Make up favoriti.

09:41

Pozdrav ekipaa :)
Danas pišem o temi koju ste vi tražili,a to je,moji make up favoriti.Tačnije šta to ja koristim od šminke u školu i za svaki dan.Prije svega ja ću reći da imam 15 godina,i da jos nisam počela koristiti puno šminke,samo osnovno jer ne želim da već uništim lice.Ne koristim nista posebno,i ne šmikam se svaki dan,pa ni u školu,samo ponekad kada mi ne bude mrsko haha :)
Inače za moju 'skin' rutinu,koristim ovaj gel za lice. 
Mislim da je odličan,ima super miris,i poslije ispiranja ovog gela sa lica,koža bude jako mekana.Imam ga vec 3-4 mjeseca i dovoljno mi je da jednom pritisnem na pumpicu za cijelo lice.



#1.Znači ,prije pudera(tečnog) stavljam 'bazu'.Moj savjet vam je da prije bilo kakve šminke,stavljate bazu ili neku običnu kremu,čisto da lice ne dobije pore i neke nepravilnosti.Ja koristim nekada nivea(običnu) kremu,a nekada uzmem od mame kremu Cera di cupra.Inače je namjenjena za suhu kožu.Ima vec nekoliko dana da čitam recenzije za bazu od Essence,zove se ''all about matt'.Koliko sam čula,odlična je,produžava trajnost šminke,a pri tome je jako jeftina,tako da cu je definitivno probati,a ovako izgleda:




#2.Poslije baze,nanosim tečni puder.Eh,pošto ja imam jako problematičnu kožu,inače mi je mješovita(na nekim djelovima suha,a T zona mi je masna,pod ovim T zona podrazumjeva se čelo,nos,brada.)
Meni je jako teško naći puder koji mi odgovara,a pri tome imam jako svjetal ten,tako da,totalna katastrofa...
Trenuto koristim 'mješavinu' 2 pudera,a to su Rimmel Match perfection i L'oreal mat magique.


-Rimemel match perfection je meni bio dobar prvih mjesec dana,a inače kod nas nema puno nijansi,tako da je meni i najsvjetlija tamna..Pa sam uzela ovaj L'oreal puder,i on mi je jako svjetal haha(problematična sam,znam),pa kada pomjesam ta 2 pudera dobijem 'moju' nijansu koze.Inače ovaj L'oreal puder je super,ima ga u više nijansi,ali nikako ga ne preporučujem curama sa suhom kožom jer će im istaći suhe dijelove lica(meni najviše kod nosa).Najbolji je za mješovitu do masnu kožu.Oba pudera je najbolje nanjeti rukama.


#3.Poslije tečnog pudera slijedi puder u kamenu.Moj najbolji je Rimmel stay matte.Koristim ga već duže vrijeme,i nisam mu jos našla zamjenu,jednostavno je odličan i ne bi ga mjenjala ni za što.Ima ga u više nijansi,ja koristim 004.


#4.Za usne koristim najčešće baby lips(kada idem u školu).Stavljam zeleni(mint fresh) ili ljubičasti.
Sto se tiče karmina(koje ponekad stavim u školu,naravno ne previše) ,najbolji su mi :- Rimmel Moisture Renew.
Meni je super,ima puno nijansi,a meni je najbolja ova 200(kao roza).
Onda jos jedan moj favorit je -Oriflame Giordani Gold Voluptuous Lipstick.Kao sto vidite po nazivu,ima ga jedino naručiti u kozmetičkom katalogu Oriflame.Ja sam ga dobila na poklon i ne znam stvarno koliko kosta.Ovako izgleda :




#5.Eh,ponekad stavim i rumenilo(ne previše) i također koristim iz Oriflem-a.Zove se Giordani Gold kuglice za nijansiranje.Ovako izgleda:


Korektor inače ne stavljam,ali planiram kupiti Miss sporty tekući korektor,sada je na snizenju u didacu,a odavno imam želju da ga probam ,tako da trenutno nista od korektora.


-To bi bilo to od 'moje svakodnevne šminke'.Nadam se da vam se sviđa.Obavezno ostavite vaš komentar ispod i pišite teme za sljedeći post.Vaša Niki :)♥

You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts