Mini haul+The Liebster Award

10:03

Pozdrav drage moje,evo napokon jedan novi post.Znam da sam zapostavila ovaj blog skroz,u zadnje vrijeme nemam nikako volju za pisanjem,davanjem savjeta,slikanjem,a tek za sjedenjem za kompjuterom...ma ne moram vam pričati,shvatiti će me djevojke koje nemaju lap-top.Već odavno sam nominirana za ovaj tag,a o čemu se radi pročitajte u nastavku.Inače nominovala me je Zrinka.

The Liebster Award je nagrada napravljena za blogere koji imaju manje od 200 čitatelja. Pravila su:

  • Objaviti link osobe koja te nominirala.
  • Odgovoriti na 11 pitanja od osobe koja te nominirala.
  • Nominirati 11 blogera koji imaju manje od 200 čitatelja.
  • Kreirati novih 11 pitanja za osobe koje ćeš ti nominirati i obavijestiti osobe koje nominiraš.
Ja ću krenuti sa pitanjima,a poslije ću vam pokazati neke sitnice koje sam kupila u zadnje vrijeme.

1.Zašto si otvorila blog i zašto se tako zove?
-Pa jedno vrijeme sam dosta čitala recenzije za Blush četku koju sam htjela kupiti i baš mi se svidjelo to što druge cure pišu o kozmetičkim proizvodima,raznim stvarima,postavljaju slike itd.Tako sam i ja odlučila da se pored ask-a bavim i blogom.A ime,pa ništa posebno,volim da gledam you-tube-rice Niki and Gabi,pa sam odlučila da se moj ask i blog zovu Beauty by Niki (inače nema nikakve veze sa mojim pravim imenom).

2.Nabroj 5 blogova koji su ti super.
-Anja's diary,Tijana's diary,Kapege's life moments,Fashionholic-yeah,Minna's beauty.

3.Napiši tri rečenice o sebi.
-Užasno sam lijena.
-Užasno sam tvrdoglava.
-Vjerujem u praznovjerja.?

4.Koju skupocjenu stvar želiš imati?
-Pa ne znam baš,nema ništa posebno,možda MAC puder(iako to nije baš nedostupno).

5.Kako provodiš dan?
-Ležim,idem u školu,jedem,učim(dobro,ovdje ne baš,slagala sam)hahahaha,gledam TV,spavam.

6.Što želiš raditi u životu,odnosno koji posao smatraš savršenim za sebe?
-a ne znam stvarno,zamišljam se kao poslovna žena,kancelarija,kompjuter,auto i to je to.

7.Koja mjesta želiš posjetiti i zašto?
-Pa ima dosta mjesta,bukvalno bi voljela cijeli Svijet obići sa svojom porodicom.

8.Šta najčešće koristiš od šminke?
-Def puder.

9.S kim se želiš upoznati od blogera?
-Sa svima haha,ne izdvajam.Volim upoznavat' nove ljude.

10.Omiljeni citat i zašto?
-Živi kao što bi želio da si živio kada umreš.
-I lupi mi šamar,onaj najjači kad počnem da kukam nad životom i kad počnem da žalim sebe.Pokaži mi prstom ono što imam,pokaži mi one koji to nemaju.Ne tražim ništa,samo me podsjeti da dišem i podsjeti me da ima i onih koji ne dišu više.
-Ko drugom jamu kopa,sam u nju upada.
-Ko rano rani,dvije sreće grabi.

Stvarno ne mogu jedan,ima ih još,ali eto neki,ovaj 2 i 3 su mi nekako najrealniji,i to stvarno jeste tako.Svaki citat ima posebno značenje.Mene motivišu da živim svaki dan kao da je posljednji,da uživam sa porodicom,prijateljimam,ljudima...da u uživam u životu,jer ne znaš šta nosi dan,a šta noć..!

11.Nabroj 5 omiljenih kozmetičkih i modnih proizvoda.
-ne znam baš,evo nešto:puder,karmin,torbe,naočale,kreme za lice i tijelo,preparati za kosu,jaknice...



