Novi proizvodi :)

08:29

Pozdrav ekipa.Evo nakon dužeg odmaranja,napokon sam odlučila da napišem novi post na blogu.Izvinjavam se stvarno što duži vremenski period nisam ulazila,ali škola i obaveze su učinili svoje.Danas vam pišem o temi koju ja najviše volim da čitam kod ostalih bloggerica,a to je favoriti mjeseca.Kupila sam nekoliko stvari,a moje mišljenje i iskustvo ću da danas podjelim sa vama.


#1.Prvi proizvod je kako maslac za tijelo.Za ovaj proizvod sam čula od jedne bloggerice i jako me zanimalo kako funkcioniše i da li ima stvarno taj miris kakaa kako mu sam naziv kaže.Mislim da opravdava svoj naziv.U pravom smislu riječi maslac,e to je upravo ovo malo čudo.Što je najbitnije,ima ''foliju'' tako da možete biti sigurno da ga nitko prije vas nije dirao.Miriše prelijepo na čokoladu,dolazi u preslatkom pakiranju a što je najbitnije cijena u opšte nije velika.Košta samo 5KM-20kn.Mozete ga naću u dm-u :)



#2.Sada prelazim na moj najdraži proizvod koji sam kupila u zadnjih nekoliko mjeseci.To je gel za tuširanje od balea marke..Znači ljudi ovo je nešto najbolje,najbolji gel za tuširanje.Moram priznati da je mene najviše privukao miris.Ne znam kako da vam opišem to ''savršenstvo''.Mene jako podsjeća na more.Inače je ovaj gel namjenjen za tuširanje poslije sunčanja jer ima u sebi čestice koje hlade tijelo.Također,skida sol sa tijela nakon kupanja u moru i hlor sa bazena.Ako ste nekada bili na moru,onda će vam se sigurno svidjeti ovaj gel.Jedina zamjerka je što je 'limited edition' što znači da je ograničene proizvodnje,tako da požurite u dm i kupite ga.Ne znam koliko će ga još držati na policama,a cijena je prava stinica.. 4KM-oko 15kn.



#3.Sljedeći proizvod je pjena za brijanje također od balea marke.Sigurno znate da je balea marka od dm-a,tako da te proizvode baš tu možete pronaći.Ovaj gel je super za cure koje imaju problema sa brijanjem.Prije sam koristila samo gel za brijanje nogu,a ovaj gel je 3 u 1.Znači možete brijati noge,bikini zonu i pazuh.Prelijepo mirše,a pakovanje je preslatko,također jako jeftin proizvod.Omekšava dlaku,a koža je poslije zaista mekana i svilenkasta.Namjenjen je osjetljivoj koži,mada mislim da ga sve cure sa svim tipovima kože mogu koristiti.Puni naziv mu je 'Rasier gel blueberry love'.Cijena mu je oko 4KM-150kn.


#4.Ovaj proizvod me oduševio.Znači u pitanju je također balea proizvod,a ovaj je namjenjen poslije brijanja.Radi se o kremi poslije depilacije-brijanja,a njena zadaća je da umire kožu i ostavlja je mirisnom i glatkom.Crvenilo će vam nestati duplo brže,a koža će biti manje osjetljiva.Predivno miriše i najbitnije je što sadrži aloe veru.Cijena je 10 kn a dobijete 125 ml proizvoda.Promjenili su pakovanje ove kremice,a ako se odlučite na kupnju,izgleda ovako:


#5.Eh sada jedan proizvod koji me nije baš oduševio.To je Max factor lasting performance puder.Njega mi je preporučila kozmetičarka kod koje idem i kaže da je njoj odličan,pa odlučih i ja da probam.Prije svega reći ću njegove dobre strane a to su:lagana tekstura,lijepo se stapa sa kožom,dobro prekrivanje,postojanost.
Loše strane:jako slab izbor nijansi,cijena,ako se duže nosi na licu zna biti jako težak,komedogen(izbacili su mi prištići od njega),masan ,loša ambalaža.Kao što vidite ima neke dobre a neke loše strane.Meni se sviđa što je jako mekan na dodir,ali i brzo se suši,što znači da ga morate jako brzo razmazati na licu.Kod nas je jako slab izbor nijansi,ja sam najsvjetliju našla (102) a i ta je tamna,barem meni.Jako mi je žao što nema kod nas nijansa 100 jer je to najnajsvjetlija.Nastavit ću ga koristiti,ali nemam namjeru da ga opet kupim i definitivno nije za cure sa ostjeljivom kožom.Cijena 20 KM-80kn.


#5.Posljednji proizvod je L'oreal micelarna otopina.Ovaj proizvod je 3 u 1,što znači da :skida šminku,čisti lice a ujedno je i tonik.Pošto je meni trebao proizvod za čišćenje lica,odlučila sam se za ovu vodu.Nema neki poseban miris,ne iritira oči i super skida šminku.Poslije nanošenja ove micelarne otopine nije potrebno ispiranje lica što je jedan veliki +.Ne znam da li ću je ponovo kupiti,ali imam namjeru trošiti do kraja.Cijena je 10 KM-40kn.



-Hvala što ste čitali,iskreno se nadam da sam opravdala vaša očekivanja što se tiče novog posta na mom blogu.Pišite vaša mišljenje,i slobodno napišite vaše iskustvo(ako ste ga imali,naravno) sa nekim od ovih proizvoda.Ljubim vas sve!


You Might Also Like

8 komentari

  1. Odličan post Niki.❤
    Vidim da si ljubitelj Balea proizvoda.Jako su dobri a imaju nisku i pristupačnu cijenu.Svakako ću probati neke proizvode koje si ovdje navela.Nadam se da ćeš pisati još ovakvih postova,mnogo volim ovakav tip posta.Pozz❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puni,ii da ,veliki sam ljubitelj jer je omjer cjene i kvalitete zaista odličan,imaju dosta dobrih proizvoda :) također jako volim da čitam baš ovakve postove,tako da ću i ja često pisati,drago mi je da ti se sviđa,pozdrav i za tebe ♥♥

      Izbriši
  2. Super post, volim čitati mišljenja blogerica o proizvodima :) Ja jako volim Balea proizvode i definitivno ću probati maslac za tijelo, a kremu poslije depilacije ću možda kupiti dok potrošim sve ostale Balea kremice i losione koje imam, a ima ih dosta :D Ako nekad opet iziđe u limitiranom izdanju probat ću i taj gel za tuširanje jer vjerujem da je predobar budući da je Balea marke. Hvala ti na postu, pozdrav! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno slatkice,ja također volim balea proizvode,odlični su.Iskreno se nadam da će ti se svidjeti ako nešto kupiš,pozdrav i za tebe :)♥♥

      Izbriši
  3. Tek sam sada pocela citati, da, i ja volim balea proizvode, evo preporucila bih ti balea waschgel sa mirisom lotosa. Imas u 3 velicine, najveca kosta samo 4,50 KM, a malo probno pakovanje otprilike marka. Namijenjeno za mjesovitu i normalnu kozu. Mozes kupiti i pjenu, isti miris, ima samo jedno pakovanje, i ono je 4,30 maraka. Plus skida sminku.
    Btw. svi su postovi predobri, kombinacije su drama, jos kad sam vidjela nda koristis Balea proizvode...odlicno! Samo tako nastavi! Pozz iz Sarajeva! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno stvarno,drago mi je sto čitaš moj blog i sto ti se svidja :) ii da,hvala na preporuci,probat cu to čudo od lotosa,uopste nije skupo a super jer ja imam mješovitu kozu:-) i Balea proizvodi su super,jako niske cijene, a super kvaliteta,gdje ćeš bolje hehe.Još jednom hvala puno na divnim komplementima i veeeeliki pozdrav za moje divno Sarajevo ❤❤

      Izbriši

Popular Posts