Kombinacije za jesen :-)

07:41

Danas cu pisaati o kombinacijama koje mozete nositi na jesen,to jeste 'sada'.Bila sam rekla da vise neću pisat blog,al ipak zelim da nastavim..mozda samo ask deaktiviram :)

#1.Ova kombinacije mi se mnogo sviđa,jednostavno ovo je moj stil.Volim ovakve džempere,odlično idu uz sve,a dovoljno su dugi i topli da ne bude hladno.Ova majice se također super uklopila uz sve ovo,kao i bijele pantalonee,one idu iz sve,sve. 



#2.Također jos jedna odlična kombinacija za jesen i hladnije dane.Mozete je nositi i u skolu,u shopping,vani,ma gdje god.Tu su obične farmerice koje mozete bilo gdje uzeti,po meni su najljepše u Berhski i Zari.Ja jako volim obuci kosulju,pa preko neki džemper,meni to jako lijepoo izgleda,kao sto mozete vidjeti na slici.Sto se tiče džempera deef bude odlicnih u New Yorkeru,Terranovi,Berhski i Stradivariusu.Da ne bi bilo hladno,mozete obuci neku jaknicu,ovdje je crna kozna,super se uklopila uz ovo.



#3.Nesto obično,a opet jako lijepo.Obicni bijelu džemper uz ovaj šal odlicno ide.Ovakve šalove mozete pronaci u New yorkeru,u raznim bojama.Preporučujem da imate barem jedan,u bilo kojoj boji,jer su jako lijepi,topli i uz sve pašu.Tu su i obične farmerice,vec sam rekla gdje ih mozete uzeti,mada ove mi vise lice na boyfriend jeans.Čizmice su preeslatke,deef super za jeseni,mogu i po kiši sto je odlično.Slične čizmice mozete pronaci u malo bolje opremljenim radnjama sa obućom.


#4.Ova kombinacija mi se previše sviđa,tačnije ova jaknica koja je izuzetno prelijepa.Mozete naci slične u Zari i Stradivariusu,pa mozda čak i u drugim bojama,al ova maslinasto zelena je odlična.Tu su crne pantalone,malo poderane,al opet odlično idu uz sve ovo.Obična bijela majica uz koju mozete staviti i neki lijep lačnić.



-Toliko od mene za ovaj put,sutra očekujte novi post,neka nova tema,i nadam se da ce vam se svidjeti :)♥

You Might Also Like

6 komentari

Popular Posts