  • Eh sada prelazimo na Mini haul,tj stvari koje želim da vam pokažem.Nisam nešto previše kupovala iskreno,ništa mi ne treba sada da sam opsjednuta s tim i da treba da ga imam pod svaku cijenu,ne.Kada uhvatim nešto na sniženju kupim,kada mi se svidi nešto kupim i tako.
U utorak sam provela divan dan sa porodicom.Proveli smo poslije podne u shoppingu i predivno je bilo,tako volim da provodim vrijeme sa roditeljima i sestrom,nema mi ništa draže.Nadam se da ćemo provesti jos mnogo divnih dana skupa.Amin!!

Kupila sam jednu predivnu torbu u Koton-u.Potrefili smo na pred proljetno sniženje? da,dosta toga je bilo sniženo tako da sam ja uzela ovu predivnu torbu sa slike.Predivna zar ne?


Jako volim 'čvrste torbe'.Ova je prije sniženja koštala 50KM-25€,a ja sam je uzela za 30KM-15€.Meni se jako sviđa,inače nisam imala niti jednu crnu tašnu,tako da je ova pun pogodak.Kako se vama sviđa? I da,nosi se na jedno rame,a može i u ruci kao što vidite.



Sljedeća stvar jeste Balea krema za matiranje,za mješovitu kožu lica.Dugo sam je mjerkala na policama dm-a i nikako da je kupim,pa sam se jedan dan sasvim slučajno odlučila da je kupim,zašto da ne? zašto čekati više? trebam reći da sam prijatno iznenađena ovom kremom,jako dobro matira,lice poslije bude glatko i odlično za stavljanje pudera i make-up-a.Ja je za tu svrhu najviše i koristim,i odlična mi je.Preporučujem curama sa mješovitom kožom.


Onda,sam uzela u Avon-u set od proizvoda koji je bio na akciji.U setu dolazi parfem(little black dress),losion za tijelo i sjajilo za usne(bez boje,obično).Uslikala sam vam samo parfem jer njega najviše koristim(zajedno sa sestrom i mamom ponekad).Losion za tijelo nisam još koristila,samo sam probala na rukama i lijepo miriše,sjajilo sam stavila 1-2-3 i nije ništa posebno(nisam ništa više ni očekivala,vjerujte.)Parfem sam i prije koristila,sviđa mi se.


I posljedna stvar jesu ove Ebelin maramice za čišćenje lica i  ruku sa aloe verom.Kupila ih je sestra kada je išla sa mamom do grada,inače uzela je maramice za puta u mini pakovanju,da ne nosimo losione,tufere i kreme...ove su me prijatno iznenadile.Odlično skidaju puder sa lica(vjerovatno i ostalu šminku,ne koristim ništa više pa vam ne znam tačno reći).Jako su jeftine,mislim da koštaju oko 1KM.Preporučujem ako ništa za čišćenje ruku. :) Imate ih samo u dm-u pošto su ebelin(mislim da to znaju svi,i ptice na grani,ali eto,da ja kažem,jel' ) :). .



You Might Also Like

10 komentari

  1. Niki, odlično! Torba mi se baš sviđa, uskoro idem u shopping, i nadam se da ću naći neku sličnu u Koton-u. Što se tiče vlažnih maramica, imam ih i ja, i zaista su odlične, heh :) ♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Milice.U Kotonu imas prelijepih tasni nadam se da ces pronaci neke za sebe.I da,slazem se s tobom oko ovih maramica,pozitivno su me iznenadile za jako nisu cijenu☺❤

      Izbriši
  2. Super post Nikiceee! I ja sam torbu videla i oduševila me je, stvarno je eksta. I baš mi je drago da ti se moj blog dopada. ☺❤

    GIVEAWAY NA BLOGU :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kaca.Drago mi je da ti se svidja torba,meni je predivna.😊❤

      Izbriši
  3. Torba je prelepa, oduševila me je! ♥ Parfem već neko vreme merkam i mislim da ću ga uzeti u sledećoj Avon kampanji, čujem mahom pozitivne utiske o njemu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja draga,parfem je sasvim dobar,ima lijep miris😊❤☺

      Izbriši
  4. Odlican post!! Torba je preslatka :)
    Pozdrav
    http://citcat993.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, aa zaljubila sam se u tašnu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,drago mi je da ti se sviđa.!:)♥

      Izbriši

Popular Posts