Baby lips :-)

07:19

Pozdraav ljudi♥
Kao sto sam obećala,novi post i daanas,nasla sam malo slobodnog vremena,inače imam puno obaveza preko vikenda,i ne vjerujem da cu sutra pisati post,ali u ponedjeljak sigurno hocu,pa eto..
Danas sam odlučila pisat o danas poznatom labelu ,kojeg svi znamo, a zove se Baby lips.Tu cu napisat svoje mišljenje o njima,i malo opisati svaki koje se može pronaći kod nas.Mozete ih naći u dm-u,cm-u i koliko sam čula i u Konzumu ga mozete naci :)

  • Pink Punch – zavodljiva ružičasta boja s egzotičnom aromom marakuje (ružičasti)
  • Peach Kiss – nježna boja i blagi sjaj s neodoljivom aromom breskve (ljubičasti)
  • Cherry Me – zanosna crvena boja s prirodnom aromom višnje (narančasti)
  • Mint Fresh - bezbojni balzam s osvježavaućom aromom mente  (zeleni)
  • Repair – bezbojni balzam s prirodnom aromom višnje i badema  (žuti)
  • Hydrate – bezbojni balzam s umirujućom aromom limuna i bosiljka  (plavi)

#1.Odmah da kažem da necu pisat po mojim favoritima,vec eto,nema nikakvog reda :-)
Ovo je 'pink punch',kao sto viidite rozi baby lips.Ja ga osobno imam,i mogu reci da je jako dobar,odlično mirise,i on je idealan za cure koje vole rozu boju na svojim usnama..po meni bas ostavlja jak trag sto mi ne odgovara,ali sve u svemu,sviđa mi se.


#2.Ovo je ljubičasti baby lips,ili 'peach kiss'.Ovaj mi je najdraži i predobar je stvarno.Iskreno ga preporucjem svim curama koje vole boju pudera na usnama.Ostavlja odličnu boju i ima super miris,tako da je ovaj moj favorit.


#3.Onda,na red je dosao narandžasti baby lips ili 'cherry me'.Nisam imala priliku da ga probam,ali čula sam od drugih cura da ostavlja crvenkastu boju,i da ima dobar miris višnje.Tako da mozete ga probati :)


#4.Sljedeći baby lips je ovaj plavi.On ne ostavlja nikakvu boju na usnama,i ima miris limuna.Po meni super miriše i jako je dobar jer poslije njega usne budu jako mekane.


#5.Još jedan osvježavajući baby lips je ovaj zeleni.Odličan je za sve cure koje vole miris mente,i odlično hidratizira usne.Nisam ga probala,ali čula sam sve najbolje o njemu,i planiram ga uskoro sebi uzeti.Ovako izgleda:


#6.I zadnji,ali ne i manje bitan je ovaj zuti ili 'repair' baby lips.Ima miris višnje i badema.I on je također bezbojan,i odličan je za skolu.



-Eto,toliko za ovaj post.Nadam se da će vam se svidjeti i da ćete uzivati u čitanju.Vaši komentari mi mnogo znače.Volim vas♥

You Might Also Like

12 komentari

Popular Posts