama koje žele nešto za intenzivnije čišćenje lica.Jako lijepo obavi svoj posao i ja sam i više nego zadovoljna.Gel za umivanje je Balea i mogli ste ga vidjeti u mojim prethodnim postovima.Imam ga već neko vrijeme i jako sam zadovoljna sa ovom umivalicom.Lijepo radi svoj posao,lijepo miriše,ne pecka za lice,ne isušuje i radi blagi piling prilikom korištenja.Love it!!



Eh sada što se tiče pjesama i filmova,tu sam baš dosta ''napredovala''. Ima baš puno pjesama koje su mi se u zadnje vrijeme svidjele i imam osjećaj da mi nikada neće dosaditi koliko su dobre.To su naše,domaće pjesme jer ja ne slušam strane nikako.Jednostavno se ne pronalazim u njima.Evo koje su se to pjesme meni svidjele u mjesecu Maju i koje sam najviše slušala zadnjih dana.

1.Ministarke i Saša Matić- Zver
2.Dado Polumenta i Nikolija-Premija
3.Ivana Selakov i Aca Lukas-Ljubav u doba kokaina
4.Rasta-Kavasaki (najjača pjesma haha)
5.Saša Kovačević-Gde smo moja ljubavi
6.Dženan Lončarević-Laufer

Filmovi:
1.Expelled(Izbačen)-Jedan jako smiješan i lijep film.Glavnu ulogu igra Cameron Dallas koji je preeedivan i meni se film najviše svidio baš zbog njega.Pogledajte obavezno!

2.The boy next door(Dečko iz komšiluka)-Također jako dobar i poučan film.Glavnu ulogu igra Jennifer Lopez.Preporučujem. :)


  • Koji su vaši favoriti za mjesec Maj? Kako ste ga provele?

You Might Also Like

11 komentari

  1. Odličan post! I ja koristim Balein šampon za suvo pranje kose i baš sam zadovoljna njime. Ja sam maj provela odlično, lepo vreme, društvo, a tek letooo jedva čekam letnji. Dosta sam koristila Aurin mat ruž (matte mess nijansa) fantazija je i preporučujem ga, ako voliš mat ruževe. :D

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Kaća.Drago mi je da ti je maj bio super kao i meni,nadam se da će nam i ostali mjesec biti odlični! :)♥

      Izbriši
  2. Aaa morat ću i ja naručiti ovaj balzam iz Avona (mislim da je od meda u ovom broju) A ova Ebelin spuzvica je 100% savršena i ako ju nađem ću ju def. kupiti:D♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno draga,nećeš se pokajati deef što se tiče Ebelin spužvice,odlična je! ♥

      Izbriši
  3. Baš sam u potrazi za dobrim proizvodom za čišćenje lica, pa ću svakako isprobati ovaj Balea gel za umivanje i Ebelin spužvicu. Hvala na savjetima! :*

    www.downtowngirl.com.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš si me podsetila da kupim ovo gumeno za čišćenje lica u DM-u, vidim da jutjuberke govore o tome, pa baš želim da isprobam. ♥ Od ovoga sam probala samo univerzalni balzam i super je, a jedva čekam celokupan Avon haul. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Anja nadam se da ce ti se svidjeti jer je meni ova spužvica za čišćenje lica odlična iako je sada ne koristim baš često :)♥

      Izbriši

Popular Posts