Kombinacije za kišovite i hladne dane.

11:41

Pozdrav dragee,kako ste mi? Evo novi post,napokon.Odlucila sam da pisem o kombinacijama za hladne i kisovite dane,koje mozete nositi u skolu gdje nam je najpotrebnije zar ne? Pa da krenem.


#1.Ova kombinacija mi se bas bas sviđa.Mislim da se ove boje super slazu,prije svega sviđa mi se kapica,ove preslatke uggsice i tasna mi je super.Ovakve kapice mozete naci u new yorkeru,bershki(ako vam se sviđaju).Sličan kaput imam,i uzela sam ga u Terranovi,eto ako zelite znati.




#2.Sada nesto jednostavnije.Super je ova kombinacija,barem meni.Sviđa mi se i jakna,i majica,i ovaj nakit,i crne pantalone koje uz sve ali bas sve idu,i mislim da svaka cura treba imati barem jedne crne pantalone u svom ormaru.Ovakvu jaknu mozete naci u gotovo svim malo bolje opremljenim radnjama,tipa Bershka,Stradivarius,New Yorker,Pull&Bear,H&M..



#3.Hm,ova kombinacija je odlična za sve cure koje vole modu.Tu imamo poderane farmerke(koje i nisu bas za ovih 'zimskih' dana) ali mozete umjesto poderanih obične na nesto ovako slično.Jako su moderne ove crne kozne jakne i crne čizme ove godine i mozete ih naći u bukvalno svakoj radnji,samo zavisi kakav model zelite.I sal je super,imate ih u new yorkeru i bershki slične.



#4.Jedna jednostavna skroz kombinacija,ali koja opet super izgleda.Opet crne pantalone,i crna jakna ali ne kozna.I ova je super,uz ovaj sal..extra.



#5.Posljednja kombinacija za ovaj post.Ova mi se mogu reći najvise sviđa,prvenstveno sto jako volim smeđu boju i sviđa mi se džemper i ovaj sat,i šal također.Kao sto sam rekla za šalovo gdje iih mozete naći,mozete i slične džempere također u svakoj bolje opremljenoj radnji.



-Eto drage moje,toliko za ovaj post.Nadam se da ce vam barem jedna kombinacija posluziti za inspiraciju za vas sljedeći outfit.Citajte i komentarisite naravno,mnogo mi znače komentari.Ako zelite da nastavim sa blogom,pisite u komentare vaša mišljenja.Volim vas♥

You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts