Shopping time-Bershka♥

05:54

Eh dragii moji,evo napokon jedan novi post hah :) stvarno nisam imala vremena za blog,a niti ideja o cemu bi pisala.Za danas sam odlučila da to bude nesto o kupovini ,znači ovdje cu vam pisat o stvarima i cijenama iz Bershke.Po meni je to najbolja radnja za sve cure a i dečke koji vole moderno izgledati,ja cu ipak stavljati slike odjece za cure :)


#1.Za početak jedne odlične pantalone.Kao sto vidite crne su boje,ali ima i sive i bijele,jednostavno ne znam kako bi ih opisala.Meni se jako sviđaju i uz dosta toga se mogu nositi,deef cu ih kupiti sebi.Kostaju 49.95 KM ili 200kn :-)



#2.Jos jedne jako lijepe,mogu reći obične farmerice.Ovo su pantalone za cure koje vole neku klasiku.Mogu se uz dosta toga iskombinirati i meni se mnogo sviđaju.Kostaju takodjer 49.95KM ;200kn :-)


#3.Ovo su farmerice sa visokim strukom,poznatije kao 'high waist jeans' .Takodjer jako lijepe,mogu se nositi uz crop top majice i džempere.Kostaju 69.95KM;280kn :-)


#4.I jos jedne pantalone iz Bershke,koje ja imam,to su boyfriend jeans,danas jako moderne.Mogu slobodno reci da su odlične,uz dosta toga idu i nisu uopste skupe.Sto je najvaznije nisu puno poderane,skoro nikako i mozete ih nositi u skolu :) Kostaju 49.95 KM ;200kn :-)


#5.Prelazimo na džempere.Mnogo cura upravo jesen voli zbog udobne i tople odjeće,pa tako i ja.Super su mi džempere u bojama i mogu se uz stvarno puno toga nositi.Ovo je jedan jako lijep i bas bas jeftin džemper iz Bershke.Tako da ,ako vam se svidi trčite u bershku jer je upravo snizen.Kosta 19.95KM;80kn :-)


#6.Jedan prepredobar džemper po meni je ovaj.Crni sa cvjetnim printom.Predobar je i mnogo mi se sviđa.Kosta 49.95KM;200kn :-)


#7.Običan sivi džemper.Meni se sviđa bas siva boja,i to sto se moze uz dosta toga nositi.Kao sto vidite ovdje je cura obukla ispod bijelu kosulju i to jako lijepo izgleda,jer se samo kragna vidi.Kosta 39.95 KM ;160kn :-)


#8.Eh prelazimo na jakne.Ovo je nama poznata koledžica i mnogo cura je voli,i jako su udobne.Ja sam jos prosle godine kupila sebi koledzicu,u Terranovi i deblja je od ove,nisu iste.Ovakvu koledzicu imate u raznim bojama i kosta 45.95KM;180kn :-)


#9.Ovo je jedna vec dosta toplija jakna i mozete je nosiit i po zimi.Jako je lijepa i mozete je naći jos u bijeloj boji.Kosta 189 KM;755kn :-)


#10.Za cure koje vole duze jakne i toplije,pogledajte ovu.Jako je lijepa i kosta 219KM;880kn :-) Imate je i u drugim bojama.


#11.Ako volite male,slatke kapice idite u Berhsku.Ima jako lijepih ,preslatkih i deef sebi uzimam neku.Ova kosta 19.95KM;80kn :-) Imate je i u crnoj boji.


#12.Jos jedna kaapica koja je jako zanimljiva.Sam natpis sve govori,meni se jako sviđa i imate je samo u ovoj boji.Kosta kao i ova gore 19.95 KM;80kn :-)


#13.Evo nesto za ljubitelje nakita.Jako je lijep i također imate dosta izbora u Bershki i sto se tiče nakita,tasni,maskica za iPhone mobitele..Ovaj lančić kosta 19.95KM;80 kn :-)


#14.Sto se tiče obuće,imate dosta izbora tena i čizmica.Ovakve ja imam i mogu reci da su jako dobre,lijepe su mislim da nisu ne bi ih ni uzela hah,a kostaju 80KM;320kn :-)



-I to bi bilo to za danas.Ja se nadam da ce vam se svidjeti post i za sve cure koje uskoro idu u kupovinu,preporucujem Bershku jer tu stvarno imate sve sto vam treba od odjece,obuće,nakita,ukrasa za kosu,tašni.. Nije jako skupo,mozete cak čekati i neka snizenja,ugl predobra je radnja.Komentarisite-pišite kako vam se sviđa :) ly all♥




You Might Also Like

4 komentari

  1. Post je odličaan :-) samo naprijed, draga

    OdgovoriIzbriši
  2. Što nije 20 maraka 80 kuna? Jer sumnjam da bi jedna kapa koštala 160 hahah:-) Dobar post, no mislim da brojke nisu točne (ili jesu ali sam ja neupućena xd)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zbunila sam se haha,sad cu ispraviti,hvalaa ti na ispravcii♥♥

      Izbriši

Popular Posts