Make up for school :)

06:21

Heej ekipa,kako ste mi danas? Napokon sam uhvatila malo slobodnog vremena da napisem novi post tu na blogu,jako sam zauzeta i imam puno uciti ali nadam se da ce vam se svidjeti sta sam spremila za danas.Kao sto vidite pisat cu o make up-u za skoluu ,pa da krenem ♥

Kao prvo,svaka cura ima razlicitu kozu,pa ako koristite puder trebate dobro provjeriti koji vam odgovara..neke cure imaju masnu,neke suhu,neke mjesovitu itd ..
Ako imte masnu kozu,najbolje da preko tekuceg pudera stavite i puder u kamenu,jer ce to puno ljepše izgledati i nece vam se sjajiti koza,a ako imate prirodno suhu kozu onda je najbolje da prije pudera staviite  neku obicnu kremu(najbolje nivea) i onda puder.Za mjesovitu kozu mozete koristiti bilo koji puder,samo trebate izabrati nijansu koja vam odgovara )
-Ja inače ne koristim puno sminke,a pogotovo ne za skolu ali pisat cu vam tu koja je sminka dobra,i sta mozete stavljati u skolu,sta je primjereno jer ipak ne treba pretjerivati ni u čemu :-)

#1.Prvo sto trebate staviti jeste neku obicnu kremu koju imate čisto da se puder bolje primi,i da ne nanosite tekuci puder na suhu kozu jer je vise ostecuje.To moze biti ova obicna nivea krema,koja je odlicna i ja je jako dugo koristim.



#2.E onda slijedi tekuci puder ili krema zavisi sta koristite.Ja koristim tekuci rimel perfection puder i mogu odmah da kazem da nikad nisam bolji puder imala,i odličan je za masnu kozu ,eto cure da znate :) Nije uopste puno skup,ima ga u vise nijansi samo trebate odabrati koja vama odgovara. Ovako izgleda:


#3.Poslije svakog tekuceg pudera trebalo bi staviti i puder u kamenu.Ja definitivno preporucujem Rimmel stay matt u kamenu,jer je odlican i mnoge poznate youtuberice ga koristi,sto vam sve govori..također nije skup i ima ga u vise nijansi :)

#4.Iskreno ja nikada ne stavljam maskaru jer imam prirodno duge trepavice i nemam potrebe,ali za neke posebne prilike stavljam maybelline maskareu(ima ih vise) ,one su odlicne a najbolja mi je ova plava,tačnije maybelline rocket volum.I sam naziv sve goovori,znače daje dosta volumena trepavicama i sve to poslije super izgleda :-)

#5.Sto se tiče usaana,ja koristim sada baby lips,tačnije rozi i ljubičasti..po meni su najbolji,a ljubičasti pogotovo jer se ne primjeti previse na usnama a opet ostavlja neku smeđu boju i ima odlican miris.

#5.Eh za kraj ,imamo korektor.Mnoge cure pitaju kako da prekriju prištiće,paa jedan najbolji nacin jeste prvo staviti korektor pa onda tekuci puder i puder u kamenu.Moj prijedlog vam je Essence cover stick,jako je dobar,nije skup i super prekriva sto je najbitnije..evo ovako izgleda:



Eto to bi bilo to za ovaj drugi post,sutra vam pisem o nekoj novoj temi :) nadam se da vam se sviđa,komentarisite i uzivajte u citanju ..love you♥

You Might Also Like

10 komentari

Popular Posts