Sta se nalazi na mom mobitelu.

06:34

Hej ekipa,pozdraav :) Kako ste mi danas? Evo novi post,jako trazen na asku,inače moj ask je @thinkpinkpeopleee ,predstavila sam se kao Beautyby Niki,tako da onoo,mozete me zvati Niki :)
Napisat cu aplikacije koje ja koristim,i koje se nalaze na mom telefonu.Inače imam alcatel one touch idol,i android je,ovako izgleda : 



#1.Prva i najbolja aplikacija je po meni Instagram.Ja jako volim koristiti tu aplikaciju,jako je korisna i zabavna.Svaki dan najvise vremena provodim na instagramu,i bas volim tu aplikaciju.Ako je nemate,obavezno instalirajte :)


#2.Druga aplikacija koja se nalazi na mom telefonu je Ask.fm.Jako puno vremena provodim na asku,to će i zaključiti moji vjerni pratitelji :) 


#3.Treća aplikacija je Facebook.Mislim da svi imamo facebook,i znate sta se radi na njemu,i kako funkcionira.Ja lično imam facebook ali ga ne koristim bas previse jer mi je dosadio,i sluzi mi samo za dopisivanje sa drugaricama.Sve slike koje imam,postavljam na instagram :)


#4.Četvrta aplikacija je Insta size.Znači ovo je super aplikacija za sve korisnike Instagrama,ovdje mozete staviti sliku u ''okvir'' i ne morate da je rezete.Po meni extra stvar.


#5.Peta aplikacija je Viber.Ona sluzi sa besplatno dopisivanje,slanje slika i preko nje mozete besplatno razgovarati.Super aplikacija i ja je stvarno dugo koristim,ima i super naljepnice,samo jedna mana je sto ne moze funkcionisati bez wi-fi :)


#6.Šesta aplikacija je Kik.Mislim da ste svi čuli za ovu aplikaciju,i mislim da vas većina i ima kik.Ona sluzi za dopisivanje,mozete napraviti račun a da ne stavite svoje pravo ime:) Meni ona sluzi za dopisivanje sa vama ,ako netko zeli da se dopisujemo,mozete se javiti,zovem se lovenaaj.


#7.Sedma aplikacija je Tubemp3.Ona sluzi za besplatno skidanje pjesama na vaas telefon.Ja sam puno ovakvih aplikacija isprobala ali ova je najbolja,jer se pjesme skidaju za you tube.Znači kada skinete pjesmu,mozete je slusati bez interneta.Preporucujem za sve ljubitelje muzike :)


#8.Osma aplikacija je DailyWorkout free.Ovo je super aplikacija za sve  ljubitelje treniranja kod kuće.Ima super vjezbe predviđene za sve dijelove tijela.Toplo preporučujem.


#9.Deveta aplikcija je za slikanje.Odlična je i ima super efekte,a zove se Candy Camera :)


#10.Deseta aplikacija je opet za ljubitelje slikanja.Ima također odlične efekte,preporučujem :)


#11.Jedanesta aplikacija je Clean Master.Ovo mi je super aplikacija,a sluzi ca čišćenje nepotrebih podataaka na vašem telefonu.Super stvar.


#12.I zadnja aplikacija je Followers.Ona služi za sve korsnike instagrama,znači tu se prijavite i mozete vidjeti tko vas je unfollow na instagramu :)

-To bi bilo to dragi moji.Nadam se da ce vam se svidjeti,i obavezno napisite vase mišljenje,puno mi znači stvarno.ly all♥

You Might Also Like

12 komentari

  1. Super post draga Niki,imam skoro sve aplikacije i sve su super.Za sledeći post možeš svoju šminku.Poz✌❤✌❤✌❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ljubice,drago mi je da ti se sviđa :) uvažit ću tvoj prijedlog svakako♥♥

      Izbriši
  2. Najbolji post, jako dobre aplikacije i ja lično sve obožavam. Ma sve pohvaale, ly. ♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je post, nisaam znala za tu aplikaciju za skidanje muzike. Isprobaću je. http://aminazejna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno,svaka cast! :)
    Odusevila si me..
    Obozavam tvoj blog!

    pogledaj novi post i ako ti se svidja komentarisi http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Također mi je najdraži Instagram, slobodno me potraži (djevojkaodmode). Umjesto vibera koristim What's app i za njega ti ne treba wifi ;)

    Pratim te od sada, nadam se da ćeš uzvratiti!
    http://djevojkaodmode.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa na moj telefon ne može da stane ni 4 app :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa na moj telefon ne može da stane ni 4 app :(

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts