kombinacije za skolu :)

04:39

Heeej.Imam ask,vecina vas zna za njega zove se @thinkpinkpeopleee,i odlucila sam da i ja pisem blog,ovo je moj prvi put da ovo radim,i nemam bas puno iskustva ali nadam se da ce s vremenom biti bolje i da ce vam se svidjeti :)
Pa evo,za prvi put odlucila sam pisati i kombinacijama za skolu jer cesto dobijam pitanja na ask vezano za kombinacije pa da krenemo♥



#1
Ova kombinacija se meni mnogo sviđa i definitvno bi je nosila u skolu jer je prilagođena za nju,a pored toga savrseno i moderno izgleda..tu su obicne svjetle pantalone koje mozete naci u Bershki,nisu puno skupe a odlicno se mogu iskombinirati,to vam kazem iz iskustva jer imam jedne:)
Onda tu je ova siva majica sa natpisom,mozete ju naci u new yorkeru,bershki,terranovi,pull&bear ,tj svim malo bolje opremljenim buticima,također jako lijepa..
Ovaj lancic daje neku posebnost ovom outfitu,savrsen je i mozete ga naci u acc-u,stradivarusu,berhski..
Također,ova kosulja oko struka je predobra,moze se uz dosta toga nositi i danas je je jako moderna.ako vam se svidja mozete je naci u bilo kojoj radnji,a najljepše su u berhski i pull&bear :)




#2
Outfit koji mi se jako jako sviđa je ovaj.Tu je obicna majica na pruge,koja se moze uz jos dosta toga iskombinirati a na ovoj kombinaciji izgleda predivno ..
Onda,ova tasnaa..definitivno je savrsena ..i boja i oblik,ma sve je savrseno i odlicno ide uz ovo :)
Ove farmerice mi se jako sviđaju,poderane su ali ne previse pa se mogu nositi u skolu,i uz dosta toga idu :)
Ove tene,na slici se bas i ne vide najbolje,ali inace idu i starke ili tene bilo koje :)




#3
Jos jedna jako dobra kombinacija je ova :) kao sto vidite obicna bijela majica uz ovaj lančić super ide,a mozete ga naci u stradivarusu i acc-u ..ova tasna je jako lijepa,mada vecina nas nosi ruksak pa tasna ova mala nije toliko ni bitna uz ovaj outfit :)
Farmerke su po meni extra,jako lijepe ,i mozete ih naci u svim prodavnicama a najveci izbor ima u Zari..ovaj dzempercic se također jako dobro uklopio u sve ovo,boja je jako lijepa,i mozete ga naci u new yorkeru,terranovi,pull&bear..♥



Eto,to je to od mene za danas,sutra ide novi post ako vam se ovaj bude svidio..komentarisite i pisite vase ideje o cemu bi mogla pisatii :) baay♥


You Might Also Like

5 komentari

Popular Posts