Božić :)

08:18

Pozdraav drage moje.Evo,napokon novi post.Nadam se da se ne ljutite na mene jer nisam dugo objavljlivala novi post,stvarno nisam imala vremena,ali evo daanas sam tu.Nadam se da ćete uzivati dok čitate,i pronaći nesto i za sebe.Kao sto vidite po naslovu,odlučila sam da pisem o outfitu ,noktima,kolačićima,diy idejama za sobu i nokte za Božić.Na mom asku ima dosta cura koje slave Božić,mislim da ih je vecina,tako da sam odlučila da im pomognem u pripremama,pa da krenem :)♥


                                                 -KOMBINACIJE-

Prvo kao sto vidite krenut ću sa kombinacijama za ovaj poseban dan.Mnoge cure su u dilemi sta obući za Božić.Ja sam izdvojila nekoliko kombinacija koje se meni sviđaju.


#1.Ova kombinacija mi je jako lijepa.Prvenstveno mi se sviđa bordo boja koja je jako lijepa za zimske,hladne dane.Tu imamo rozu suknjicu,crni top,bordo štikle koje super idu uz ovu boju suknjice,onda šal i kapicu.Ovakve suknje možete naći u new yorkeru kod nas ,također sigurna sam da ih ima i u Bershki,H&M pull&bear.Ako ne želite stikle,mozete obuci i neki čizmice.


#2.Slična kombinacija kao i ova iznad,samo ovdje imamo čizmice umjesto štikli.Imam isto mišljenje i za ovu kombinaciju,mislim da je jako lijepa i prilagođena za Božić.Kapicu imate kupiti u new yorkeru(čak mislim da ima ista),suknjicu kao i ovim radnjama iznad.Džemper također sličan ima u new yorkeru,čizmice također.Imam iste samo smeđe :)


#3.Evo jedna kombinacija za one cure koje vole nešto jednostavnije.Sigurna sam da ima cura koje ne vole suknjice,pa možete ovako nesto:farmerice,džemper,uggsice,kaput,šal i kapicu.Jako je lijepa kombinacija.


#4.Ovo mi je nekako najslađa kombinacija do sada.Predivna je ova suknjica i super ide ovaj kaputić uz ovo.Tu je obična crna majica,bijeli šal,suknjica,tašnica i kaputić.Mislim da je jako lijepa za tinejdžere :)


                                  -NOKTI-

Sada ću da pišem o noktima koje možete napraviti za Božić.Našla sam slike 'diy' ,što znači da imate postupak za pravljenje.


#1.Jako lijepi nokti za zimske dane.Jako je jednostavno ,a treba vam plavi i bijeli lak.Na slici imate postupak,samo pratite korake.


#2.Ovi su mi preslatki za Božić.Kao što vidite ,na noktima je božićno drvce.Nije nista teško,pratite korake sa slike.


#3.Sličan postupak kao na prvoj slici.Treba vam crveni i bijeli lak(sa tankim 'kistom'),i ovaj ukras za nokte.Pratite korak na slici.



                                 - KOLAČIĆI-

Stigli smo do najzanimljivijeg dijela mm,hah :) Nije ništa komplikovano,sve možete napraviti bez ičije pomoći,samo treba malo volje i mašte.


#1.Evo nešto jako zanimljivo hah,preslatko izgleda zar ne? Pa ako želite ovo napraviti,trebat ce vam kao sto vidite na slici:mafini,pereci(grickalice),ove male bombone(čokoladne),keks(mislim da je najbolje da uzmete jafa keks) i malo crne boje za ukras očiju(moze i neka druga,nebitno je to).Pratite korake,i uzivajte♥


#2.Ovo mi se najviše sviđa i baš je preslatko i prezanimljivo.Također jako je jednostavno jer su sve gotovi sastojci.Trebat će vam:mafini,jagode,šlag,ekstrakt(u zelenoj boji,mislim da imate u svakom marketu uzeti od kivija),i ove male bombone za ukras.


#3.Ovo ne spada u kolačiće,ali ipak sam odlučila da postavim sliku jer izgleda jako zanimljivo.Znači,ovo je pizzeta u obliku božićnog drveta koju mozete ukrasiti sastojcima.Mislim da je jako jednostavno i super izgleda,pa pokusajte.Znači trebate samo tijesto izrezati u obliku drveta i ukrasiti kako zelite :-)


#4.Također nešto jako jako jednostavno a super izgleda.Trebat će vam:gumene bombone(mislim da je to to),ovi štapići(ako ih nema uzeti kod nas mozete bilo koje druge),rastopljena čokolada.



                                -MAKE UP-

Iskreno mislim da ne treba pretjerivati sa šminkom,pa pokazat ću vam neke diy ideje za make up koje su se meni svidjele.


#1.Kao što vidite na slici je Bethany Mota.Ona nikada ne pretjeruje sa šminkom,pa mozete pogledati kako ona to radi.Mislim da je ovo super make up za Božić jer je jako jednostavan a opet super izgleda.Mozete jos dodati i tuš na oči da dođu do izražaja.


#2.Za sve cure koje žele da im oči dođu više do izražaja,mogu ovako nešto da urade.


#3.Evo jedna super diy ideja kako da vam usne dođu do izražaja.Trebat ce vam olovka za usne.Njih imate u raznim bojama,a mozete ih kupiti u dm-u,cm-u..I naravno ,karmin ili sjajilo poslije olovke da to ljepše izgleda :)


#4.Nešto najjednostavnije što možete uraditi jeste ovo.Ako ne želite puno šminke,onda možete staviti samo tuš na oči.Imate postupak kako to lijepo staviti.



                            -DIY IDEJE ZA SOBU-

#1.Za kraj sam ostavila dekoraciju sobe za Božić.Nije nista komplikovano,dapače jako je jednostavno.Na slici možete vidjeti jako lijepo ukrasen radni sto.Imate ove lampice koje su idealne za ukrasavanje sobe.Njih mozete staviti na sto,božićno drvce,oko kreveta..Također,jako su mi slatka ova mala drvca :-)


#2.Jako veliku ulogu u lijepom izgledu sobe ima krevet.Tačnije posteljina.Možete za promjenu da kupite neku u crvenoj,bijeloj,bordo boji koja vam odgovara za Božić.Prelijepo je ovo na slici.


#3.Eh,ova svijeće mi se jako sviđaju.Ako pratite neke youtuberice možete kod njih da vidite da uvijek kupuju svijeće.Ovo su mirisne i super su stvarno,bas sam sebi jučer uzela jednu.Daju lijepu atmosferu i ugodan osjećaj kada ih upalite.Mislim da trebate imati barem jednu u svojoj sobi.



-To bi bilo to za ovaj post.Jako sam se potrudila da vam ponudim što bolje slike i što bolje ideje za ovaj vama poseba dan.Nadam se da ćete uživati i pronaći nesto za sebe.Pišite vaša mišljenja.Uživajte.LY ALL!♥

You Might Also Like

4 komentari

Popular Posts