DIY-uradi sam/a :-)

03:42

Pozdraav ljudi..Kako ste mi danas? 
Novi post ,a danas cu pisati o diy idejama,to jeste nesto sto mozete sami napraviti kod kuće,uz stvari koje imate,pa da počnemo..


#1.Ovo mi se učinilo jako zanimljivo pa sam odlučila da vam pokažem.Mislim da nas vecina ima problem bas sa ovim,gdje ostaviti mobitel za vrijeme punjenja.Pa napravite ovo,i problem je rijesen.Nije nista tesko,a sve sto vam treba jeste:makaze,deblji papir(kao hamer),linijar i olovka.Definitivno cu ovo isprobat:-)




#2.Nesto jako zanimljivo.Ako imate problem sa puno ključeva,i ne mozete se snaći koji je za sta,napravite ovo.Uzmite običan kolaz papir,ili neki u boji i oslikajte gornji dio ključa,izrezite i zaljepite.Jako jednostavno.



#3.Evo jedna jako lijepa frizura za sve curee.Jako je jednostavno a sve sto vam treba jeste ova spužvica za kosu a imate da je kupite u kineza.Sve je objasnjeno na slici samo pratite korake :-)



#4.Maskica za telefon.Mnogo cura je pitalo i na asku kako napraviti jednostavnu maskicu za telefon,pa evo..ova je jako jednostavna,a treba vam samo ljepilo u nekom dezenu.



#5.Ovo mi se jako sviđa.Mozete napraviti vlastiti lak za nokte u različitim bojama.Treba vam:običan bezbojni lak,sjenilo(za oči-sminka),i čačkalica(nesto čime ćete promjesati ovu smjesu).Staviite sjenu i ovaj bezbojni lak,i imate cete vas spostveni lak za nokte,super je :-)



#6.Ako vam je dosadila vasa stara majica,napravite novu.Postupak je objasnjen na slici i nije nista tesko,trebaju vam samo makaze.:-)



-To je to za ovaj post,nadam se da ce vam se svidjeti..Naravno komentarisite,jer komentari mi puno znače.ly all☻❤

You Might Also Like

4 komentari

Popular Posts